@ Marion: als je hoogtevrees hebt wil je vast niet weten dat ik zondag heb gebungee-jumped!!
Goeiemorgen,
Slecht geslapen vannacht, harde regen en onweer. Ging om 8 uur de bel, dacht welke simpele ziel staat er zo vroeg voor de deur. Reageert onze bel op de afstandsbediening van de auto van de buurman. Heb ik dat:crybaby:
Had vorige week bij de RI gereserveerd voor de auto, kreeg gisteren een mail, was vol. Vond het al vreemd want kreeg niet meteen een bevestiging. Dus vanmorgen aantal anderen gebeld en kon bij een terecht, auto daar neerzetten en worden gebracht en gehaald naar schiphol. En is nog 10 euri’s goedkoper dan de RI. Dus dat is weer mooi meegenomen.
@Chris: Dat is tenminste duidelijk, zo kan ik het wel weer een uurtje of zo onthouden. Hoe is het, al een eind klaar met pakken??
@Marion: Mooie foto weer
@Cyn: Ging jij ook al niet snel?? Je kunt gewone kleur gebruiken hoor, Beps zit met dr gat in de sauna
CRIS: WAT GAAF!!! Dat zou ik ook wel willen!! Lijkt me echt te super!! ![]()
Hey Toos!!!
Ja ik ga zondag al!!! Ik zal jou en Roanna nog ff PB-en!!!
Ja dat is goed, moeten ook nog meeten.
Bungeejumpen, nee niks voor mij, krijg al hoogtevrees als ik op de krant sta.
Namens dochter bedankt voor de felicitaties. Weet nog niet hoe de mon choutaart is, is voor vanavond. Ga zo haar kadootje ophalen en even boodschappen doen
@ Cyn: voor maar liefst 55 euro per persoon mag je jezelf van de pier afstorten in Scheveningen. Je wordt met een kraan omhoog gehesen, boven de pier uit en dan zie je zo alles onder je, de zee, de mensen, de pier, het strand. En het mannetje maar zeggen: ‘Kijk naar de horizon, kijk naar de horizon!!’
Hihi, ik liet me maar gewoon vallen toen hij mij losliet, anders durf je toch niet.
Die vriend waarmee ik was heeft ook gesprongen, het was nog een verjaardagskadoo voor hem van vorig jaar. Hij is binnenkort alweer jarig en we hadden het nog niet gedaan. Dan maar nu, hadden we besloten, net voor ik wegging.
Toos, ik ga jullie ook ff pben over meeten… Namens mij ook nog gefeliciteerd!!!
Cris: Vet hoor!!!
x
@TRL
Klopt, je komt meestal toch bij dezelfde kadootjes uit. En das ook niet erg. Hij krijgt al een heel mooi kado … jou lekker bij zich.
@Cris
Heb je mooi goed. Moet er niet aan denken om hoog in de lucht aan zo’n elastiekje te bungelen.
Marion,dat is ook waar,maar vind het zelf ook altijd wel leuk om nog wat voor hem mee te nemen.Vorig jaar toen hij in het leger zat stuurde ik ook vaak wat op.maar heb nog de tijd dus wie weet waar ik nog tegenaan loop.
Cris,gaaf hoor dat je dat gedaan heb.
Kadootjes zijn moeilijk te vinden :(.
@cyn
Wij hadden ook geen water, toch wel vreemd als je de kraan opendraait en er komt helemaal niets uit. Wat erg dat je net onder de douche stond, waar de regenton al niet goed voor is.
@marion
Van harte met je dochter.
Ik ga nog eens naar huis sporen ! Mag een uurtje vroeger stoppen. ![]()
Misschien kom ik vanavond nog wel eens langs, als ik de pc heb natuurlijk.
:dag:
Groetjes !
@trl
Ik heb gisteren spoorloos op tv gezien en nu zie ik dat zij vriend is in jouw hyves. Ik had haar naam nog nooit gehoord en toevallig valt mijn oog op haar naam, eerst dacht ik nog, zo hoor je die naam nooit en zo 2 dagen achter elkaar.
Is ze een vriendin van je?
@kaylo
Lekker hoor, eerder naar huis!
@marion
Van harte met je dochter
De dochter van Toos is jarig vandaag, heb alleen maar mannen hier ![]()
Poeh zeg, het is wel rustig hiero. Normaal moet ik mijn best doen om het overdag bij te houden en krijg ik om de haverklap een bericht dat er nieuwe berichten zijn maar vandaag valt het wel mee.
Ja heel rustig!!! Nog maar 1.5 uur!! En dan morgen nog even naar de sportschool, en misschien nog even de stad in… :biggrin:
Mk,klopt is een vriendin ja.Wist wel dat ze er mee bezig was,maar niet wanneer t uitgezonden zou worden,me ouders belde om het te zeggen dat ze op tv was…Heb t toen ook ff gekeken,wel een lullige situatie he…
Cyn,lekker shoppen morgen ??
TRL: Ja… moet meer kleding hebben!!!