Precies, je zegt het goed, BINNEN 14 dagen
Hoi, ben ik weer.
Pa heeft gelukkig redelijk goeie uitslagen gehad. Hij tobt erg met zijn longen en de capaciteit is sterk verminderd, maar dat wisten we eigenlijk al. Maar tis in elk geval niet verslechterd. Hij heeft ernstige vorm van astma en zal er mee moeten leren leven. Oftewel rustig aan doen, maar dan ook echt alles rustig aan. En dat is uiteraard erg moeilijk voor hem. Iedereen bedankt voor de steun! Wat zijn jullie toch lief.
Verder een erg boeiend werkoverleg gehad. Er gaat nogal wat veranderen op mijn werk. In de toekomst zal de aard van de groep anders worden en dat betekend voor ons dat we anders moeten gaan begeleiden. Maar we krijgen daar dan wel weer studiedagen en zo voor. Ach, je bent nooit te oud om te leren en ik vind dat allemaal wel leuk eigenlijk. Zo blijft t spannend toch?!
Prettige avond allemaal.
Sorry, zal nie meer zeuren. :biggrin:
Ja Toos, ik neem aan dat zoiets toch ook onder de garantie valt? Als jij je huis hebt laten schilderen en het ziet er niet goed uit, of jij vind dat het niet goed gedaan is, mag je daar toch wel wat van zeggen.
Zou ik ook doen. Laat 'm maar lekker balen dan. :so:
meiden, alleen maar van die klanten dus…
Ik mag zo naar huis, en daar zit ik echt op te wachten!!!
Tot straks
:dag:
Roanna ook ik heb het van vakantiereiswijzer!!! :teeth:
@Crazymar: Oh gelukkig geen, nog ergere kwalen vastgesteld. Ja, zal hij dan toch mee moeten leren leven, al zal het hem zwaar vallen. Als hij nog een poosje mee wil? Maarja, ergens ook wel weer begrijpelijk, als je altijd druk doende bent geweest. Nou, sterkte ermee en wens hem beterschap.
Jij ook weer naar school? Ach ja, soms moet je er wat voor over hebben he?![]()
Toos, ik hoorde juist dat Gumbet droog en warm werd… en Turgutreis storm hagel en sneeuw… :so:
@Crazy: Op zich positief dat het niet slechter is geworden met paps, dat hij rustig aan moet doen, zal hij aan moeten wennen.
Ja zoiets heb ik ook gelezen.
Enneeh… wat ik ook gelezen heb is, als wij overboekt zijn, dat ik dan mag kiezen tussen WOW of ADR… dus… :zon:
@Cyn: volgens mij heb je op het verkeerde weerbericht gekeken, maar is geen punt hoor. Neem mn kaplaarzen en plu mee:)
Zou toch voor WOW kiezen, ADR is helemaal niks, wil het je niet aandoen.
Toos, haha mooi zo!!
Roanna, ik hoop dan toch dat je voor ADR kiest… Zo’n vervelend iemand wil ik niet in mijn hotel hoor hahahaha:lol: Grapje
Enne Vaya biedt WOW niet aan :hihi:
Er zit nog een leuk hotel, iets van Serhan ofzo. Lijkt me wel wat voor jou
ja! Dat lijkt me ook wel wat voor Roanna!!! Of Bitez Han… lekker de ruimte!!!
Zou ook maar iets meenemen voor een warmwaterregenbui.
@Cyn; Vind het meer iets voor jou en askim. Hotel helemaal voor jullie alleen. Nou wat wil je nog meer. Moet je wel een luchtbed meenemen, bedden hebben ze niet
Denk het ook niet. Volgens Jac zitten daar alleen maar dronken engelsen. :lol: En ik drink niet…Ahum. :slapen:
Na, na, na, na… Ik ga ff eten.
.:dag:
Toos, ja dat zou inderdaad wel een goed plan zijn!! Enne een luchtbed kan geregeld worden!!! :biggrin:
Enneh… hadden jullie gezien op reiswijzer, hotel Serhan een… 9.
Als de douche niet zo zou overlopen, was het vast een 10. :lol: :finger:
Meisjes tot latersssssssssssss:wereld:
Ik pas me gewoon aan daar;)