Trouwens weer een nieuwe uitdrukking. Eerst rondcrocken, dan bijbabbelen en ook nog even de hond uitlaten
Oh leuk Toos. Alweer 20 jaar. Waar blijft de tijd.
Die taart zal vast lekker worden en lekker smaken. Alleen ja…ik lust dat weer net… niet. Neem jij mijn stukje er maar bij.
Dochter van Toos. Alvast van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren. :king: Een fijne dag gewenst!
@ Linda: Nou jaaa zeg, das ook wat!.. raar hoor… dat je je gesprek hebt verzet… Ik had gewoon me eigen afspraken aangehouden… Maar goed gelukkig heb je dat kunnen regelen,… en dan jeetje… moet je helemaal daar naar toe… wat een gedoe zeg!
He Toos, alvast gefeliciteerd met je dochter…20 jaar mooie leeftijd
Linda…dat is k*t zeg…vervelend dat soort dingen.
Roanna…wat is er 25 september dan??? Ik weet het echt niet, jij zegt ook niets.
Beps…lekker naar de sauna.
Tlr…ja bij ons heet het ook anders hoor bijbabbelen… volgens mij wordt er niet zoveel gezegd dan hoor, ja af en toe wat, maar geen hele verhalen.
Brenniej…nog ff doorzetten meis…het is je gegunt al die weken bij de askim, die dat ook lekker vrij is.
ooohhh ohhhh!!!
over een week hey… zit ik gewoon in marmaris…Nouuuu ik kan het gewoon bijna niet geloven johhh hahahaa…
Ik lust wel monchou taart lekker met een cappootje
jaaa lekker hoor…!!!
Geef mij maar een stukkie!! gaat er best in!![]()
Brenniej volgende week om deze tijd, ben je al verbrand zo niet bruin van de zon.hoor.
joooeeeehhhoooeee!!!;)![]()
maar alleen als je niet te veel bijbabbeld:redface:…anders ben je nog wit:puke:
@brenniej: als ik gesprek niet had kunnen verplaatsen had baas echt pech gehad
hahahaha
nog even en we moeten een ttt woordenboek maken:wacko:
Dames toch wat een vreemde gedachten hebben jullie allemaal,ik bedoel toch echt bijbabbelen hoor dat hebben Brenniej en haar askim toch wel nodig,maar ja dat kan natuurlijk ook de volgende dag daar hebben ze 6 weken voor…
Toos,alvast gefeliciteerd met je dochter.
Linda,nou ik had het dus echt niet verzet,je wilt graag weg daar waar je nu werkt,dan zou ik het echt niet verzetten de nieuwe "baan"is dan wel wat belangrijker en als je wordt aangenomen heb je dat nieuwe kassa systeem toch niet meer nodig.Wat zeiden ze dat je het wilde verzetten???
hahaha… maar bijbabbelen, kan ook op het strand, of in het zwembad, of in de zee!;)![]()
@tkl: was geen probleem
Als ik morgen niet was gegaan dan moest een collega en hadden ze echt gevraagd waarom ik niet gegaan ben. Kan dan ook de echte reden niet vertellen aangezien mijn collega’s niet weten dat ik aan het solliciteren ben
eerst bijbabbelen en op het strand de hond uitlaten
@Viva: Weet je dat dan nog niet? Nou, ik stuur je wel even een mail met de postduif. Ik kan niet alles zo in het openbaar hier neer zetten. :lol: Toch Toos?
@Brenniej :Zou best leuk zijn, dat je ons in Marmaris zo af en toe op de hoogte houd, alhoewel ik me ook kan voorstellen dat je daar helemaal geen zin hebt. Je wilt alleen maar genieten van je askim :wub: en ja daar heb je ons dan even niet bij nodig.
Brenniej…welke van de 2 soort bijbabbelen bedoel je…in zee…nee al dat water…dan wordt het gemompel…en op het strand…allemaal luister/kijkvinken…nee dat wordt niks.