TTT deel 51!!!!

Nee sorry die eretitel hebben alleen aan Cyn, Roanna en ik gekregen, we zijn inmiddels gepromoveerd tot de valse drieling:D

trouwens wat zeur je nou Viva, je bent net terug:finger::tongue:

Moet ook nog 2 avonden werken en dan en dan en dan ???

Ja…maar heb mijn portie al weer genoeg gehad…dus het vakantie gevoel is ver te zoeken…trouwens ben al weer hartstikke wit…

ik heb 3 weken liggen bakken en braden in 50 graden in de volle zon, lekker kleurtje…en binnen 2 weken al weer zo wit als een melkfles…baal, baal

Zonnebankje??

nou zeg maar rustig bank, mag wel een kuurtje van 10 dagen nemen onder de turbobruiner om er nog wat van te maken…echt zo snel eraf…was al wit toen ik er naar toe ging, maar je houd het er gewoon niet op.

Toos krijg je veel visite vanavond voor je dochter…

:unibrow::unibrow:Nouja zeg… wat een taal hier! :crybaby: Van het lachen.

Nee, als ik naar bed ga, ligt mijn manneke er allang in en maakt altijd mijn plaatsje al warm. (lekker klef) :stuck_out_tongue: Maar onderin niet. Daar heb ik toch echt mijn WW-zakje voor.

Toos ik stuur je ook nog even een pm, of heet het een pb?

@Viva. Je mag gerust mee maar dat zijn we wel het demente kwartet. :unibrow:

Bij mij zit er nog steeds bruin op van afgelopen zomer, ik ga de eerste of 2de dag naar de hamam om te scrubben en doe dat ook regelmatig tussendoor. Dan blijf je aardig bruin.
Vanavond komt er niet zoveel visite, de ouders van haar vriend en mn zeer innig geliefde schoonmoeder

Stuur maar, hoe het ook heten mag:D

pffffffffffffff ja jij hebt er net zo een als ik maar die van mij komt gelukkig niet meer…arme jij…zal aan je denken vanavond:tongue:

gelukkig blijft ze altijd maar kort, maar ja is toch weer lang genoeg

tja…het is hubs zijn moeder, en de grootmoeder van je dochter, zo moet je maar denken even de tandjes op elkaar en het heilige kruis na als ze weer vertrekt…amen

@Viva en Toos: nou, sterkte dan met jullie schoonmoeder. Ik had een hele lieve schoonmoeder, maar ze kwam gelukkig nooit te vaak hier. :unibrow::unibrow:

Toos, hopenlijk heb je mijn dingetjes gekregen, want er waren zoveel Toosen.

Andere dames… het gaat even over het uitwisselen van mobiele nummers, dat jullie niet denken, dat wij aan het dementeren zijn. :paranoid:

Ja hoor, heb ik gekregen. Goeie gevonden, als je op mijn naam klikt kun je in een keer een PB sturen:wink:
Ach dat uurtje dat mn schoonmoeder er is, overleef ik wel. Als ze weggaat gaan meteen de remmen los:biggrin:

@Roanna::D:D

De vlag gaat uit als ze de straat uitrijd:D

O ja, dat was ik nu weer even vergeten. :confused: Natuurlijk kan dat zo!

Ik ga er vandoor, kom misschien vanavond laat nog wel even buurten. Anders een fijne avond en tot morgen:dag::dag: