Trek je mooiste maar aan dan???
haha…
Ik zoek er nog altijd 1 met de turkse vlag ![]()
heb ik wel bikini’s van gezien
Echt waar?? Maar vast weer niet in cup(je) E ![]()
Nee zo groot is het broekje niet haha
@ TRL: moetje heel veel ijsjes eten, zal je gehemelte beter van worden.
@ Beps: pfff, ‘als je haar maar goed zit’. Nouja, deze keer niet dan!
cris,ja maar als ik dan weer wat warms eet doet het weer pijn…
Cyn,dat weet ik niet was vorig jaar dat ik ze zag bij Whkmp volgens mij
@Kris: Ik dacht als Kris dan weg gaat dan sta ik er netjes op als ik haar vanaf mn werk uitzwaai,…nu weet je waarom ik er verwaaid bij sta haha
@ Beps: wat attent van je. Ik ben erg op nette haren gesteld, hoe weet jij dat toch. Nu heb je wel een excuus om morgen niet je haar te doen, het zou toch zoiezo niet zitten ![]()
@Kris: hihi,
Maarehhh jij hebt Blob in den lijve ontmoet, is hij zo’n dropneus??
@ cris heel veel succes in edinburgh
Ikke ga, tot vanaaf of morgen!!
:kus: :dag:
@Cynthia: In dat appartement zaten wij vorig jaar met de familie in Portugal, maar vond het wel wat van Serhan weg hebben. :unibrow: Vandaar! Of zit ik er finaal naast? Hi, hi.
@Bep: Als je haar maar goed zit.
Ik ga vrijdagmiddag ff naar de kapper. Knippen en kleuren en misschien nog gekleurde lokken erin.
Fijne avond nog. :dag:
Kom weer aanwaaien, vandaag aan de poets geweest. Moet tenslotte dinsdag weg.
@Cyn: Lekker wezen shoppen vandaag
@Marion: Wat een mooie foto weer, compliment hoor
@Viva: Iets gedaan met auto’s
@Beps: Bad hairday??
@Roanna: Was het leuk bij deli??
@Brenniej: Nog een paar dagen meis, dan lekker naar Askim
@MK: Wat een lekker ventje is J, leuke foto
@Chris:Een hele leuke tijd in schotland, vergeet naast je studie niet te genieten van je nieuwe leven daar!!!:vak01::vak01:
@Roanna: Ben benieuwd hoe je kapsel gaat worden. Zou er groene of roze plukjes in laten zetten. Kan ik je makkelijk herkennen:D
@Toos: Dat ventje van MK heet G en geen J. :biggrin: Je bent echt aan vakantie toe he?
Ja het was weer reuze gezellig op de beurs en we kwamen weer zoals gewoonlijk met tassen en dozen vol naar buiten. En dan nog wat we binnen allemaal hebben gehad.
Die ene collega van mij is net zo’n kliko. Gaat van alles in. Wel lachen hoor! Je wordt er wel heel erg hebberig van, want ja, je mag van alles ook mee naar huis nemen. We hadden ook nog geluk, dat het vandaag de laatste dag was en bijna tegen sluitingstijd, dus alles moet dan weg.
Nou, als we gewild hadden, hadden we snackjes tot aan de kerstdagen mee kunnen nemen. :biggrin: Ik heb nog wel 3 zakken van die diepvriespakken gebakken aardappelen meegenomen. En heel veel drankjes, toetjes, gevulde koeken, repen chocala, ik weet al niet meer wat ik heb meegekregen… En last but not lest… dat kerstpakket en met alles er alsnog weer in. Pffffffffff ik kan voorlopig weer vooruit. ![]()
Heb nog steeds de koffer niet van de zolder gehaald.
25 september… wat ook alweer? :zon:
Viva stom stom stom!!!
Maar ik ga het recht zetten hoor!
Cris: HEEL VEEL PLEZIER EN STUDEERSE!!! 4 jaar schotland!
Ik dacht echt enkel voor 4 maanden;)
@Toos: Ik heb even weer punten uitgedeeld en ook aan jou, met tevens even een herinnering erbij. :vak02:
@Roanna: Nee hoor, DDD weet je nog:biggrin:. Je hebt meteen een hele voorraad ingeslagen op die beurs