Eet smakelijk Roanna. Ga zo ook achter de pannen. Gewoon hollandse pot, postelein en schnitzel
Roanna, eet smakelijk!![]()
Oh… die failliete boel? Zit ik toch liever in GI. :unibrow:
Jullie ook . Eet smakelijk… :dag:
GI?? Grand Iskandil??? Die is ook failliet geweest…
Zo ikke thuis, kan ik rustig reageren
@Crazy: gelukkig dat het met je vader toch een btje meevalt… Met een ziekte als astma moet je leren leven,…en daar gaat het tenslotte om, LEVEN!!!
@Marion:
Gelukkig heeft J jullie als ouders… De tijd nemen, en het overal heen gaan om het beste voor hem te verkrijgen!!!![]()
@Cyn, Roanna, en Toos:
Krijgen jullie er geen genoeg van, tjonge jonge, houden we dit nog 14 dagen(13 nee bijna 12, voordat jullie gaan zeuren!)![]()
@llen die ik vergeten ben: :kus:
Ben het ff spuugzat, moe, hoofdpijn, geen lekkere dag. Nu eerst lekker koken saampjes met hubbie en dan ff eten…
Tot straks
:dag:
GI is failliet geweest door overmatig koffiegebruik van een echtpaar verleden jaar!
:lol: :lol: :lol:
:wub:Beps, haha ja!!!
Ik heb een sms van Askim :wub:
Lees:
Hi baby im sorry but my telefon problem. I am fine baby dont worrie… Really i miss your ring ring baby pls sms i am yasar… when you are coming for holiday?pls sms xxx
:wub:
Kijk stresskip!!! Hij is er nog gewoon voor je!!
Kusss
:lol: WIEEEEEEEEE Ben weer helemaal blij!! En vandaag mijn tickets en een sms van mijn askimmiee!!!
:kus: mwah dikke zoen voor jullie allemaal! :kus:
Nou of ze helemaal failliet zijn geweest weet ik niet, maar het was er de afgelopen tijd wel een puinhoop heb ik gelezen. Daar haalden ze echt letterlijk en figuurlijk het bed onder je kont vandaan, maar nu schijnt de oude eigenaar er weer in te zitten en zijn ze het zo langzamerhand weer aan het opknappen.
Oke Bep, ik zal er mee ophouden. :vak01: Je hebt al zo’n koppijn. :kus: Erop.
Ik heb ze
vandaag nie gezien! ![]()
He, Cyn… pak van je hart. Jij weer blij en gelukkig :wub:
Wat een mooie dag voor jou! :zon:
@Roanna: NEE ik zou ook niet meer kiezen voor ADR hahahahahahahahhahahaha jaloers!!!
Ik zou volledig voor WOW bodrum resort gaan ben ik ook geweest in 2001
hahahahaha veel veel veel veel beter als ADR;););););)![]()
iedereen eet smakelijk!
Oke Jac.
Nou, horen jullie het ook nog van een deskundige. ![]()
Vanavond ff naar onze zoon die overmorgen weg gaat naar New York met zijn vrouw, maar morgen hiervoor al naar Noordwijk vertrekt, om samen met zijn schoonouders donderdag te vertrekken.
Even wat zakgeld meegeven en de valkparkiet ophalen, die hier mag logeren.
o leuk new york dat hoor je ook niet vaak.
Nou fijne avond dan en leuk zo’n valkparkietje
nou maar roanna als je overgeboekt wordt dan wil ik best wel in je plaats gaan hoor
Ikke mee, Jac!!!
Nou eten op, kies afgebroken(nergens op, voel het ineens…)
Ik ga op de luie stoel!!
Mss tot morgen zelfs, voel dat ik doodmoe ben!!
:kus:
Fijne avond nog Bep en voor zo alvast weltrusten. Neem anders ff een molletje. Knap je ook nog wel een bietje van op. ![]()
Haha, molletjes… Heb al bijna een stripje op vandaag… (nee hoor,maar zo voelt het wel…)
Thanks