TTT deel 51!!!!

:ninja::ninja::ninja: AAAAAAAAAAAH ik val echt van me stoel zowat van het lachen!!! haha die beps!!!

Toos, had je mijn pb gekregen?

Mk,zeg dat wel,dit had ze niet verwacht dat de moeder zou liegen,maar die stond wel ff met de mond vol tanden zeg,vond het wel knap van haar dat ze het nog liet uitzenden hoor…

Viva,niet echt rustig op het werk,maar ik maak me niet druk,moet niet te hadr werken anders heb ik de rest van de week niks meer he…

Roanna,brrrrrrr

Zag laatst ook een site van iemand die jongen deed dezelfde rondreis als ons Bloemmie alleen was hij vorige maand al in de gobiwoestijn geweest…

Toos wij krijgen straks op ons sodemieter hoor van Beps…mag vast niet…

Viva: haha ja ik zou je alvast maar bergen!

Viva,dat heb ik ook altijd als ik de verhalen van Bloem lees,dan zit ik er helemaal in en zie het allemaal voor me

groot gelijk Tlr…salaris blijft hetzelfde, of je nu hard werkt of niet…:retard:

Ja dat denk ik ook wel

Nou Toos…nee Beps wordt niet boos:angry: op ons:unibrow:, mogen we wel zeggen toch…:wacko:doet Beps ook gewoon zeggen wat je wil…:o:nod:

grapje moet kunnen, toch Beps…kan je wel waarderen…

sh*t kan nog steeds geen puntjes weggeven…

Haha denk wel dat ze er tegen kan hoor :lol:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Nog 2 dagen werken :zon02:

@Cyn: Ja heb je PB gekregen. Moeten we even afspreken hoe en wat.

Ja lekker Cyn wrijf het er ff lekker in, nog 2 dagen werken…wij zitten hier in dat pokkenweer…jij gaat lekker naar de zon…

Ja ik had ook al met Roanna der over gehad… Ik dacht misschien donderdag of vrijdag… ofzo…

Kan Beps wel tegen hoor, trouwens ze noemt ons ook Demente Drieling :smiley:

Maar jij mag toch mee!!!

ja in stukjes…heb ik nogal wat aan…:tear:

Wat mij betreft maakt het niet zoveel uit wanneer, dus zeggen jullie het maar

hoor ik ook bij de drieling dan???

De helft bij mij en de helft bij Roanna, moet kunnen toch