TTT deel 48!

Ook weer thuis, was een super middag. Echt leuk om te zien met wie je kletst hier. Ben heel benieuwd naar de foto’s Bloem.

Bloem: Kun je mij je hyvesadres pben

@Brenniej::kus:
@Roanna: Jij ook een leuke middag gehad. Arie dus live gezien:D.

ikke ben bezig met een mailtje, kunnen jullie zo kijken
hoeven we niet via hyves
komt eraan!! geduld!!

Brenniej,Sterkte en doe rustig aan nog 3 weekjes en je bent bij askim.We begrijpen het wel hier,tis ook niet niks …

@ brenniej, begrijp je zoooo goed, maar heb het idee dat je express heel je verhaal vanmiddag erop hebt gezet om het gewoon kwijt te zijn en verder nix…
als je wilt, kan ik er wel inhoudelijk op in gaan, maar heb het idee dat dat niet je bedoeling was…

we begrijpen het en het is goed zo, en nog een :kus:

Hoi, Crazy en ik zijn ook weer veilig thuis, het was weer super gezelli!!!Hondjes ook goed, is voor gezorgd, ik ga nu effe lekker bankhangen, met aan elke kant een hond!
Allemaal bedankt!!
**
@ Brenniej :kus: geloof het of niet, maar ik weet precies hoe je je voelt!
@ Filiz, beetje je best doen, hè, met dat voeballe.
XXXX Mar

zooo mail verstuurd!

beetje hoofdpijn
mn moeder vond het ook super gezellie! dus mooi meegenomen! hihi…

owh en
@ miere, de CD is super tofffff!!

@ linda, geeft nix, hou je het daaro nog een beetje vol? niet te warm??

Sogeju is die Arie zolang???

Bloem,bedankt…

@ trl… nee ons roanna is zooo klein :wink:
hahaha, nee arie is idd best lang!!
hahahaha

hahaha ja dat kan ook nog lijken mini en maxi wel

Ja, hij is ook een tijdje profbasketballer geweest in de USA, maar moest door blessures weer terug naar Nederland. Jaren geleden hoor! Hij had toendertijd samen met zijn jongere broertje ook op dit veldje gespeeld en hij komt oorspronkelijk van hier.

Super dat jullie een geweldige middag hebben gehad!!! Heb wel aan jullie gedacht hoor. En bloem bedankt voor de foto’s.

@toos
Heb jij mij een uitnodiging via hyves gestuurd?

@brenniej
Niet zo gek hoor dat je een terugval hebt, het valt ook niet mee wat je allemaal voor je kiezen hebt gekregen. Daarnaast nog drukte en stress van het verhuizen, huisje opzeggen en grote beslissingen nemen. Doe rustig aan en pas goed op jezelf.

Huh, waar sta ik dan?

Oh, ga nu eerst ff de foto’s van Bloem bekijken.

hihi…

@ mk, bedankt voor je sms!! hihi. heb em iedereen ff laten lezen

heb een koppijn, poehee, die muziek, zo donker, koppig wijntje zeg…

Oh Bloem en meiden, wat leuk die foto’s. En nu zie ik hoe jullie aan mini en maxi komen. :unibrow:

Bedankt en ik heb ze weer in bewaring gezet.

Ook die leuke foto van Viva nog. :stuck_out_tongue: Lachuh weer hoor!

Bloem…gracias. :wink:

Ojee Bloem,komt de spanning eruit.

Ja Bloem, lekker vroeg erin. Laat het nu maar over je heen komen. Het mooiste heb je nu gehad en het allermooiste gaat nu komen. Doe maar ff rustig aan nu. :slapen: