Helllooo!!!
allereerst!!
@ Cris: HELE FIJNE TIJD!!!.. MAAK ER WAT MOOIS VAN!..
Helllooo!!!
allereerst!!
@ Cris: HELE FIJNE TIJD!!!.. MAAK ER WAT MOOIS VAN!..
25 september, wat is er dan?? Goh dat is dinsdag al:D Koffer staat ook nog steeds op zolder
Nog 2 dagen, totaal nog 4 uurtjes werken + morgen nog even werkoverleg en dan heb ik :vak01:
25 September een dag om niet te vergeten!![]()
ZOOO ik ben er ook weer…
PoeeePoeee…ben zo langerzamerhand een beetje me koffer aan het inpakken!..
Oh ja…gebeurt vandaag weer iets hoor!!!
Ikke was thuis beetje aan het rommelen en doen!..
Gaat me telefoon, me moeder…(die was bij me oma)
Ze vertelde…Bren, Oma is niet goed geworden, en gaat met de ambulance naar het ziekenhuis!!!.WAAAATTT… blijkt dus dat ze hartinfarct heeft gehad, nou zeggg… lekker vlak voordat ik wegga… iK zag mijn reis al helemaal in duigen vallen!
Maar ben net bij der geweest, heeft veel medicijnen gekregen, had alweer praatjes en een kleur… Ligt nog wel op de IC…aan de hartbewaking, maar is alleen voor deze nacht!.. ze hebben der wel weer een beetje opgepept. en gelukkig is het een taaie!
die kan wel wat hebben!..
Het eerste wat ze ook tegen me zei… BRENDA JIJ ZAL EN GAAT NAAR TURKIJE!!! anders heb je ruzie met me! hehe… liefff!
Maar goed, ze gaan morgen beginnen met onderzoeken enzo…en dan horen we meer!
Als het echt slecht met der zou gaan, kunnen ze me altijd bellen, en kan ik vast snel terug naar NL…maar de toestand is niet zo…dat ik echt moet blijven!|
pooeeehh gelukkig, me hartje zat wel even in me keel, toen me moeder me belde met dit nieuws…zag het al helemaal gebeuren!
Maar…
eerst gaat Brenniej nog :vak02:
Spannend BrennieJ :kus:
@ Roanna en Toos: Waneeer gaan julllie nou!!!;)![]()
Trouwens bedankt voor de punten. Moet morgen en vrijdag nog werken = nog 14 uurtjes en dan
@Brenniej: Oh wat sneu dan voor je oma. Maar als ze al weer praatjes heeft… dan kan het misschien nog meevallen.
Nou, beterschap met je oma en hopenlijk komen er geen complicatie’s bij, kun jij toch lekker naar je askim gaan. En wat je zegt, als er iets ernstigs gebeurd, waar we even niet van uit gaan, kan je ook zo weer hier wezen.
Sterkte ermee. ![]()
Uhhhhhhh even nadenken hoor
@brenniej: sterkte met je oma
@ Roanna: jaa, als het zo blijft,… jaa klinkt misschien wel stom… maar ik ga gewoon… Want ik heb het gewoon nodig,… en heb er weer zolang op gewacht…dus jaaa…is er echt iets aan de hand,…dan bellen ze me…
@Brenniej: Heel veel sterkte met je oma. Hoop dat ze opknapt en jij met een gerust hart naar askim kunt gaan
Zo weer lekker getraind vanavond, buitenaf lopen was toch leuker dan verwacht, best pittig maar is ook wel goed als je afstand wilt gaan uitbreiden, heb iig een lekker, voldaan gevoel, toen we weer bij de bana aankwamen hoorde ik dat we 9 km hebben gelopen maar goed dat ik dat achter af hoorde en niet van te voren haha
Dinsdag!!!![]()
@ Toos: jaaa hoor ze MOET opknappen!..ze heeft nu even geen keus hoor!
hehe…
Zoooo voor jullie gaat het nu ook lekker opschieten!!!..
Zaterdag!!!.. Jipppieee!!!
weetje morgen kan ik gewoon zeggen… overMorgen…
Nou nou… egt niet te geloven!..
lalalalalla… ikkke ben zoooo blij hem weer te zien!!
Morgen eindelijk het eindgesprek voor stage en een sollicitatie voor een tijdelijke baan.
en overmorgen beginnen met koffer inpakken.
@besmile: succes morgen
@Brenniej: Tuurlijk heb jij het nodig. Daarom ga jij ook gewoon lekker naar askim toe.
Overmorgen al? Niet te geloven.
@Toos: Is dat zo? Wij dinsdag al? :vak02: Oh…ook spannend dan!
@Linda: Zo, dus je hebt je eigen eigenlijk voorbij gelopen vanavond? Was :wub: er ook?
jaaaaa EGGGGGGGGGT!!! hahaha
@ Besmille: We gaaaaan bijnnnaaaaaa…!!! ikke ietstje eerder als jou!..dus zal naar je zwaaien!!:D:D:D:D:D