beps…nog anderhalf uur meis…
Viva: Lijken wel 1,5 JAAR!!! :retard:
hoeveel uur werk je per week Beps, volgens mij meer dan de bedoeling was…
@beps
Hoe gaat het met jou?
Hoor je steeds wat mopperen over je werk, vind je het nog wel leuk? Of zit je zelf niet zo lekker in je vel. Of verbeeldt ik het me?
@viva
Hoe gaat het met de kinderen?
Is de spierpijn van je zoon weer over en hoe bevalt zijn nw auto.
Kan je dochter weer wat wennen thuis?
Vanmorgen met G. naar het consultatiebureau geweest, hij groeit als kool
maar dat hadden we zelf ook wel gezien
Hij moest ook 2 prikken, dat is toch wel zielig hoor, zo’n naald in zo’n klein beentje.
Mk met mijn dochter gaat het goed, hoor … ze woonde nog thuis, zou volgend jaar gaan samen wonen gelukkig hebben we die ellende niet, ik weet wat het is want dat heb ik al een keer eerder gehad met haar.
Mijn zoon gaat goed, alleen nog last van zijn borstbeen, dat is gekneusd…met zijn rug en nek gaat het goed…a.s. woensdag krijg hij zijn andere auto, tot die tijd, rijden we allen in een andere auto, ik in die van mijn man, dochter in die van mij, mijn man in die van de buurman (die zijn met vakantie naar turkije) en mijn zoon in de auto van zijn zus…begrijp je het allemaal nog…waarom die wissel…mijn dochter vind de auto van haar vader niets…dus dan iedereen maar in een andere nietwaar.
ja zielig vind ik dat die naalden in een baby maar het is voor zijn eigen veiligheid nietwaar.
Het is weer eens iets anders dan stoelendans
![]()
Ik dacht dat je dochter met hem samenwoonde, maar idd gelukkig was dat niet het geval.
Ja je moet toch wat, toen mijn zoon belde dat hij een ongeluk had gehad, was mijn buurvrouwtje hier op de koffie, die bood toen aan dat mijn man wel de auto van haar man mocht lenen als ze op vakantie waren, dus dat hebben we dan maar gedaan, dat is een caddy, daar gaat mijn dochter dus niet in rijden, mijn man rijd in een peugeot 106, maar dat is een oudje vind ze niet lekker rijden, geen stuurbekrachtiging zeg maar. Ik heb een opel corsa een nieuwere dus die heeft zij nu, zodat haar broer haar auto kon krijgen een ford fiesta…
@viva
Weet je nu al een kado voor je schoonouders?
@Viva: ik werk idd meer dan gepland. Maar dat doe ik vrijwillig, de hondjes zijn best prijzig en zo spaar ik een btje.
@MK: Het werk is wel leuk, maar de mensen zoooo dom…(hihi) Het leukst is het als ik NIET bel haha
:dag: ![]()
Neee gelukkig niet, ze heeft wel samengewoond maar dat is 2 jaar geleden, toen is ze weer thuis komen wonen…(gelukkig) ik was helemaal niet blij dat ze met die vent ging samen wonen 13 jaar ouder gescheiden en 2 kinderen 1 van 7 jaar en 1 van 5…dat werkt niet hoor als je 18 bent…maar toen wou ze niet luisteren, en ging toch, dat heeft anderhalf jaar geduurd
Nee heb geen idee, ik geef ze maar geld moeten ze zelf maar wat voor kopen, of leggen ze maar bij hun diner met de familie, ik weet het echt niet.
De dag zelf gaan we er heen, met bloemen en een envelope…dan komen de buren, ik en mijn hubs verzorgen dan de avond maar, kunnen de oudjes lekker blijven zitten, en zaterdags hebben we dan een buffet met de familie.
@beps
1 gelukje, je weet je zeker dat jij niet dom bent ![]()
@viva
Kan me voorstellen dat je niet staat te juichen als je met een oudere, gescheiden vent wil samenwonen die ook nog een 2 kinderen heeft.
tja…geld verzoend de arbeid Beps…en ja die hondjes zullen niet goedkoop zijn…ach en een extra centje is altijd meegenomen, alles is even duur tegenwoordig…heb net boodschappen gehaald 120 euro lichter he bij de kassa, heb je niets bijzonders.
Nee Mk, maar ze was 18 en ging finaal tegen mij in, mijn hubs had dat door en liet haar gaan, maar ze kwam op hangende pootjes terug…
@viva
Misschien een ideetje.
Je kan tegenwoordig een kant en klaar fotoboek laten maken.
Als je allemaal foto’s neemt van de familie, dingen die zij doen of waar ze graag komen etc. etc. Foto’s digitaal aanleveren en zij maken er een boek van. Hebben ze iets om in te kijken of te laten zien aan anderen.
dit is allemaal al weer ruim 2 jaar geleden dat ze terug kwam, ze wordt nu in januari 23 jaar maar ik ben het niet vergeten…ik heb het haar vergeven.
Zag van de week hierzo een mooie leus voorbij komen.
Een moeder moet een lange adem hebben en een kort geheugen…