TTT Deel 50!!

wat gaan jullie langzaam!!
hahahaha
kan zowaar ff bijlezen

@marion: lachen!! we zijn net bij de tempel geweest!! hahahahaa… kan alleen de foto’s ervan nog niet overzetten, deze usb poort herkent mn camera weer eens niet… leuk… maar niet heus… nou ja!!
later dan maar…

hoe is ie allemaal met jullie? wat gaan jullie langzaam? ikke heb al 3 uur geslapen, koude poedeldouche genomen (@beps, die delen die nodig waren ;)) en nu alweer 2 uur door de stad geslenterd. voor het eerst schoenen aan, en nodig ook!1 een en al zand zand zand en stoep en dan weer cement en dan weer zand stof stof

ulaanbaatar is echt amazing. jeeps, crystelrs, boedistische tempel midden in de stad, meiden met naveltruitjes, monikken in rode gewaden en dan weer houten ‘schuurtjes’ als huis een gertent her en der, zag al een donerkebab zaak, met de naam ala turkey… lachen!!

en bij mij staat links: blog entries; 1
bij beppie zie ik nix staan

sjonge jonge…
is er niemand online? ff kletsen meiden
ikke heb alleen water bij me, maar jullie kunnen toch wel aan de thee/ koffie??

Bloem, sinds jij weg bent is het steeds zo rustig!! Maar vertel… wat voor heb je daar? Koud/Warm?

Goedemoergen allen en met name natuurlijk BLOEM :wink:

Wat leuk weer even wat van je te horen/lezen. Hoest tie? Gaat alles een bietje volgens plan? Enneh… is *** nog wel aardig tegen en voor je?

Met die foto’s van Marion en de foto’s van jou op je weblog, geniet ik er zo van he! Nou meid, goede reis nog verder en geniet ervan hoor! I follow you. :biggrin: :vak01:

@Viva: Weer druk aan de poets? Heb ik net ook even gedaan en maak me al weer klaar, om naar het werk te gaan. Mooi weertje trouwens he?

@ Bep: :ninja: Nee, ik zeg even niks hoor! Stttttttt. :zon02: Zou nie durven.

Jullie bloggen/blogs :question: ga ik later op de dag nog wel even lezen. Ik zie het wel onder Viva’s naam staan, maar ook nog niet onder die van Bep.

Dames, fijne dag allen nog en werkse.

:dag:

warm!!!
zonnig, stralende zon, graadje of 26 misschien wel 28 af en toe een wolkje hiero
's nachts (en vanochtend om 7 uur… of was het nou 6 uur) was het wat frisjes… maar erg warm dus :smiley: beterzzzzz
jaloersss…

Lekker zeg!!! Dat kunnen we hier ook wel gebruiken!!! :lol:

Roanna: [pssssssssssst :vak02:

@"roanna… mornink!!
ik moet eerlijk bekennen :redface: dat dit de 1e keer is dat ik een foto van marion zie
wel toevallig want we komen echt net van die tempel en een half uurtje later zit ik in een internetcafeetje en zie ik em online op mn scherm… weird!! ghahaha

hoe is ie bij jou? nog vreemde bultjes? medicijntjes okey? geze;lligheid weer terug op het werk?
schoonzus en zwager ook nog zin in de vakantie??

@cyn… ja hoezo? nog steeds geen zomer in NL?? vertel vertel…:smiley: maar goed dat je die scooter nie gekocht heb dan, he? :wink:

Mornink love!!

druk druk hier

Het is hier eerder herfst dan zomer… Maar ja… nog even en dan gaan er lekker heel veel op vakantie!!!

En inderdaad maar goed dat ik die scooter niet heb :hihi:

Hoest met iedereen eigenlijk te druk om nu bij te lezen

@Bloemmie: Mail gehad??
Weet het ook niet heb wel een blog geopend, voor de hondje heb ik gezegd…

http://www.wereldwijzer.nl/blog.php?u=8603
Das mn blogsite denk ik

Bloem,voor volgende week voorspellen ze herfstachtig weer hier dus geniet jij daar maar lekker van de zon,misschien kan je een beetje deze kant opsturen.

Hahahaa ik had wel mn blog geopend, maar … geen entery’s
HIHIHIHI

@Beps: Heb even op je blog gekeken. Mooie honden hoor. Hoop voor je dat ze goed hun best gaan doen.
@Bloem: Heb je gemist vandaag. Weer een indrukwekkend stuk op je log geschreven. Wens jullie maar weer een goeie reis verder.:kus:

lkkr genieten bloem…!! hier valt t weer erg tegen!!

Makelaar heeft net gebeld en zoals het er uitziet wordt het helemaal niks. Die man weet nog steeds niet wat hij wil, makelaar komt er niet doorheen. Nou ja, jammer. Als wij weg zijn is er een open huis, dus wie weet.

Blijft een toestand Toos. Houd de molletjes maar. Elke keer dat het tegenzit kan je er zelf ook wel een gebruiken :wink: