TTT deel 51!!!!

Brenniej,helemaal gelijk in bijbabbelen kan overal :wink: en jullie hebben 6 weken dus tijd zat …:wub:

Roanna, postduiven worden neergeschoten, dat weet je toch…zo weet ik nooit wat, ze komen echt utrecht niet over hoor…bij de
Bilt leggen ze allemaal het loodje

@Linda: Moesten wij laatst ook, maar kon gelukkig gewoon bij ons zelf.

afdeling slap gelul is geopend hoor dames…hahahaha:wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko::wacko:

nouhouuuu jongens,…

i=heb ik nog helemaal niet gezegt!
Me moeder vroeg ook… Brennn hoe houden we nou contact…bellen steeds is gewoon te duur!

wat heb ik nou gedaan… gewoon een eigen website gemaakt…
Wilde Bloem niet na-apen!:wink: met een weblog ik denk ik maak een site!
Waar ik gewoon me verhaaltjes enzo op zet!

www.everyoneweb.com/BrendaTurkije

dus voor de liefhebbers!;):wink:

@ Viva: hhahahaha… Nou thuis bijbabbelen! is toch het beste!;);):wink:

Ik had er maling aan gehad of een collega zou moeten of niet. En je hoeft toch geen verantwoording aan je collega’s af te leggen wat je in je vrije tijd doet. Maar goed, je hebt het kunnen regelen.

Brenniej,ga t zeker lezen Brenniej,zo blijven we toch op de hoogte…

Toos,helemaal mee eens…maar ligt er ook aan hoe graag je weg wilt he.

@ Linda: Jaaa toos heeft wel beetje gelijk… maar goed… je hebt het geregelt is gelukt… vooruit dan maar!:smiley:

Oh leuk Brenniej. Gaan we dus volgen. Zet je er wel wat op dan zo nu en dan?

Tuurlijk, bijbabbelen is het leukst in het donker met een kaarsje aan, is mijn idee. Ik zie het al helemaal voor me! :wub:

Bingo
Toos…helemaal mee eens spijker op zijn kop

Brenniej…ga je zeker volgen meisje…en wens je alle geluk van de wereld toe…dat verdien je.

Ja maar als je bij blijft babbelen Brenniej, wordt je niet bruin en zie je ook niks van Marmaris:wub::wub:

@toos: had t ook zeker niet erg gevonden als een collega had gemoeten, hoef ze ook niet te vertelen wat ik in vrije tijd doe, maar training morgen is tijdens werktijd.

@ Roanna: jaa ikke neem me laptop mee…en hou het zeker bij… anders heb ik ruzie met mams!:wink: hahaha…
enne jaaaa kaarsje aan… comfortabel… babbelt toch het beste!;):wink: hahaha
Nouuuu hoooo maaarrr!!!

Linda,ja maar jij was toch vrij morgen of snap ik het nu niet.Ik had gewoon gezegd dat ik al andere plannen had…

Brenniej,en natuurlijk ook zo af en toe hier op de thee komen he;)

meisjes ik ga naar bedje toe, morgen weer vroeg dag, en moet ook nog bammetjes maken voor hubs…tot morgen allemaal…toedels…voor iedereen slaap lekker, sweet dreams.

Weltrusten Viva…

Nou Brenniej, hij staat al bij mijn favo’s. :slight_smile:

@TRL: Precies, had ik ook gedaan.
@Brenniej: Ga je ook volgen, als je tenminste tussen het babbelen met askim even tijd hebt om wat op je site te zetten