TTT Deel 50!!

@bep: dinsdag een gesprek voor de functie van administratief medewerker crediteuren, zoek een administratieve functie

Whoee ik mag donderdag op sollicitatie gesprek.Hopelijk wordt het wat, dan kan ik helemaal met een goed gevoel naar Turkije

Ben der ook weer ff.

Babsch,wat een pech heb je ook altijd he ben jij is is er verder bijna niemand.

Linda,mij is altijd gezegd alles wat je leukt lijkt gewoon op reageren nee heb je,ja kan je krijgen he.Heb ik ook altijd gedaan,werkte altijd in een winkel,was dat zat toen gesolliciteerd bij een fotolab een aangenomen,was erg leuk werk,maar ging helaas failliet toen via uitzendburo terecht gekomen waar ik nu werk en nu sinds 3.5 jaar in vaste dienst.Ben er dus ook ingerold.

Beps,hoe voel je je,lekker om je vriendinnetje weer gesproken te hebben?

@tkl: reageer ook echt op alles wat me leuk lijkt

@TRL: Was maar heel kort…20 min typen zeg maar… Maar tuurlijk was dat leuk, online komen om 6.40 en dan Bloemmie online :hihi:

@Linda: Idd gewoon op alles wat je wat lijkt zo heb ik deze ook gevonden…

Ikke is :slapen:

@bep: weltrusten en tot morgen

@Beps: Goed dat je ons even helpt onthouden:kus:
@Linda: Hopen dat het wat wordt
@besmile: Ook jij succes met je sollicitatie

Weltrusten Beps

Zo meisjes ben weer even bijgelezen.

Marion…met J. komt het wel goed, had met mijn vriendin erover…zij is kinderpsycholoog…die medicijnen die J. nu voorgeschreven heeft gekregen, staan heel goed bekend…je merkt snel een verandering bij hem, maar voor J. is het helemaal alsof hij in een rustige wereld terecht komt.

Linda…lekker breeduit in bed, en een sollicitatie…toe maar het kan niet op

Beps…relaxed…ik weet wat het is om het zo druk op je werk te hebben, bij mij wordt het momenteel iets minder…gelukkig maar, ik liep zo ondertussen op mijn tandvlees.

Roanna…tickets in the pocket…

Toos…lekker kort koppie, hoe zit het ben heel benieuwd, zo lang was je haar toch niet…ik wil ook wat anders met dat hoofd van mij,maar geen idee hoe ik het moet doen…ik heb van dat vreselijk dunne vlas haar, geen land mee te bezeilen

Filiz…ook weer even langs geweest

Brenniej…WEL AFBOUWEN hoor die medicijnen…anders ga je stuiteren…enne…heerlijk meis…nog een paar dagen en dan weer naar askim…heerlijk

Tlr…vandaag niet aan de oppas…lekker hoor

Ik morgen lekker vrij…dan naar de garage auto laten keuren…moet ook gebeuren…en dan volgende week de andere auto…fijn ik heb een vrije dag…altijd wat te doen, maar eerst rustig aan…loop al al die dagen te stressen, en heb eigenlijk ff genoeg stress gehad…

Iedereen wel te rusten en lekker slapen…tot morgen.

Ja, bedankt he Bep.! Was het al bijna weer vergeten. :wink:

Weltrusten alvast :dag:

Viva,nee vandaag niet aan de oppas:biggrin:.Jij morgen lekker genieten van he vrije dag en niet teveel stressen lekker realxen dat heb je ook wel verdiend…

@Viva: Ook trusten hoor. Geniet van je vrije dag. :wink:

@Beps: je kan aardig typen voor een dooie:biggrin:
@Babsch: Jammer dat er niemand was om mee te kletsen. Bevalt je nieuwe baan nog steeds??

Ik ga er ook in,weltrusten allemaal :dag::dag:

@viva…geniet morgen lkkr van je vrije dag!!

@linda…succes met de solicitatie…wie weet wat eruit komt!!

@de rest…sorry alweer vergeten…maar slaap lkkr allemaal…

ik kom net thuis…met een vriendin in de stad geweest…en we hebben hier zo een barretje…kan je heerlijk chillen…heerlijke zitzakken…cocktails…turkse en marokaanse muziek op de achtergrond…over al kaarjes…waterpijp erbij…succes gegarandeerd!!

ikke ga nu ook slapen…tot morgen…xx

Nouja…IEDEREEN weltrusten. :dag: :kus: :slapen:

@Viva: Morgen niet aan de poets hoor, het wordt morgen lekker weer.
@Brenniej: Op zich is het niet verkeerd om je nu wat rustiger te voelen, maar behalve dat het stapelt, is het ook erg verslavend. Probeer er vanaf te zijn voor je naar je askim gaat:wub:

@Filiz: Klinkt gezellig.
Welterusten voor degene die gaan slapen:slapen::slapen:

@Toos: Daar heb je gelijk in Toos, maar als je er goed mee om kunt gaan, en wat Bep al zei, later geleidelijk aan weer afbouwd, kan het voor haar nu een heel goed middel zijn. Ik spreek uit ervaring en weet ook wel dat het voor een ieder anders is. Het voert te ver hier om er op in te gaan, maar het kan je wel degelijk even door een hele rotte tijd helpen. Maarrrr …dat je er ook aan verslaafd kunt raken is ook waar. Daarom is goede begeleiding van je arts en goed begrip van je omgeving, heel hard nodig. Dan kan het weer goed komen.

De rest praat ik wel een keer met je bij. Moeten toch ook die kant op dus…:biggrin:

Welke kant ging je ook alweer op??