Dan kan me koffer straks helemaal niet dicht :evil:
Hahaha Heb je niet genoeg dan???En als je koffer hier al vol zit kan je vanuit Turkije niks meer meenemen…
Mijn ouders hebben nog wel ruimte :wub: Dan nemen zij maar wat minder mee!!! :finger:
Ik hoop dan maar voor je dat je ouders daarin trappen:slywink:
haha mijn vader wel hoor ;):redface:
Heb jij mazzel zeg.Dus als je een keer alleen ga heb je een probleem…Ach en zoveel hoef je toch niet mee te nemen.Overdag lig je toch heerlijk in bikini aan het zwembad of het strand dus is het alleen voor s’avonds en wat je te kort komt koop je daar gewoon…
Nou mijn maat(je) hebben ze daar niet denk ik! haha… Maar nee red het wel hoor!!! Maar heb altijd teveel mee!!!
Circa 15-20 shirts, 6 lange broeken, 8 korte broeken, 3 paar schoenen 4 paar bikini’s… en dan mijn make-up, sieraden, slippers, en andere troepjes nog!!! :evil:
Beter teveel als te weinig toch hahahah Ik heb altijd wel teveel shirts mee,met broeken ben ik wat makkelijker op vakantie…En bikini;s nemen bijna geen plaats in dus dat scheelt weer…
:CHINA:
:INDONESIA
[SIZE=2]Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!![]()
Brenniej: **22 **september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: **25 **september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris
Filiz: 19 december- side
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Turkije-fan - 2 juni Begin stage voor 5 maanden in Turkije
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/9 Crazymar[/SIZE]
dat is waar!!!
Jeetje MK…en Cyn, geen water gisteren ik dacht nog aan jullie
Cyn…nee mijn maatje hebben ze ook niet in turkije…maar hoe lang ga je een maand…20 shirts…is wel erg veel
Cris…aan een stiekje hangen nevernevernevernever…echt nie…
Toos…hieperdepiep voor je dochter, lekker aan de monchoutaart jammie
Beps…al gesmolten in de sauna…lekker meis…ff relaxed
Tlr…rustig op het werk bij jou???..spoorloos, ik heb het niet gezien???
voor de rest rustig hier, heb de dvd van de toppers…heerlijk…wat een feestje weer, ik ben er geweest, nu weer op dvd kijken lekkere muziek is dat toch…eigenlijk jammer dat er 2 van de verkeerde kant zijn, is en blijft toch een lekker ding die joling.
haha en de helft komt altijd ongedragen weer terug!!!
ROANNA: wanneer ga je nou??? En ik?? Ik weet het niet meer…
:kus: 1 van de DDD
Goedemiddag dames.
Ik ben ook weer thuis van de grote schoonmaak. Hadden ze mij… gelukkig met nog een collega, de koelcellen ingestuurd. Ja, die moeten ook schoon gemaakt worden, maar jeetje wat een k*twerk zeg. Eerst alles eruit, al die rekken schoon maken, vloeren schrobben en dan alles weer terug zetten en dat in die kou. Gelukkig hoefden we vriezer niet. Maargoed, hebben we voorlopig weer gehad.
Ik neem ook eigenlijk altijd teveel mee in de koffer. Ik heb zoiezo altijd voor iedere dag een ander stelletje bij me. En dan de rest nog. :biggrin: Gelukkig ga ik maar een week, dus wordt de koffer niet te zwaar. :slywink:
Dan kan er vast wel wat in jou koffer :hihi:
@Cynthia: Ik weet het niet meer. :vak02: Even wachten tot Toos weer online komt. Zal nog wel even duren, want die heeft natuurlijk de verjaardag van haar dochter. :king:
Ik dacht iets van… jij de 23e en wij de 25e September.:lol:
nou lekker dan Roanna, wat een bagger klus…nou ja kun je de volgende keer zeggen, ik nu niet de koelkast in heb ik vorige keer al gedaan.
@toos
Van harte met je dochter
@marion
Foutje ![]()
@trl
Zeker een toestand zeg voor haar, eerst beweert moeders bij hoog en laag dat ze nooit een ander heeft gehad en dan de uitslag… bingo! Kan me voorstellen dat je dan even niet zo blij bent met je moeder.
@roanna
Lekker klusje de koelcel, nu moet de ww zak zeker mee vanavond.
Ja hoor. Wie mee wil, past er nog makkelijk bij in. Dus zeg het maar. :biggrin:
pas maar 20 kilo in de koffer…das jammer dan pas ik dus er niet in:angry: