TTT deel 49 en Bloem die is op WERELDREIS!!

Ikke dus ook weer thuis! Goede reis, ff een btje opstopping bij Noorderloos, Hopeloos bij ons!!

Maar ik heb genoten. Ach ik heb een paar keer de traantjes in mn ogen gehad, en voel heus nu al dat ik haar ga missen…maar niet vergeten!!! EN zou die reis heeeeel graag mee gaan…

Giga middag, vond het giga om TRL en Toos te ontmoeten(Ja Toos is een iets jongere uitgave dan Bloem en ik op het station dachten!)

Meiden dank jullie, om het voor ons Bloempje een onvergetelijke middag te maken!

@Brenniej…:kus: en ik denk aan je…

zoooo hebben we dat ook weer gehad…:smiley:

@ filiz, heb je inmiddels gemaild. was ff je mail een beetje ‘kwijt’ maar wist ineens… da is d’r!

@Toos: Nou, wat een mooi compliment voor je. :wink:

He meisjes…ben ik ook weer…

Bloem hoop dat je het leuk hebt gevonden ik in ieder geval wel.

Iedereen weer veilig geland op het huisadres.
Het was super…leuk Toos en Turkijelover te ontmoeten.
Bloemmie bedankt voor je kadootje heel lief.

Brenniej…meisje toch…nu pas begint het verwerken, je kunt dit niet allemaal ondergaan met verstand op 0 en blik op oneindig…dikke kus,

Mooi iedereen weer binnen, voordeur op nachtslot en ikke naar bed

Tot morgen!!!
:kus:

@ beps, :dag: en truste!

@ viva, ja wat dacht jij, vond het super!! maar kon ook niet anders he? :wink:

Weltrusten Bep en werkse morgen weer. Ja toch?

Jij hebt alles al afgesloten, dan doet de laatste het licht wel uit. :dag:

ikke ga nog niet hoor!!

Slaap lekker Beps

Nou het was vandaag helemaal geweldig…Bloem…alles komt steeds dichterbij…

Ook voor ons de maandagochtend, ik ga dus nu afsluiten…en naar mijn bedje toe…

Allemaal tot morgen en slaap lekker…

Ja dat is nog eens een compliment. Ze hadden op roze crocks gerekend en iemand van een jaar of 70. Bloem had nog wel gezegd dat ze me zo herkennen van de foto:D
@Beps: Jij ook bedankt enne werk ze morgen

Nee jij nog niet Bloem. Jij hebt toch vakantie en hoeft zelfs niet meer te werken. :thumbsup:

@Viva: Weltusten ook hoor. Slaap lekker. :dag: :kus:

Jou meet ik ook nog wel een keer. Oke?

Ik vond het ook leuk om jullie allemaal in het eggie te zien.

Bloem,jij kan morgen lekker uitslapen

Ik ga ook zo mn mandje opzoeken, hoef wel niet rond te crocken morgen, maar ja, die stratenmakers he.
Marren, TRL, Viva, Beps En Bloem bedankt voor de gezellige middag :kus:

:slapen::slapen: Slaap lekker

Ik duik er ook in.

Weltrusten allemaal

Ik ook! Ik ben ook best wel een beetje moe van al het moois waar ik naar moest kijken vandaag. :slight_smile:

Jullie ook allemaal weltrusten. Ik ga lekker naar mijn ww-zakje toe. :stuck_out_tongue:

:dag::kus: Allemaal!

truste allemaal!!

was ff afwezig, want de accountant belde net… kon helaas vandaag nie komen, maar begrijpelijk. is net terug van 8 weken zuid amerika en heeft het super gehad… had wel mee gewild… misschien volgend jaar?? :tssk: hahahah

ga nog ff verder kloten met mn footootjes die ik weer terug heb van mn exxie
en dan het mandje in, kan niet uitslapen, want moet hier thuis alles overdracht klaar maken en om 14.00 uur aantreden bij mn pa en ma…