@Besmile: Succes met je eindgesprek morgen
Brenniej,sterkte met je oma…
Linda, en je hunk nog gezien?
grrr ik kan me hotmail niet openen
@ brennniej ![]()
@TRL: Hoe is het met jou, geen oppas vandaag??
Enneh…CYNTHIA, niet te vergeten. :vak01:
Kreeg net een sms van mien zoon, dat hun over een halve etmaal alweer thuis zullen zijn van New York. Heb van de week ook nog een paar keer met hem gemsnt en hij zei dat ze heerlijk de toerist aan het uithangen waren daar. Lijkt mij ook een keer zo leuk om daar heen te gaan he! Nouja, maar naar mijn handtekening hieronder blijven kijken. Zit nog niets anders op! :lol:
ik kom wel op hotmail
@ brenniej sterkte met je oma
nee geen oppas tot nog toe deze week,misschien morgen,maar heb nog niks gehoord,maar kan morgen vroeg nog he
Ikke niet wel op msn,maar de mail kan ik dus niet openen terwijl al het andere het wel doet vreemd hoor
Brenniej…jeetje dat is ook wat met je oma zeg, nou we hopen er maar het beste van…
Toos en Roanna…wanneer???
Besmile…en Brenniej…alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier op vakantie…
Ik zal ff kijken of ik er wel op kan. Kreeg net een nieuwsbrief van GoMun** dus ff lezen.
@Roanna: Lijkt me leuk om ooit oud en nieuw in NY te vieren. Maar voor mij geldt hetzelfde als voor jou. Eerst … Wanneer…
gosh…vind ik toch een website over hotels…niet te geloven…3 weken kusadasi vertrek halverwege mei volgend jaar rara wat kost het met ontbijt…ben alleen nog nooit in kusa geweest, dus geen idee waar het staat…1x raden wat dat kost met 2 personen
moet je dus nog wel een vlucht boeken…weet ook niet wat dat kost…maar…
@ Viva; ja soms denk je …houdt het nou allemaal nooit op! maaar ja voel me nu gewoon rustig… blijf aan van de week denken, dat ik eindelijk degene zie, wie ik het hardste van iedereen nodig heb!!!:):)![]()
@ Oma; die red zich wel, die geeft niet zomaar op… als ik der net al zag… die knijpt er niet zomaar tussen uit!.. :):)![]()
Viva,kusa erg leuk hoor en een keer wat anders dan alanya hahaha
231 euro…ja echt waar 231 euro voor 3 weken…met 2 personen…naar kusa…
25 ste heb ik trouwens een date. Om 6.20 vroeg he. O met wie, nou met Trasaa.
Roanna,lukt het ??? Me pa kan zijn hotmail ook al niet openen en een vriend van mij in overijssel al ook al niet …
is dat duur???:teeth::zon02::teeth::zon02::unibrow::paranoid:
@ Viva: Nouuu jaa das ook een lachtetje… goedkope vlucht boeken… en klaaar!;);)![]()
Sodeju Viva,das niet duur welk hotel is dat dan?