@Roanna
Daarom voor mij dus echt geen El Arenal, te veel kroegen en vreettenten.
Was toch nog genoeg te beleven hoor in Cala d’Or. Niet dat massale maar konden wel stappen daar tot in de kleine uurtjes. Heb trouwens nog nooit zoveel gefeest tijdens een vakantie als daar :biggrin:
Oh Viva… doe rustig aan meid. We zien je vanzelf wel weer. Kuss:kus:
Ik ga nu ook even een handje uitsteken hier. (Kokkie al bijna klaar) :biggrin:
Bloemmieeeeee(en Kris) !!! Ga nou eens op reis…niemand gaat nog geloven dat je werkelijk in st Petersburg zit haha
Oh dat zal ook best hoor Marion. Wij gingen toen ook nog met het gezin en dan ga je toch niet tot in de late uurtjes weg. Maarja ik hou nu eenmaal van shoppen en dat wat toch een stuk meer en leuker in Magaluff.
En die laatste keer in El Arenal, waren we allen met z’n beidjes, maar vond er niks aan.
Zo ikke thuis… Hubbie kookt pizza(bakt eigenlijk) en ikke mag ff uitpuffen van een “Val Beps lastig met debiele telefoontjes”-dag! Wat een randdebielen in nederland…
Ooit stond er in Bloems handtekening dat de kreet Domme vragen bestaan niet niet van iemand komt die in een callcenter werkt…WAAR!!! 100% 200% !!!
O…ik moest even teruglezen…
gaaf die foto cris en bloem…
marion…mega mooi die uien…
toos…leuk voor je dochter, misschien…een lekkere bouwvakker (niet een met zo’n spaarpot boven zijn broek bleh…)
toos ook nog aan de sop…stuur mijn werkbij jou kant wel op…ik heb thuis toch geen tijd om iets te doen…alles tussen de bedrijven door
we hebben 12000formulieren verwerkt…pfffffffffff nog 4000 te gaan…mijn collega en ik zijn helemaal scheel van het zoeken en kijken…en beiden een rsi pols van het muizen de hele dag en dan ook nog 8 cijfers op ieder formulier intikken (echt wat een bagger klus)
Beps…ook uitgewerkt???
Roanna…dank je meisje, je bent lief
Mk…alles goed met de kids???
chrissyp … fijn bijna klaar met klussen…
Marion…schiet al op om naar de artsen te gaan met J. je houd ons wel op de hoogte he meis…we zijn er voor je hoor.
mis Brenniej hierzo…alles goed Bren???
Cyn…lekker je baas weg, het rijk alleen vervelend zeg.
Tlr…ook al lekker aan het aftellen (maak je samen met Cyn niet zoveel zorgen om askim, die jongens hebben het heel erg druk )…(apen en beren zien en zoeken, dat werkt niet, daar wordt je zo onzeker van NIET DOEN DUS)…ALS HET ZO IS, DAN IS HET ZO…en dan kun je er nu ook niets aan veranderen.
Voor de rest…vrijdagmiddag komt mijn bed…lekker hoor…maar goed moet eerst de boel leeg, waterbed leeg pompen en afbreken dan aan de sop, kan ik eindelijk erbij…dat waterbed staat tegen de muur, daar kom ik dus nooit achter, er zal wel een deken aan stof liggen, nou ja is ook weer zo opgeruimd…
uhmmmm. nog iemand vergeten??? zo ja sorry , weet niet meer
het is gewoon schande van mij dit is mijn 4e post vandaag…
@ beps, foto’s staan op mn log!!
Zo kan ik mooi uitlopen op je viva!!
Beps…je bent toch na zo’n dag de laatste klant die je met een diebielevraag komt, de huid vol te schelden…grrrrrr…is niets voor mij, en dan ook nog vriendelijk blijven en dan ook nog die persoon een fijne avond toewensen…in gedachten wens je hem naar de andere wereld…hahhaha
Meiden ik ga afsluiten!! Zo lekker naar huis!!! Nog maar 3 dagen werken ![]()
![]()
@ viva das idd wel vrij ongewoon voor jou doen…:unibrow:
@ cyn, fijne avond!! bijna weekend!
pfff bijna weekend GEK!!
Nou schat genieten he!! En goeie reis naar moskou! :so:
ik hoop et
dat was dezelfde trein die eerder… kaboemmmmm had gedaan
dus tja…
Ik ga ook afsluiten hier.
Fijne avond allemaal nog en Bloem…goede reis verder. Best leuke gozer trouwens die B**. ![]()
:dag:
hahahaaa!!
heyy Bloemmie, kom net binnenrollen. klein stukje teruggelezen.
Ik ga eten
Bloemmie: Suc6 en moskou! En vast een goede nachtrust van mij!
Kussss
voor allemaal
Maar goed dat chris bij jullie is
@Chris: Als je dit nog leest, een hele goeie en vooral voorspoedige reis terug