TTT deel 51!!!!

In stukjes!! Dan zetten we je daar wel weer in elkaar!!! :dag::ninja:

Roanna: dat zou heel goed kunnen kloppen!!! Goh dat zou betekenen dat ik zondag al ga!!

:kus: je valse drieling zuster :king:

Inderdaad MK. Wel twee :unibrow: Aan iedere voet een. :zon02:

@Viva: Zo is dat. Ik zei ook al steeds daar, waarom doen jullie het niet volgende week? Waarom dan, vroegen ze. Omdat ik er dan niet ben. :unibrow: :stuck_out_tongue:

Roanna…laat hubs aan het voeteneind gaan liggen…heb je warmte over de hele breedte van het bed…gebruik je je ww zakje om je handen te ontdooien…

Sjouw ook altijd teveel mee, probeer iedere keer minder mee te nemen en is het nog teveel.
@Roanna: Wat een K#$ klus, koeling schoonmaken. O ja, je vroeg wanneer we gingen, even denken hoor. Iets van de … 25ste, Cyn en Brenniej iets eerder geloof ik :vak02:. Kan het gewoon opzetten want Beps is gaar gestoomd in de sauna
@TRL: Heb spoorloos ook niet gezien vandaag, weet dus niet waar het over gaat
@Viva: Lekker dagje gehad??
@Beps: Hoe was het in de sauna, behalve warm??

haha die Beps… zo gaar als een garnaal!!!

Nou DDD is weer compleet zo te zien :biggrin:

Ja…was wat rommelig Toos vandaag, collega door zijn rug gegaan…kan niet op of neer, ik ben morgen vrij, om dat mijn zoon zijn auto op moet halen…dus mams gaat mee om de auto van mijn dochter mee terug te nemen…collega moet dus werken, hij was niet blij maar ja het is niet anders…ook moet hij donderdag op cursus…dus kan niet de ziektewet in, maar hij zakt gewoon door zijn linkerbeen als hij loopt…maar naar de dokter gaan ho maar…

@Viva: Nou heb ik toch een andere voorstelling van het ww zakje die Roanna vast moet houden, soort van bijbabbelen zeg maar:D

Ja hoor we zijn er weer:D

mwahhhhh Toos, is ook op lichaamstemperatuur krijg je ook warme handen van…:unibrow:

moet kunnen allemaal 18+ toch…

goh…hoe zou Bloemmie het hebben, in de Gobi woestijn…warm, dorst…zand…hobbelen…wandelende orgaantjes…maar wat een indrukken … maar te hopen dat *** een beetje initiatief neemt.

Nee niet Beps, dr Hub heeft nu een garnaal van al die stoom;)

nou een gare garnaal dan toch zeker…die moet goed in het dompelbad…anders gaat hij fluiten…:biggrin:

Ben ook wel benieuwd hoe Bloem het heeft. Misschien dat *** eerst de kat uit de boom moet kijken. Alhoewel, als je de stukjes van allebei op hun log leest dan weet ik het niet. Bij Bloem zie je haast voor je wat ze heeft meegemaakt en bij hem korte opsomming van wat ze hebben gezien

tjonge jonge…het niveau daalt maar de stemming stijgt…:redface::p:teeth:

Dat wordt niet bijbabbelen voor Beps, of ze heeft het stiekem in de sauna gedaan:redface:

Ja zeker maar Bloem kan zooo mooi schrijven, die loopt haar roeping mis, die moet gewoon schrijfster worden…maakt niet uit wat te schrijft, het lijkt altijd of je er zelf bij bent…maar aan de andere kant mag ze blij zijn dat het niet zo’n gaander is, dat houd ze niet bij…en dan loop je op je zenuwen.

En dat op dit uur van de dag:unibrow:

:redface:pfff…NOT…veel te heet…

ach moet kunnen, staat geen tijd voor toch…bijbabbelen bedoel ik dan he Toos