Ikke dus ook weer thuis! Goede reis, ff een btje opstopping bij Noorderloos, Hopeloos bij ons!!
Maar ik heb genoten. Ach ik heb een paar keer de traantjes in mn ogen gehad, en voel heus nu al dat ik haar ga missen…maar niet vergeten!!! EN zou die reis heeeeel graag mee gaan…
Giga middag, vond het giga om TRL en Toos te ontmoeten(Ja Toos is een iets jongere uitgave dan Bloem en ik op het station dachten!)
Meiden dank jullie, om het voor ons Bloempje een onvergetelijke middag te maken!
Ja dat is nog eens een compliment. Ze hadden op roze crocks gerekend en iemand van een jaar of 70. Bloem had nog wel gezegd dat ze me zo herkennen van de foto:D @Beps: Jij ook bedankt enne werk ze morgen
Ik ga ook zo mn mandje opzoeken, hoef wel niet rond te crocken morgen, maar ja, die stratenmakers he.
Marren, TRL, Viva, Beps En Bloem bedankt voor de gezellige middag :kus:
was ff afwezig, want de accountant belde net… kon helaas vandaag nie komen, maar begrijpelijk. is net terug van 8 weken zuid amerika en heeft het super gehad… had wel mee gewild… misschien volgend jaar?? :tssk: hahahah
ga nog ff verder kloten met mn footootjes die ik weer terug heb van mn exxie
en dan het mandje in, kan niet uitslapen, want moet hier thuis alles overdracht klaar maken en om 14.00 uur aantreden bij mn pa en ma…