Haha, ja 1 van de DDD’s haha
Meiden, net mn ouders gebeld. Zij vliegen dus morgen om 5.05… wat een tijd(ja ik weet dat die 1ne ook om die tijd vliegt!) En nu ga ik…
:slapen: :kus: :slapen:
Tot morgen
:dag:
Haha, ja 1 van de DDD’s haha
Meiden, net mn ouders gebeld. Zij vliegen dus morgen om 5.05… wat een tijd(ja ik weet dat die 1ne ook om die tijd vliegt!) En nu ga ik…
:slapen: :kus: :slapen:
Tot morgen
@Toos: En ik vlieg als het goed is… om 10.50 uur. Of wist je dat al?
Weet alleen niet meer precies wanneer, maar dat vraag ik tegen die tijd nog wel ff. 25 SEPTEMBER :biggrin:
Veel plezier in de Sauna morgen, geniet er van. Klopt die ene vliegt iets later, 6.20 om precies te zijn en die andere halverwege de ochtend;)
Oh,mooie tijd Bep. O ja, en heel veel plezier in de sauna.
Truste :dag:
Beps,slaap lekker.
Brenniej,is hij tenminste uitgerust als hij je van het vliegveld haalt en die eerste nacht zal er wel niet veel geslapen worden eerst bijbabbelen…
@Roanna: Hoe kan ik dat nou weten, onthou niks langer dan 5 minuten;). Dat is waar ja, jij ging 25 september.
Ging je niet naar Gumbet of zo
@TRL: Heet dat tegenwoordig “Bijbabbelen” als 2 geliefden elkaar zo lang niet gezien hebben…Bij ons heet dat “iets” anders :lol:
Ik ga morgen om 9 uur weg… ook een mooie tijd… haha
Hoe heet dat bij jou dan Beps?
Ook mooi tijd Bep. Denk erom, wel 2 uur van te voren aanwezig zijn… Minimaal. :vak02:
Ja, bij ons heet dat toch echt anders hoor TRL :wub: :wub:
@Beps:biggrin::biggrin:, geniet er maar van hoor, het is je gegunt:kus:
@Beps: Ik zie je gewoon lachen.
@TRL: Vind dat je het netjes verwoord hebt hoor:)
Ja TRL, verwoord wel, maar in gedachten ,…HAHAHAHAHAHAAHAHA
Nou goed ik ben nu echt weg, lekker in mn bedje!!!
:kus:
O ja en je paspoorten niet vergeten he, anders kom je er niet in:dag::dag:
Oh, ik zie dat Diamond ook weer terug is. :dag:
Ben benieuwd hoe je het gehad hebt Dia.
Volgens mij lig je in een deuk Beppie
JOEHOE… Viva, ![]()
@Toos: Volgende keer allemaal ff de cam aanzetten. :crybaby: :unibrow: :unibrow: :unibrow:
Morgen is jongste dochter jarig, wordt 20. Ze is bezig geweest met mon chou taart. Hmmmm
Kom ik vandaag op mijn werk blijkt dat ik ineens morgenavond moet werken ipv vanavond. Omdat ze mensen tekort hebben dan. Baas dacht dat ik t wel had gezien, niets dus. Heb vast rooster, kan altijd veranderen maar dan in overleg. Of ik het toch wil doen. Ok ik kan wel. Rond half vijf moet ik bij baas komen wil mijn verkoopnummer weten en wachtwoord voor kassa. Hij heeft dan ook iemand aan telefoon. Hangt op en zegt morgen word je om 09.15 verwacht in Hilversum voor training nieuw kassasysteem. Komt eerder dan verwacht, volgende week dus al. Ik zeg dat word moeilijk aangezien ik morgenvroeg sollicitatiegesprek had. Hij weet dat ik er mee bezig ben dus t maar gezegd dat ik gesprek heb. Hij vraagt of dat verplaatst kan worden, zodat ik wel naar training kan. Heb gezegd dat ik t probeer, wil dat niet dat ik gewoon naar gesprek wil. Heb gesprek nu verplaatst naar donderdagmorgen, dus gewoon tijdens werktijd. Moet morgenvroeg dus rond 06.45/7.00 op weg naar hilversum om nieuw kassasysteem te leren.