@tkl: zou morgenochtenden avond werken, allleen de woensdag is mijn wekelijkse vrije dag, zou dus morgen normaal moeten werken
@Viva: Weltrusten. :dag: :kus:
Ik denk dat ik ook maar ga. Het is mooi geweest voor vandaag.
@brenniej: heb m ook bij mijn favorieten gezet
@Manneke van Roanna: Voeten op de ww zak en dan bijbabbelen:drugged:. Is niet fijn met koude voeten:slywink:
Linda,ok tis jouw beslissing maar bedenk wel en weet niet wat voor fuctie het is waar je voor gesolliciteerd heb,maar ze kunnen ook denken voor jouw 10 anderen…
Namens dochter alvast bedankt voor de felicitaties. Ga ook zo mn mandje opzoeken en nee ga niet bijbabbelen.
Slaap lekker Toos
@tkl: het is een functie voor de crediteurenadministratie bij een autogarage. Het is niet mijn eerste gesprek sinds ik weer aan het solliciteren ben en zal ook vast wel niet de laatste zijn. Telkens krijg je toch hetzelfde te horen. Wie weet hoelang ik nog bij deze baas zit. Aangezien we volgende wek al overgaan, zal ik het toch moeten leren oom al wordt deze functie t wel zit toch met een uitwerktijd
@ Viva: sweet dreamsss…:kus:
@ Roanna: Aaah wat liefff!!
@ Toos: ooohhh ik kan soms wel even pauze inlassen!!!..van al dat babbelen wordt je ook moe…dus heb egt wel even tijd!!
@ TurkijeLover: yeaaahh off course, kom ik hier even langs… Hou die site ook egt even bij omdat me mamsje dat zo graag wilt…en ik viknd het einelijk ook wel leuk!![]()
@toos: weltrusten, veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter
Slaap lekker, niet vergeten om het :idea: uit te doen en de boel op slot.
:dag::dag:
Ach maar Toos toch! :teeth: Wij babbelen niet meer. Wij beppen alleen zo nu en dan nog wat.
Daarom hebben wij ook geen afwasmachine.
Nou, ik heb anders mijn WW-zakje net in bed gelegd, want ik heb me toch een partij koude voeten. Echt waar! Hebben jullie de kachel al aan? Ik nog nie, maar heb het wel koud.
@ roanna: jaaa ik dacht dat het aan mij lag, ik heb het ook zo koud!
maar accchh nog ff en dan zitten we heerlijk in het zonnetje te bakken!![]()
Roanna,ik heb de verwarming al wel aangehad hoor…lekker hoor.
Ik duik ook me bedje in,weltrusten allemaal
Oke, weltrusten allemaal :dag: :kus:
Tot morgen. ![]()
Eg wel he Brenniej. :dag: ![]()
Wij wel!
@Roanna: Nee heb de kachel nog niet aan, heb het niet koud hoor. Heb trouwens een waterbed, is lekker warm. Heb mn eigen ww zak;)
@Linda: In ieder geval succes met je cursus morgen
Zal ik het licht maar uitdoen, zal een spaarlampje aanlaten voor de laatkomers.
:dag::dag:
Ik ga ook lekker me bedje in! dan is er maar weer een dag voorbij!
sweeet dreams!!! Kussssss!! Xxx
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
18 Sept:
Beps naar de Sauna
Beppie’s ouders -****[COLOR=red]18 sept - kusa
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: [/COLOR]Ohhhhhhhhhhhhhhhhh die Beps toch