TTT Deel 50!!

sorry dat het een beetje zo lang duurt voordat ik andwoord maar ik ben pas net hierbij en weet nog niet helemaal hoe het werkt:P
moet het een beetje lerenkennen allemaal:)

Ik ken hem 2.5 jaar… maar 27 september hebben wij 2 jaar een relatie… Nee hij is nog niet hier geweest… Hij moet namelijk nog in dienst! :tssk::angry:

hoe oud is hij dan?
of heeft hij iedere keer ze dienst betaalt dat hij uitstel heeft?

Neeee mijn vriend is 19… Dus hij moet volgend jaar… :drugged: in maart als het goed is!

aaah
dat is wel …
maar waarom laat hij het dan niet uit stellen?

@TRL: Was al blij dat ik onthouden had wanneer ze weggaat:D
@Roanna: Was toch de verkeerde postduif die je hebt zien liggen. Net de tickets binnen gekregen. Vluchttijden zijn niet veranderd, dus 6.20 heen en 20.40 terug:thumbsup::thumbsup:

@Akin-kitty: Welkom

dankjewel :d
nog een turkijefan :smiley:

ook een vriend in turkije?

uhhhh nou nee, ben al bijna 26 jaar getrouwd met een oer hollandse man. Nee hoor, ben gewoon turkije fan

Hoi.
Akin-Kitty Welkom

Cyn en Kitty: Verder op vriendjesn oke!

Drukkkk
:ninja:

@ Jac: volgens mij kun je sushi halen bij de AH. En sushi zelf maken is trouwens veel lekkerder. Of in een Japans restaurant eten. Hmmm.

@ Cyn: lekker, 3 dagen weekend. Ik moet vanavond en morgen helaas werken.

@ Brenniej:e-ticket is heel handig :D. Ik heb een ticket gekocht bij de balie in Schiphol maar ik zit die van mij nu heel de tijd te zoeken. Ben er echt niet goed in, moet oppassen dat ik hem niet kwijtraak. En trouwens, die kriebels… JE GAAT OOK AL BIJNA!! En voor zoooo lang!

@ Toos: ach, gelukkig dat je niet hoeft te zwemmen, maar aan de andere kant: is ook weer goed voor je conditie. Mocht je wel wat langer vrijnemen denk ik, 4000 km zwemmend, lopend, roeiend afleggen is niet niets. Kun je je erna wel opgeven voor de triatlon.

@ Turkije-lover: mijn pa had dat dus gedaan, de mail van de e-ticket weggegooid. Je wilt niet weten hoeveel moeite ik heb moeten doen om hem terug te krijgen… Vooral omdat mijn pa niet wist op welke site hij hem had geboekt!!! Grrrrrrrrrrrrr.

@ Roanna: heb je nou de postduif aangereden die Toos haar tickets moest bezorgen? Das ook niet lief. Zij gaat namelijk ook de 25e, anders hadden jullie gezellig wat af kunnen spreken.

@ Marion: gelukkig dat het nu een naam heeft, vroeger was je gewoon ‘druk en vervelend.’ Maar ik heb ook met kinderen in de klas gezeten die zo actief waren en je ziet gewoon inderdaad dat ze zelf ook niet weten wat ze ermee moeten.

@ Linda: wat leuk van dat vrijwilligerswerk! Weetje, veel mensen zeggen: ‘De meeste mensen verrichten vrijwilligerswerk om zichzelf er goed bij te voelen.’ Maar toen ik die tien dagen in Roemenie zat dacht ik erover na en op zich is dat waar. Het voelt goed om mensen te helpen :D. En het is goed dat er mensen zijn die vrijwillig hun tijd aan anderen willen besteden.

@ Bloem: jeeeetje, alweer misgelopen!!

Pffff, afgelopen week was een beetje zwaar. Het is ‘officieel’ uit met mijn vriend :frowning: maar het is zo moeilijk om dat vol te houden. We hebben/zouden hebben het bijna 3 jaar trouwens! (25 september, 5 dagen nadat ik weg ben)
Gisteren weer eens teveel gefeest, vannacht te weinig geslapen. Vanavond lekker werken. Wordt leuk.
De vriendin die nu ook in Edinburgh zit heeft ook haar vriend hier achtergelaten. Met hem kan ik heel goed opschieten en laatste tijd nog beter omdat we nu allebei ongeveer in hetzelfde schuitje zitten met dat ‘uit’ enzo. Dus gaan we maar altijd bij elkaar ons hart luchten, haha.
Zondag ga ik trouwens met hem en nog een vriend bungeejumpen. Mijn vriend moet voetballen, maar hij zou toch niet gaan springen, heeft hoogtevrees!
Zo, even mijn hartje gelucht.

welkom hier akin-kitty!:slight_smile:

zo ikke weer terug van school…zonde van de tijd om te gaan eigelijk!!

@akin-kitty…welkom op dit gezellige forum…

ahh tijd voor de hond!!

hallo allemaal :smiley:

Nu ben ik met pauze…
:dag:

pauzeer ze beps…tot hoelaat moet je vandaag…?

@cris…wat k*t voor je dat het uit is met je vriend…dan is het altijd fijn als je bij iemand je hart kan luchten…sterkte ermee…
en veel pleizer met het bungeejumpen!!

Ik moet tot 16.45… dan WEEKEND!!!

Akin-kitty welkom op wereldwijzer TTT…er wordt hier heel wat afgekletst

Toos…tickets binnen…postduif wist toch nog de weg.
Beps…pauze…zooo laat…pfff
Cris…single…en naar verweggiestan, de boel opgeruimd…jeetje
Bloemmie…meisje ben je net misgelopen, heeeel veel plezier in de woestijn…no worry voor de plee, komt goed.
Roanna…waaar ben je???
Brenniej…nog een weekje en dan heerlijk in de armen van je askim…alles eruit laten komen meis.
Mar en Mar…heel veel plezier op vakantie
Mar … alvast gefeliciteerd met je verjaardag
Mk…ook weer even hier langs…alles goed met de kids…groeit zeker de pan uit.
Cyn…tranen bij een liedje…ojeee…voor jou ook nog maar even, kan je bij askim uithuilen
Filiz…naar school geweest, of heb ik dat verkeerd begrepen.
Tlr…vandaag geen oppascentrale…lekker weekend vieren.

Ikke lekker naar de kapper geweest, in de massage stoel gelegen, heerlijk, huisje spik en span…en de boodschappen binnen, ik heb weekend…

@Viva: Pauze=beeldschermonderbreking… Theepauze, maar dan met een andere naam!

IK BEN HET ZAT!!!