TTT Deel 50!!

nee hoor nie gemist
ff van pc geswitched en dan duurt het weer ff he?

@ toos, laat die vent opzouten!! nieuwe ronde nieuwe kansen!!

@ beps, dooske, ja heb je mail gehad, die yahoo was voor erbij!! dus als je mailt, ff naar beiden! voor het geval ik nie in mn hotmail kan (china, tibet, myanmar ofzo)
maar heb je alweer een monstermail teruggestuurd hoor :wink:

@ TRL ja cker, rode kop, bruine armpjes… ikke geniet van het zonnetje!! en nee, die 10.000 km die trekt ie niet…dus ikke hou het zonnetje lekker voor mij en de mongolen!! :smiley:

haha idd rustig hier hahaha maar goed ik ga weer verder tot straks allemaal!!!

Ook goed Bloem,ieder krijgt wat hem/haar toekomt dus heb jij die zon vast en zeker verdiend…

Toos,wat een gast zeg die zo twijfeld,daar heb je ook niks aan.Hopen dat er met het openhuis wel wat zekere kopers bij zitten.

Lekker blijven genieten hoor Bloemmie. Zijn hier jaloers op je

Nee aan zo’n twijfelaar heb je helemaal niks, maar liever zo dan hij zegt het te willen kopen en zich na 2 dagen terugtrekt. Ben je blij met een dooie mus. Kan er niet wakker van liggen.

Toos, he dat is wel jammer!! Het had wel lekker gweest als het voor de vakantie geregeld was!!! Maar goed het komt vanzelf wel!!

Heb nu een liedje aan staan… zit gewoon te janken achter mijn pc :redface:

x

Het is al weer even geleden, dus het lijstje nog maar een keer…
:CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris

Filiz: 19 december- side

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar

29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

@Marren: Een hele fijne vakantie, vergeet niet te genieten:vak02:

@Crazy: Jij alvast gefeliciteerd en een hele fijne verjaardag daar in Marmaris:kus:

Ik kijk nog steeds af ent oe…
@Bloemmie: Lekker kan ik thuis ff lezen, dat lukt hier dus echt niet!!!
maar kijk er naar uit!!! Al gedouched?? :hihi:

ja idd, maar ja, zo’n open huis… komen toch best vaak mensen op af??

ikke heb er net 2 uur overgedaan om enkele foto;s in een mapje op de pc te krijgen met de bedoeling ze uit die map naar mn usb stick te zetten (maar 1 usb aansluiting) en wat denken jullie??? herkend ie mn usb stick niet!! ARCCCCHHHH ik word gekkkkkk!!

@Beps: Kom je af en toe om het hoekje :ninja:.
Ik ga nog even wat doen, moet vanmiddag weer crocken.
@Bloem ::dag::dag:

@ beps, nee een poedelwasje met de hand en koud water… daar waar het nodig was…
morgen maar eens een schone broek aandoen,… zal ook wel schelen in t gevoel :wink: hahaha
10 dagen in dezelfde broek… hihih…
na de gobi exp. maar ff wassen ofzo… in beijing ff een laundry service opzoeken

hellloo!!!

heee Bloem: nu loop ik je niet mis!!.. wat leuk om wat van je horen! ikke heb al je verhalen ook gelezen,… tof zeg allemaal!!!.. super!

@Bloem: Ja, meestal wel en er worden op die dagen ook huizen verkocht. Bij ons huis waren de open huisdagen qua kijkers altijd wel succesvol, meestal toch wel een stuk of 5 die kwamen kijken. Alleen had het verder geen resultaat. Maar wie weet nu wel.

@ toos, flink aan de poets dus, bloemen voor het raam, een homp deeg in de oven (geur van eigen gebakken brood) :wink: da kan nie mis gaan

@ brenniej, heey meissie, hoe is ie met jou??? zwaaaar aan het aftellen? hou je het nog allemaal een beetje vol?? hoop et… en dan strax 6 weken askimmetje!!

@ Bloem: jaa hoor ik loop het trapje weer naar boven!.. maar jaa zeker de laatste dagen gaan nu in!.. nog een weekje…moet te overleven zijn toch!:smiley: Lukt me wel…
En hoe is het met jou… hoor en lees al je verhalen,… dus dat zal allemaal wel goed gaan…!jij bent ook alweer bijna 2 weken weg… poehh de tijd gaat egt snel!:D:D

Kussss Lunch ik meld me
@Bloemmie Antwoord komt gauw!! Kusssss :kus:

@ beps, smakelijk!!

@ brenniej, ja gaat goed met mij, beetje een snotneus, wc problemen maar nog nix mega… beetje de angst voor… voor de rest denk ik een kilootje of 2 a 3 afgevallen…
bh gaat igg makkelijker aan en af, broek zakt al af etc. etc.
verder veel zien, vermoeiend, maar neem ook mn rust… tis zo’n belevenis. loop soms echt met open mond rond… zo veel indrukken

mooie mensen hier, lelijke mensen, schattige mensen, veel vuil, veel vies, veel verkeer etc etc
alles is grootser, anders, vies = viezer, mooi = mooier etc.
snappie? ben wel blij dat ik al redelijk veel van turkije ken
dan is het allemaal niet zo’n schok he? :wink:

nog maar een weekkie voor brenniej! hey hee… das nog maar kort! nog ff, voor je het weet zit je bij je askim in de auot
geniet ervan meid, hopelijk kunnen jullie saampjes alles een plekkie geven

@ Bloem: jaa ik denk het wel…dat moet allemaal goed komen!.. Ik laat me niet zomaar uit het veld slaan!;):wink: is wel heel wat voor nodig hoor!:D:D

En ik kan begrijpen, zoveel indrukken, dan ben je weer daar, en dan stap je de trein weer uit en dan ben weer daar…!

Nou ik neem me laptop mee, dus ga je zeker nog volgen!..
Jij ook nog lekker genieten, en het avontuur opzoeken!.. !!

Take care!..
Dikke knuffel… :kus: :kus: