Zo, heb weer even de puntenronde gedaan en mijn ww-zakje in bed gelegd ( weer koude voetjes) dus… ga er ook maar zo in.:dag:
Tot morgen. :kus: Allemaal
Zo, heb weer even de puntenronde gedaan en mijn ww-zakje in bed gelegd ( weer koude voetjes) dus… ga er ook maar zo in.:dag:
Tot morgen. :kus: Allemaal
Hoop dat mn tickets morgen ook in de bus liggen.
Ehhhhhhhh… de kant van Gumbet op en dat ligt weer bij Bodrum en van daar uit kan je weer naar de markt in Turgutreis. Die kant op dus. :unibrow:
Klinkt leuk, moet er eerst zien te komen. Volgens mij wordt het een eind zwemmen:D
Denk dat ik toch maar naar mexico ga of zo
Ja, lijkt mij ook wel een keer leuk. Vooral in de orkanentijd. Nouja, jou kapsel is er al op voorbereid. :vak02: Die van mij volgende week.
Ga ook zo mn mandje opzoeken, morgen lekker uitslapen. Geen schilders en niet vroeg crocken. Kon uren opnemen, dus vrij.
Voor de late kletsers onder ons, doen jullie het licht uit?
ja coupe windhoos, altijd makkelijk;)
Toos ook truste hoor. Droom maar alvast van je vakantie. Waar ga je ook alweer heen en wanneer ook weer? Nou, dat hoor ik morgen wel weer. :unibrow:
Weltusten lieve mensen. :idea::slapen::dag:
Ik kan morgen de tickets ophalen.
ik kan niet wachten dat ik weer in Turkije zit.
Ga ik niet meer vertellen vandaag, wordt Beps boos:lol:. Doe het morgen wel:vak02:
@Besmile: Jij hoeft in ieder geval niet te zwemmen. Hoe zijn je tijden??
Wordt een roeivakantie denk ik:crybaby:
Vlkswgenbusje met gordijntjes, soort turkse camper, 3 dagen heen rijden en 3 dagen terug, kan ik nog 2 dagen van AD genieten:crybaby:
ik ga ook slapen weltrusten allemaal en tot morgen
Nog even voor het slapen gaan …
@Besmile
Jij ook succes met je sollicitatie!
@Linda
Gaat goed komen hoor.
@Viva
Wat lief dat je er met je vriendin over gesproken hebt. Had het er straks met J. over hoe hij zich vandaag gevoeld had. Hij had vanmiddag een poosje hoofdpijn maar verder alles ok. Lijkt wel alsof ik alles beter begrijp, vertelde hij. Vond het zelf opvallend dat hij vanmiddag zonder mokken tijdens het eten aan tafel bleef zitten ![]()
Geniet van je vrije dag!
@Toos&Roanna
Lekkere babbels zijn jullie
:idea::idea: En nu kruip ik er ook lekker in … TRUSTE:slapen:
:idea::idea: morge allemaal,
Weinig te melden wil iedereen een fijne dag wensen werk ze en geniet ze.
Goedenmiddag( :biggrin: )
@TRL bedankt voor het aandoen. Ik mag 15 min later beginnen, en heb dus uitgeslapen!
@Marion: Ohh wat heerlijk voor hem en jullie, maar vooral voor hem! Als dat allemaal zo goed blijft gaan, en er zoveel meer rust is… :kus:
@Toos: Ik ben het met je eens hoor, wat die medicijnen betreft(je vakantie PRAAT ik niet over
) Maar ze heeft al gevoelt wat er mis was. Dus als ze nu rustig aan zorgt dat vanalles handen en voeten krijgt en daardoor een plekje, rustig afbouwd, dan is het niet erg. Het wordt pas een probleem als ze dit verdoofde gevoel lekker gaat vinden!!!
@Viva: Rustig aan vandaag… Ik heb sinds de vakantie alleen de weekenden vrij gehad, en zelfs die waren volgepland! Dus komende dinsdag heb ik een vrije dag gevraagd en ga ik lekker RELAXEN!!! SAUNA!!!
Nou meiden, hoop dat het iets rustiger word vandaag.
wel mee, en ik zie jullie ergens
:dag:
goeiemorgen !
vandaag laatste dagje en dan weekend !
fijne dag vandaag !
groetjes Dicle
Beps,ja ik dacht laat ik het:idea:maar vast aandoen,hoef Beps niet zo te zoeken.
Nou ik mag vandaag weer oppassen,vanaf half 5 op de kids van een vriendin.