hey meiden…ff een berichtje van mij…verloren met voetbal 1-0 was niet nodig…nu weer snel verder
@iedereen die een feestje heeft…veel plezier!!!
hey meiden…ff een berichtje van mij…verloren met voetbal 1-0 was niet nodig…nu weer snel verder
@iedereen die een feestje heeft…veel plezier!!!
@ iedereen!:
Lieve meiden, Ik wil even wat kwijt!.. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor jullie!..Ik ben er de laatste tijd eigenlijk helemaal niet meer… af en toe een berichtje,… Maar nu op dit moment,… zit ik ff een beetje in de knoop! Niet dat het onwijs slecht gaat!, maar ik loop gewoon even tegen een paar dingen aan!.. De afgelopen tijd is er in mijn leventje gewoon zoveel gebeurt… En ik dacht er zomaar even overheen te kunnen stappen, maar voel nu dat dat gewoon niet kan, maar dat het dan gewoon keihard terug komt!.. Ik wil het zo graag vergeten… die jaaa ik vind het zo een rotwoord… " arbortus’ maar vergeten dat kan niet, en mag en kan ik niet eens van mezelf verwachten!.. Ergens komen er soms nog gevoelens naar boven, dat ik spijt heb ofzo… nee geen spijt… maar rare gevoelens waar ik dus helemaal niet mee overweg kan, maar als ik dan denk aan hoe mijn leven er dan uit had gezien als ik moeder had geworden… dan sta ik weer achter me beslissing… en kan ik mezelf weer aankijken in de spiegel…! het is soms zo tegenstrijdig, maar als ik dan weer een baby zie, of iemand zie die zwanger is… denk ik…ik had nu ook een buikje kunnen hebben…maar daarna denk ik dan toch… Nee tis goed…! Ik kan daar gewoon niet zo goed mee omgaan!.. maar ja kwestie van tijd tijd en nog is tijd denk ik…
Vlak na die tijd heb ik natuurlijk ook de beslissing genomen weer terug te gaan naar mijn ouders om vervolgens, volgend jaar naar Turkije te gaan…voor een lange tijd…! Hoelang niet bekent… tot hoelang ik het trek! Tuurlijk heb ik daar megaveel zin in!.. en zie ik het 1000 % zitten… maar het is ineens allemaal zo snel gegaan, de verhuizing… alles… binnen 1 week zit ik weer hier, in een oude vertrouwde omgeving,… niks mis mee,het gaat allemaal goed! maar ik moet het gewoon allemaal even handelen…
En juist die momenten, heb ik Askim nodig, gewoon even iemand die je vasthoudt…Degene bij je hebben van wie je zovel houdt…
Tuurlijk heb ik dat van vrienden en me ouders en de rest van de familie… maar het is hem niet, niemand kan hem vervangen!..
Dus mis hem ook vefschrikkelijk, terwijl ik allerlei dingen aan het verwerken ben, ben ik ook nog 24 uur per dag met askim en turkije bezig,…en verlang ik 24 uur per dag wat ik nu niet KAN!.. wat gewoon simpelweg niet kan, en dat maakt me soms zo kwaad… Ik kan geen kant op met me gevoel ofzo…Ik ben ook echt zo zeker over de relatie tussen hem en mij!..twijvels daarver zijn weg,…alleen maakt dat het ook niet makkelijk! want ik moet maar wachten…wachten en nog is wachten!.. het is gewoon even te druk in me hoofd…
En dan heb ik er ook nog een baan bij wat niet helemaal super verloopt…en waar ik alleen maar het stressen ben, om het gewoon 1 grote zooi is…En eigenlijk veel te veel werk, en dan weer nacht, en dan weer avond en dan weer dag… het breekt me gewoon op!..Wordt ik moe… wordt ik weer emotineel… ga ik weer aan alles denken, komt alles weer omhoog, begin je weer bij het begin, en zo blijft gewoon het circeltje rond gaan!.. maar goed…!
Ik kan het even niet allemaal handelen… Ik moet even aan mezelf denken op een 1 of andere manier… Ik heb hier ook met askim over gepraat, maar via de telefoon of msn gaat dat gewoon niet, ik kan niet een goed gesprek voeren op zo een manier!..
Vandaar dat ik dus even niks meer heb laten horen, heb even nagedacht over alles en nog wat… proberen even alles op een rijtje te zetten… Niet dat jullie denken,… Nou Die Brenniej komt ook niet meer!
dat was ook een eendagsvlieg!! Neeeee dat is echt niet zo!!!
Het wordt nu gewoon echt tijd om naar Turkije toe te gaan, en askim in me armen te sluiten,… en zijn steun te ontvangen waar ik al die tijd weer op heb gewacht, en die ik zo hard nodig heb!..Om me werk even achter me te laten,… en gewoon even lekker… niks… Alleen die dingen waar ik nu zo naar verlang…ik ga ze familie (eigenlijk ook mijn familie;)) weer zien… ik zie mijn vrienden in marmaris weer terug… Ik ben 6 weken bij askim…Lekker weer… ik ben er gewoon echt aan toe…! Het is nu nog 3 weken,… Is zo voorbij zegt iedereen,… is ook zo,… maar ik ben er bijna, maar toch nog niet helemaal… zo zit ik de hele tijd te denken,…de tijd gaat toch wel snel… maar hoe vaker ik dat denk…hoe langzamer de tijd gaat!.. soms denk ik wel is dat ik een obsessie heb voor de tijd en data! haha… zit zelfs uren uit te rekenen,… en als het nou die dag is is het nog maar zolang,… nog maar 1 werkweekend…nog zoveel werkdagen… nog zoveel keer dit doen, en dat doen!.. en dat maakt je ook gewoon moe!!!..haha
Maar wt ik zeker ook nog kwijt wil! Ik vind jullie echt allemaal super…!weet ook dat jullie het nooit op een negatieve manier zullen opvatten, maar wilde het gewoon even kwijt…en misschien ook wel van me aftypen!..
Moet ook zeggen dat ik gewoon ook vaak aan jullie denk…en elke dag zowieso 1 keer moet lezen, wat jullie te vertellen hebben!..echt waar…
SUPER GIRLS!.. (L)
Liefs, Brenda
@brenn…jeetje meis…!! klinkt idd allemaal niet makkelijk(K) doe het rustig aan…denk aan jezelf…hoop dat hetr snel allemaal beter met je gaat…hele dikke kus en knuffel voor jou!!
@ brennie doet het rustig aan en hopelijk gaat alles beetje voor beetje beter met je,
grote knufferl voor jouw.
@ Bloem: Alweer thuis? Ja, dat is het voordeel van een thuiswedstrijd he? Je bent zo weer thuis. Hoe was het meid? Leuk, gezellig, emo, enz, enz? Vertel even! Ik had je net een smsje gestuurd( van marktpl**ts onthouden) hi, hi… Maar zag gelijk dat je alweer thuis was. Ja, die anderen moeten natuurlijk nog een behoorlijk eindje terug en de tijd is ook zo voorbij.
Och Brennij toch! Toch goed van je, dat je het even van je afgeschreven hebt. Lucht vaak ook al een beetje op. Sterkte hoor! ![]()
Ach jammer Filiz. Verloren, nouja volgende keer beter weer toch? Als je maar plezier heb in het voetbal.
kruipend naar huis… was gezwellie…:wub:
Meen je? Zo hik…hik…hik van de wijn? :biggrin:
@ brenniej: beps en ik zitten dit te lezen en we zeggen: :kus:
we denken aan je en we snappen je
@ filiz, jammer zeg, hoe was het bij je broer
en @ roanna, bedankt voor je sms, kreeg em net binnen, hoe was de BBQ? hoe was het met arie?? foto’s??
@ cyn @ MK bedankt voor de smsen!!
:RUSSIA: :CHINA:
:INDONESIA
Bloem: 4 september - Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
Ook hier geslaagde dag gehad. Hoi Bep :dag: Nog bij Bloem ff nabeppen? Gezelli hoor!
Ja ik heb foto’s. Maar zoals gewoonlijk, weet ik dus weer niet hoe ik die hier op krijg, maar mail je er wel ff een.
@ roanna, krijg net je mail en lig hier in een stuip!!! GE-WEL-DIG!!
wilde die zn shirtje niet een beetje omhoog doen??? :unibrow: of nie gevraagd…?!
ikke kan em hiero wel plaatsen…? doe ik met liefde…
loving it!!!
Plaats 'm gerust dan kunnen die anderen ook nog ff lachen.
Nou, zal maar nie zeggen wat ik allemaal gezien heb. Hahahaha. ![]()
we willen alle details!! hahaha
nee ff mijn dag tot nu toe.
beps kwam hier om 12 uur precies, net de vaat van 1,5 week gedaan, ff gekletst, geroddelt en bijgebabbelt.
om 13.15 naar station om toos en TRL op te wachten. viva, crazy en miere en mn moeder zouden naar het restaurant komen…
al met al waren we er pas om 14.00 uur. eerst heel gedoe… ff de zen weer aangesproken.
lekker hapjes gegeten en lekker gedronken.
kreeg de cd van ozan, hihih goeie hint geweest en kadootjes van de meiden. ik had ook kadootjes voor de anderen.
roanna, jij krijgt de jouwe van toos, en de anderen hebben al een berichtje gehad ![]()
er was heel de dag harde turkse muziek en het was super druk. we hebben gelachen, geroddelt, en gepraat, serieus en over nix, zoals altijd. nog lekker toetje genomen en pas net is iedereen weg.
we wilden op station nog doner eten, en wilde mn portemonnaie pakken, beps zei nog, laat maar, ik betaal, goed dat ik op zoek ging, want ik was em dus kwijt!! zag het al helemaal voor me dat ik al mn pasjes, cc en rijbewijs kwijt was, 1 dag voor vertrek :eek: ff weer zen aangesproken, snel terug, was ie onder de bank gevallen, dus ikke op mn knietjes…
nu nog ff thuis nagebept met beps, ze is net weg. we hebben weer een super dag gehad, en nee, we hebben niet hoeven :crybaby: ik draag alle lieve mensen met me mee, in mn hartje en hoofd, jullie zijn de vliegjes op mn schouders…
ik heb mn fotos op hyves gezet, voor diegene die die willen zien. mensen die geen hyves hebben moeten maar ff roepen…
kan et nu nog doorsturen
@ miere en crazy, verwacht jullie foto’s ook zsm!!
Hiero . Ik wil ze graag zien .
ja snap ik
ben druk bezig, maar laptoppie is niet zo snel, komt goed…
Oh wat lief van je dat ik nog een aandenken van je krijg via Toos. Alvast heel erg bedankt ervoor. Super van je zeg! ![]()
Oke Bloem, ik ben de geduldige zelve. :dag: :lol:
@ trl, foto die ik van jou had gemaakt is helaas mislukt, sorry… maar de groepsfoto is leuk!!
Zoooo ben ik ook weer thuis van een hele gezellige middag:biggrin:,was echt top…
Bloem,wist niet eens dat je een foto haf gemaakt,maar geef niet hoor blijk maar weer dat ik niet blijf plakken ![]()
@bloem: kon vrijdag helaas niet meer stemmen, tijd voor internet was op helaas