@roanna: koffer al van zolder gehaald?
@Linda: Nee nog niet. Heb al wel het een en ander klaar gelegd op de logeerkamer.
hoi meiden…!!
ff snel een berichtje van mij kant!! wat is er veel gekletst vandaag!! heb gedeeltelijk bijgelezen…en ik leef uiteraard met iedereen mee;)
hoop dat het goed gaat met iedereen!! ikke heb gister mn eerste salse dans les gehad…echt super leuk…vandaag gevoetbald…nu moe!!
slaap lkkr allemaal en tot morgen…xx
@Filiz: Oh…salsa…lijkt me leuk.
Slaap lekker ook. :dag:
@filiz: slaap lekker en tot morgen
Avond met schoonmoeders weer overleeft. Ze heeft wel 3 zinnen tegen mij gezegd, zaterdag vieren we de verjaardag verder maar dan kon ze niet. Wat vervelend nou
@Filiz: Is leuk salsa. 2 jaar geleden in ADR ook gedaan.
@Roanna: Bij mij ligt er nog niks klaar. Ga me daar van het weekend maar eens in verdiepen. Wel vandaag wat dingetjes gekocht.
@Marion: Wat las ik nou, ga je over een maand al. Wanneer ook weer:tongue:
@Marion: Volgens mij heb ik over het hoofd gezien wanneer je gaat.
@toos
Kan toch niet missen dacht ik zo, nog steeds zo onder de indruk van het bezoek van schoonmoeders
?
Ja dat zal het zijn, dan ga je dingen missen. Wanneer ga je ook al weer?? Wij iets van de 25ste. Roanna slaapt al, dus die weet even niks meer. Die Beps, die wordt er niet goed van, weer zo een met geheugenverlies. geeft niks hoor we helpen het wel onthouden :vak02:
Over Beps gesproken, wat een mop, wij maar denken dat ze met Hub ging. Die zal ook wel gelachen hebben:unibrow:
Sorry hoor Beps, je zal het vast wel gezegd hebben dat je met een vriendin ging, boodschap was niet aan gekomen. Dement he:lol:
Pfffff, ze bleef nog lang zitten ook. Normaal gesproken is ze na een uur of zo weg, nu dus niet. Heb al die tijd met kromme tenen gezeten. Maar goed, de vlag ging uit en de remmen los:chin:
Ik ga mn mandje opzoeken, er komt niks van bijbabbelen vandaag want Hub slaapt al.
@Marion: Doe jij het licht uit en de boel op slot??
Slaap lekker:dag::dag:
Ik zal Toos eens even verwennen, zal ze gedacht hebben, maar lang blijven anders weet ze vast niet meer dat ik geweest ben ![]()
Jij ook lekker slapen :dag:
Ga ook mijn bed in. Deur op slot … lampen uit …:idea::idea:… wat ben ik toch gehoorzaam ![]()
:idea:
Goedenmorgen dames…
Ik kan ALLES hebben, wel van jullie!! Dus kom maar op vandaag, ik hoop dat ik veel meelezen kan!
@Toos: Zo weer een verjaardag waarop je je gewassenmoeder hebt overleefd. De mijne was ook zooo heerlijk!!!(NOT!) En nu komt ze net zo vaak als ik prettig vind(NIET MEER DUS, want ze leeft niet meer… :hihi: )
@Cyn: Ohhh zoals jij paps af en toe misbruikt… Jij wel ohhh!!! Zn koffer afvullen!
@Roanna: Mooi dat je gister geoefend hebt op de koelcel, kan je je uitleven op je koffer!!!
@Marion: Zou wel een mop zijn, jij en ik naar Beijing!!! Maar dat kunnen we B*B niet aandoen…hij kan Bloemmie als niet verwerken met haar geklets!!! :lol:
@Viva: Kom maar op hoor, met je 18+ opmerkingen,…nogmaals ik kan een aardige hoop hebben, als het bedoelt is zoals jullie het bedoelen. MAAR is het ECHT op de man/vrouw gespeeld dan ga ik terugslaan!
En nu ben ik doof/blind/blond/dom maar ik weet het niet meer…oh ja
@MK(en Cyn): Wat een toestand met dat water. Ik hoorde het in de auto gister… en dacht ik wil daar niet rond lopen, daar gaat het turks stinken!!! Hihihihi
@Linda: Train ze vanaaf…en morgenochtend suc6
Ouders goed aangekomen. Waren dood. Niet geslapen en dan daarheen(36 uur op) die hebben gister de hele middag geslapen! En nu gaan ze genieten!
Ik te werk
:dag:
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!![]()
Brenniej: 22september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris
Filiz: 19 december- side
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Turkije-fan - 2 juni Begin stage voor 5 maanden in Turkije
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/9 Crazymar
Zo die kon ook wel weer…
En die grote, ach vind het wel leuk!!
Oh ja:
@Kris: Hoever ben je?? En heb je nog wat kunnen regelen voor je spullen? Hoe laat ga je morgen?
Morgen allemaal,
Beps,je kan er nu weer flink tegenaan zeker na zo’n verwendagje gister.
Linda,train ze vanavond.
Toos,je schoonmoeder vond de taart vast lekker en dacht ik blijf wat langer zitten krijg ik misschien nog wel een stukje.![]()
Iedereen veel plezier met de dingen die jullie gaan doen vandaag.Ikke weer werken en vind de woensdag altijd zo’n rotdag…
@TRL: Werk ze…en dat heb ik ook met woensdag… En wat er tegenaan gaan betreft… GEEN ZIN IN!!! HEB ZIN IN NIETS DOEN…CHILLEN!!!
Beps,hoop dat je het niet al te druk krijg en lekker rustig aan kan doen en vooral geen z**k*rds aan de telefoon krijg…
Hoelang zit Bloem nog in de Gobiwoestijn nog 2 dagen ofzoo??
Günaydin allemaal,
Ben hier ook weer even om jullie te begroeten. Hoop dat jullie oké zijn.
Gisteren zijn m’n kids terug gekomen en waren lekker bruin geworden. Kwamen om 12 uur gelijk naar school toe om me te begroeten. Was blij
ze te zien. Kreeg leuke geschenken van hen.
Verder gewoon extreem druk, maar ja dan gaat de tijd wel lekker snel.
Bel bijna dagelijks naar Turkije en dat is lekker.:wub:
Wens iedereen een fijne dag, al is het hier koud en kil.
Heb in m’n klasje, gesitueerd in een porto cabine, al wel even de kachel aan in de ochtend.
:CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
En nog maar een keertje
http://www.silkroadtravel.nl/plaatjes/mongolie_14.jpg
De Gobiwoestijn