TTT deel 48!

zou me er ook niet mee bezig houden. wie weet gebeurt het gewoon. :wub:houdt hij ook van turkije?:stuck_out_tongue:

Goedenavond!

Ben ikke weer! :dag:

Alles goed met iedereen?

uhm… weet ik eigenlijk niet
volgens mij is ie er nog nooit geweest… weet het eigenlijk niet eens meer!! hahaha… boeiend!! we gaan op reis en niet naar turkije… dusseuhm… zal wel goedkomen…

Ga zo mn mandje opzoeken. Jullie doen het :idea: wel uit he.
Voor morgen een hele fijne zondag
:dag::dag:

Weltruste Toos!

Bloem: Ben je er helemaal klaar voor? Het schiet nu echt op. Al kriebels?

Ikke nu alleen op ww?

@ toos, truste!!
ikke ben ook richting bed
morgen een leuke, vermoeiende, intensieve en emotionele dag, dus kan mn slaap goed gebruiken

allemaal een goede nacht en tot morgen!! :dag:

sorry babsch, ben ook weg

wen er maar vast aan :evil:

:crybaby: Wil er nou niemand met me praten…:wink:

Truste Bloem!

Ook ik ga er weer van tussen…

ff een snel berichtje voor ik ga slapen.

Beps mooie foon
Marion jeetje wat een kanjer, meld J. aan voor de kijkdagen van Ajax…of neem contact op met het kinderbestuur van Ajax.
Bloemmie…kriebeltjes
Toos…morgen ook een drukke dag, de hond naar breda brengen is nogal wat.
Babsch…ook welterusten.
Cyn. gaaf een andere auto, en dan ook nog in zo’n blitse kleur.
Brenniej, ook weer een zware dag achter de rug…pfff
Roanna…niets leuks gekocht bij moonlight shopping.
Mk…wat een gave foto van je kids op hyves…

en voor iedereen onder een valse nicknaam…nanananana door de mand gevallen…we zijn hier niet blond hoor.
Voor iedereen die nog langs komt, ik doe het lampje uit, maar het nachtlampje brand nog links in de hoek, zodat jullie niet struikelen in het donker…

voor iedereen welterusten

Ha ha, ikke lekker nog ff in het donker, zal zaggies doen, iedereen slaapt al, ssssssssstttttttttttt.
Sweet dreams allemaal…
Ikke rijk alleen, Hubs zit in Bodrum!!

:idea:

Ik ben vroeg op. Omdat hubbie aan het werk moet, maar ook omdat ik al de hele nacht aan het afscheid nemen ben van mn vriendinnetje :crybaby: :kus: :crybaby:

Nou zo maar ffies met vriendin en (pleeg)honden wandelen en dan op naar een emo/lach/knuffel/gave middag!!!
Tot straks

Goede morgen …
Vanaf hier niets nieuws te melden. Snel aan het werk want hebben een feest vanmiddag bij de buren.

@Beps
:kus:

@Bloem
Wens je een hele mooie dag vandaag. Het zal allemaal een beetje dubbel zijn denk ik. Aan de ene kant is daar die geweldige reis waar je je op verheugd. Maar aan de andere kant het afscheid van al die mensen waarvan je houdt. Een dag met een lach en een traan dus. Geniet er van.

@alle anderen
Jullie natuurlijk ook allemaal een hele fijne zondag :wink:

Ook goedemorgen meisjes…niets te melden iedereen slaapt nog…vanmiddag afscheid nemen…:wereld::paranoid::tear:

Goeiemorgen,
Heb ook niks te melden, hubs slaapt nog en de meiden zijn bij hun vrienden. Vanmiddag de hond bij Beps brengen:D

Goedemorgen.

Nee hoor, ik ben ook al op. Ik moet, al ga ik dan niet de hond wegbrengen, ook de boel klaarzetten voor mijn vrijwilligers werk van vanmiddag. Staan al 2 koffiezetapparaten klaar, met alles wat daar weer bij nodig is.

Neem voor de zekerheid ook maar even me digicamera mee. Misschien wil die “Arie Boomsma” nog wel ff met me op de foto. :lol: :ninja:

Ik wens jullie allemaal een hele fijne middag en en benieuwd naar de verhalen vanavond. Niet teveel …ehhhhhh… je weet wel? :biggrin: :biggrin:

Iedereen een hele fijne zondag waar men ook gaat, wat men ook doet Geniet ervan.

:dag:

Goedemorgen allemaal,

Het is hier echt rot weer regen …Hoop dat het nog opklaart heb vanmiddag feessie,maar hoorde dat het daar beter weer was dus …

Je hebt dus nog wat te doen vanmiddag. Wel de foto hier neer zetten he als het gelukt is he met die Arie.
Jij ook een fijne dag vandaag

Hier schijnt de:zon02: