TTT deel 51!!!!

Doeggggggggggg :dag: en nog een fijne avond met de familie.

Alweer? :vak02:

25 September. Niet vergeten.

ik ga achter de pannen…bleh…geen zin, maar ja hubs komt zo thuis en heeft honger…toedels

Ik ga ook nog even wat doen hier.

Doegggggggggggggg :dag: Tot latersssssssssss :dag:

@Bep: Waar ben je toch? :ninja:

@ Viva: aan een stiekie hangen niet maar toen je meegesleurd werd door de vlieger was het toch ook niet eng?

Over ***: *** is wel lief hoor, hij is hooguit een beetje ‘jongensachtig’ (lees: onverschillige slungel). En jongens zijn nou eenmaal niet van die superdelers/supergraagpraters. We moeten niet vergeten dat Bloem 1 van de meest spraakzame mensen ooit is :wink:

Jeetje, isset heel de dag rustig, ga ik even een dutje doen, kom ik terug, gelijk heel veel bijlezen. Maar heeeeeeeerlijk geslapen dat ik heb!

Kom ik terug isset weer stil!!!
Ik ga maar weer eens op mn bedje liggen. Fijne avond allemaal!

@cris
Dat is mooi op tijd, slaap lekker!

@tkl: heb spoorloos gister gezien, hoe is t nu met je vriendin

@cris: met de ‘hunk’ is alles nog steeds hetzelfde zie m als ie morgen niet moet werken weer op de training

@mk: dacht al die heeft vast ook geen water

@marion: had training niet op wekelijkse vrije dag dat is morgen, heb dinsdag alleen de ochtend vrij

Training was kort was leerzaam, om 13 uur zat ik al weer achter de kassa in eigen filiaal, volgende week krijgen we t nieuwe systeem zou vele later gebeuren maar zijn naar voren geschoven omdat we momenteel elke dag minimaal een keer kassa probleem hebben gister is alles daarom met spoed in gang gezet, omdat ik vanmorgan al gewerkt had mocht ik lekker om 18 uur naar huis dus extra vrije avond, weer een koopavond minder deze week ook een keer lekker

hallooo,

Linda,heb me vriendin nog niet zelf gesproken wel gesmst,is wel een vriendin maar zijn niet zo heel close.Ze voelde zich wel knap lllg,maar wil toch nog wel verder gaan zoeken,zal wel moeilijk worden denk ik…

Dus misschien zie je morgen je hunk weer,heb je hem in tussen tijd nog gesproken op msn ofzo…

Cris,slaap lekker nog 1 dagje en dan ga je al…

Goede avond!
Ben er weer, moest aan het werk dus geen tijd voor te beppen. Wel tussendoor bijgelezen maar ben de helft al weer kwijt.
Kleren, ww-zakjes, spoorloos, rode ganalen, wandelende organen etc…

En vakanties??? Geloof dat Cyn en Brenniej en Toos en Roanna, bijna gingen of niet?
Moet trouwens iets te vertellen … :biggrin:
IK
ZIT
**OVER **
EEN
MAAND
AL
IN
TURKIJE

@trl
Ik had zo maar haar te doen gisteren.

@linda
Je hebt iig een koopavond minder, succes met het gesprek.

@Marion. He gats en dat moet je zooooooooooooooooo groot schrijven hier. :vak02: Tegen die tijd zullen wij je ook aanmoedigen hoor! :lol:

@Linda: Ja Linda, succes met het gesprek en hopenlijk lukt het je dit keer wel.

En ja, over dat tv progamma kan ik verder niet meepraten, want weet niet waar het over gaat, maar zo te lezen een lullig verhaal dus. :smirk:

25 september… een dag om niet te vergeten. :biggrin:

@roanna: als jullie donderdagmorgen hard duimen komt t vast goed

whooeoeoeoe nog 3 dagen stage en 1 dag erna naar TURKIJE.

Gelukkig heb ik nu mijn stage verslag af. Geen gestress meer.

sorry voor het kort berichtje. Ik heb geen tijd op alles terug te lezen.

fijne avond verder

Ik ben thuis, lekker dagje, veel :lol:
Nog niet bijgelezen, komt morgenochtend…nu
:slapen: :slapen: :slapen:

:dag:

@ Marion: wat staat daar nou? Ik denk dat ik een vergrootglas nodig heb.

@ Beps: ik geef je groot gelijk. Ik zou ook gaan slapen.

Ik ga nu de backpack terugbrengen naar een vriendin. Daarna ga ik mn vriend ophalen en dan gaan we hiernaartoe. En dan eindelijk SLAPEN. Dat is iets wat ik de afgelopen week niet veel gedaan heb.

Beps,hoe was je sauna dagje???

Cris,drukke tijden voor je geweest,nu lekker rustig aan doen en uitgerust naar schotland

Oh trouwens…ff snel wezen zoeken tot waar ik terug moet…

Ik was niet met hubbie, maar met een vriendin!!! En er is dus niets mis met het kinderarmpje van hubs…(Pfff een garnaal…NOT!!! :hihi: )
Met mij is ook niets mis, dus nu gaan we eerst BABBELEN!!! en dan :slapen: :unibrow:

@Bep: Oke Bep, als je het maar fijn hebt gehad in de sauna. Nu nog ff lekker (bij) babbelen met hubs, :stuck_out_tongue: is je hele dag weer goed geweest.

Weltusten voor zo. :dag:

@Linda: Natuurlijk gaan we voor je duimen. :wink:

@roanna: het is eerst maar een orienterend gesprek, daarna gewoon weer afwachten

@Besmile en Cris: Voor jullie schiet het nu ook lekker op. De een gaat van school en de ander gaat weer naar school. Succes beide. :thumbsup:

Ik denk dat ik er ook maar eens op tijd in ga. Zeg ik wel vaker. :wacko:

@Linda: Oke, maar dan toch!