@Cynthia: Ik hoorde het gister al op tv, dat er in de kop van NH geen water was en moest gelijk aan je denken. Lekker dan he? Kun je Turkije verwachten, maar hier …? Zo, zie je maar, ook hier dus!
Heb net even gekeken op de vlucht van vandaag OHY 0963 en die heeft ruim een half uur vertraging, maargoed als dat alles is. Ze vliegen met zo’n grote airbus, zag ik. :paranoid:
@Marion: Leuk weer die plaatjes.
@Toos: Nu echt nog een keer, gefeliciteerd met je dochters verjaardag.
Wanneer ga jij ook alweer? En jij gaat toch voor 3 weken he? :vak02:
Volgens mij ga ik 1 week.
Vanmiddag een poosje overwerken i.v.m. grote schoonmaak met al mijn collega’s. Eens in de zoveel tijd moeten we zelf de grote schoonmaak van het restaurant en de bijbehorende keukens, gangen, kasten enz. doen.
Eigenlijk helemaal geen zin in, maarja het moet soms wel gebeuren. Enneh, wel lekker rustig voor jullie hier. Hi, hi.
Iedereen nog een fijne werkdag of als je in je blote kont in de sauna zit, nog een hele fijne dag allemaal.
Dat is een goeie ja,mijn vriend heeft al een nieuwe dus dat gaat voor mij niet op.Maar ja als hij geen beltegoed meer heeft kan hij je nog niet smsen/bellen of seinen…Ik wil in oktober ook weer wat meenemen,ben nu al steeds aan het kijken,maar kan nog niks vinden.
@ Cyn: alweer aangesloten op het waternet? Enneh, wat is DDD? En heb je al wat van je vriend gehoord?
@ Telefoons: kunnen jullie niet een telefoon met sim kaart kopen, datie heel goedkoop vanuit Turkije kan smsen naar NL? Ik had ooit een simkaart waarmee ik voor 7 ct. per sms een berichtje kon sturen vanuit het buitenland.
Zo, ik ga verder met spulletjes pakken. Morgen laatste dag in NL!!!
@ Toos: gefeliciteerd met je dochter, hoe was de mon chou taart?
@ Brenniej: leuk zo’n eigen site, blijven we tenminste op de hoogte van wat jij allemaal uitspookt daar in Turkije! En ja, er komen natuurlijk een paar mensen van het forum die kant op om je in de gaten te houden ;).
@ Bijbabbelen: ik heb vannacht heel veel bijgebabbeld met een vriend die ik ken van school. We waren uit zijn dakraam geklommen en hebben ongeveer heel de nacht zitten kletsen op het dak, met naast ons een kaarsje en om ons heen een slaapzak, want et was erg koud. Oja er was ook nog een wijntje, Rioja, best lekker al zeg ik het zelf.
@ Linda: vervelend dat je dienst opeens was opgeschoven. Trouwens, hoe zit het met Mr. Hunk?
@ Beps: zomaar twee dingen voor mijn vertrek erin proppen he!!! Moetje knokken ofzoo! Ik hoop dat je van de sauna hebt kunnen genieten!
Cris,als ik met mijn telefoon en nederlandse simkaart een smsje stuur naar iemand hier in nederland betaal ik veel meer,dan dat ik in Nederland betaal dus dat is geen oplossing.Ik heb de laatste keer dat ik er was een turkse simkaart gekocht,als ze mijn dan bellen vanuit Nederland hoef ik niet de kosten te betalen,krijg ik dus geen hoge rekeningen meer.
Is het bij jullie droog gebleven dan vanacht?Nog 2 daagjes voor je en dan op naar Schotland,wat zijn je vliegtijden?
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Turkije-fan - 2 juni Begin stage voor 5 maanden in Turkije
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/9 Crazymar[/SIZE]
Het is koffietijd … en wie zie ik dan voor me, Hans en Mireille
@Toos
Proficiat met je dochter, niet vergeten he want ze is jarig vandaag, daarom die monchou taart :slywink:.
Lekker trouwens kan je de postduif niet sturen met een stukje?
@Roanna
Succes met de schoonmaak!
@Kaylo
Hier is het ook bar en boos, regen komt met bakken naar beneden.
@Beps
Niet jaloers maar zou het graag in het echie willen zien, zullen we snel een ticket nemen naar Beijing, verstoppen we ons op de chinese muur of in de verboden stad. Komt Bloem voorbij met O, springen wij tevoorschijn. SURPRISE!! Of we gaan naar Tibet en verstoppen ons tussen de monniken :retard:.
@Cyn
Wat een luxe he, je draait de kraan open en je krijgt gewoon lekker warm water .
@Brenniej
Veel plezier met shoppen! Wedden dat je met nog een kadootje voor Askim terug komt.
@Cris
Gezellig op het dak? Zou het in mijn broek doen, krijg al hoogtevrees op de hoogste tree van de huishoudtrap. Nog heeeeeeeel even en dan … :dag:
@TRL
Moeilijk die kadootjes, en ie stikt natuurlijk al van de foto’s, anders kon je ook creatief in aktie met foto’s.