Goede morgen.
Nog even GOED wakker worden met een bakkie, even tutten en dan op naar ***, weer even naar kantoor vandaag.
Vanmiddag naar de verjaardag van broer, hij is vrijdag pas jarig maar viert het vandaag. Ze hebben het weekend ook kermis en dan gaan ze feesten.
@Beps
Lange reis geweest voor je paps en mams. Hoe lang blijven ze dit keer?
@TRL
Heb er ook altijd een hekel aan om op woensdag te werken. Zo haasten om een beetje op tijd terug te zijn omdat J. 's middags vrij is.
@Fransijn
Fijn weer even wat van je te horen. Lief dat de kids even naar school kwamen, hebben mams dus ook gemist!
Bloemmie BELDE net…ze is ziek, voedselvergiftiging!
Bob is werkelijk TE STIL, wil nu al naar huis… dus de plannen wijzigen enigsinds voor hem. Gobi is KOUD!!! En buiten naar het toillet bij -5 gr is niet aangenaam!!!
Even een berichtje tijdens mijn 1e kopje koffie en voor de douchebeurt.
@Marion: Weer bedankt voor die prachtige foto. Zo hebben wij toch een beetje een idee hoe het daar aan toe gaat. Enneh… wat Toos al zei, wij helpen je wel onthouden hoor!
@Bep: Kom je nog vandaag? Jij ook nog bedankt voor het juiste lijstje. Werkse nog.
@TLR: Fransijn had ooit hier vermeld dat het over was met E ( nog wel vrienden) en ze nu iets heeft met zijn broer F dacht ik. Als ik het goed onthouden heb, is F van plan om naar Parijs te gaan en zij dan misschien wel daar op vakantie moet gaan. Maarja, misschien kan Fransijn het zelf even beter vertellen. Maar hier kwam het een beetje op neer. Ja, ja, ik ben dan wel een beetje dement, maar dit had ik nog wel een bietje onthouden. :unibrow:
Volgens mij komt Jill vandaag ook weer terug.
@Toos: Nog niet wakker? Moet je s, avonds ook eerder naar bed gaan. Altijd maar aan het nachtbraken. :unibrow: :unibrow: Kan je s’morgens niet uitkomen.
@Bep: He, da’s wel ff schrikken dan. Hopenlijk is het niet tè erg. Wat een vervelende situatie dan. Hou je ons op de hoogte als je wat meer te weten komt?
Beps,jee dat is niet leuk voor Bloem,hoop dat ze snel weer opknapt,ziek in de woestijn is ook geen pretje.En B*b gaat tie nu naar huis?? Laat hij Bloemmie een beetje zitten.Wel vreemd van hem dan hoor!!!
Roanna,oww dus Fransijn heeft wel wat hem de broer van E,ik dacht dat ze het alleen maar goed met hem kon vinden,maar er is dus meer…:unibrow:
@llen: B heeft heimwee, vind het allemaal niets, en wat nu de planning is dat ze tot Kathmandoe gaan, en daar haakt B af. Bloemmie is wel aan het genieten, alles is overweldigend. Maar ze heeft niemand om tegenaan te praten, had pijn/klem in de kaken van het NIET praten!!! Ik heb zooo’n meelij met haar!!!
Goeiemorgen,
Wat een vervelend bericht van Bloem. Jammer dat *** heimwee heeft. Nu ook nog ziek. Heb echt te doen met haar. *** Kan beter nu afhaken dan al die maanden met frisse tegenzin verder gaan. Hoop dat Bloem blijft genieten. @Beps: Geef haar een dikke :kus:
Heimwee is ook geen pretje,maar ik dacht dat B*b wel gewend was aan reizen,maar ja toch heimwee.Balen voor Bloem,dat ze dan alleen verder moet,maar dat gaat ze ook wel redden.
Vind het wel sneu voor haar, dat ze nu alleen verder moet. Hopenlijk komt ze nog iemand tegen die verder met haar wil en anders inderdaad, alleen red ze het ook wel, als ze er zelf positief tegenover blijft staan.
Ik had het ook niet van B** verwacht, maarja heimwee kan best erg zijn.
@beps…wens bloem maar heel veel beterschap als je haar weer spreekt…wat rot dat dit net nu moet gebeuren!!
jij hebt gister dus lkkr genoten!!
@trl…voor je het weet is het alweer donderdag
sorry rest alweer vergeten maar ik wens iedereen een fijne dag!!
ik ga zo naar school…tot 3…heb besloten om de laaste 2 uur niet te gaan;) moet om 6 werken en anders moet ik me zo haasten…en dat is nu een ding dat ik niet graag doe.
@ Filiz: salsa, voetbal… je hebt het er maar druk mee! Zolang je maar geniet :D. En wiegen met die heupen.
@ Marion: nog steeds onze persoonlijke op de hoog houder van wat Bloem aan het uitspoken is! Wat zouden we zonder je moeten.
@ Beps: voor spullen nog niets geregeld, zoals het ernaar uitziet overleef ik het wel met de 20 kg die ik mee mag nemen. En ik kom 20 december weer terug, dus zal gewoon de eerste 3 maandjes wat primitiever moeten leven. Lekker verwend gisteren? Altijd zo’n heerlijk gevoel na de sauna. En tja, zaten ze je weer te plagen? gnagna.
O wat vervelende situatie bij Bloem :(. Pfff, die *** ook he. Wie had dat verwacht. Gelukkig is Bloem een doorzetster!
Net naar school geweest, laatste papieren laten ondertekenen. Nu ff beslissen wat ik morgen aandoe, allerlaatste dingetjes inpakken en dan morgen… AAAAAAAAAAAHHHH!