Heb er vanmiddag even gekeken, snap er ook weinig van. Vind het trouwens vreemd dat je je apart moet aanmelden om mee te kletsen of mee te lezen
de naam shoutbox alleen al, vind het niet uitnodigend klinken
ja ach
zo heeft elk forum dat wel hoor.
op taliha en gumbet.co.uk kun je ook nix als je niet ingelogd bent…vervolgens kan wel iedereen lid worden, dus tja… wat maakt het dan uit…
maar ikke vind seni dus on overzichtelijk en helemaal niet zo actueel of veel info, maar de deuren gaan dus pas open als je lid bent…hahaha… nee, wel leuk om te lezen : stem op seni! hahahah
heb echt in een deuk gelegen, wel met stoom uit de oren, maar goed… meerendeel gelachen
buitenstaanders zullen ook wel om mij/ ons lachen, maar ja… die gaat naar de categorie: www.ijustdontgivearatsass.com
Pcies
En nu ben ik er klaar mee…indringers!!
punt!!
Ik ook hoor, ging van de week al fluitend naar mn werk. is al meer dan genoeg:D
Nou dames, mijn schoonzus komt zo op MSN, dus dan weet je het wel. Ben ik hier voorlopig niet aanwezig. Ik wens jullie alvast weltusten en tot morgen maar weer. Morgen??? Nouja laten we zeggen, morgenavond laat? :biggrin:
Truste lieve mensen. :dag::kus: Voor jullie allemaal. Oh, ik word een beetje emotioneel nu. :crybaby:
Girls, see you all later. ![]()
Dikke :kus: terug. Doe je schoonzus de groeten, zal ze ook wel gaan zien in verweggiestan. Jammer dat gifts er niet meer zijn, kreeg je tissues van me.
Truste
@ roanna, bep ze!! en tot morgen, veel succes en plezier op de barbie!!
heb ff het journaal van 20.00 uur gekeken vandaag en zag dat het weer morgen in het noorden begint te betrekken, maar dat het in het zuiden mooi weer blijft!! zonnetje en 22 graden en hopelijk geen regen…
prettig voor mn feessie… dus ik zou zeggen, zak allemaal af naar het zonnige suyen!! :biggrin:
:RUSSIA: :CHINA:
:INDONESIA
Bloem: 4 september - Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
@Bloem: Hou je je feessie buiten dan? Kom misschien wel langs, beps wil graag op de hond passen
@llen: ik ga :slapen: dus :dag:
Voor hen die morgen een afspraak hebben: Veel plezier
Voor hen die morgen geen afspraak hebben: Je kan niet alles hebben haahahah
Ik heb een afspraak: De hond van Toos, ZOOOO een boxer met een riem van 20 cm!
:dag:
:slapen::slapen: Slaap lekker. Veel plezier met je plannen morgen.
@Beps: Hahaha. Je hebt een afspraak met mijn hond, zet hem wel op de trein:dope:
Zo ziet hij er uit Beps, hoef je niet te zoeken
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/turkije_2007_045.JPG
owh liefffff!!
hahaha
@ toos, nee niet buiten, maar tis altijd leuker als het zonnetje schijnt!! en er is nog een groep in dat restaurant, van 70 man, vanaf 16.00 uur, dus als het mooi weer is, gaan zij buiten zitten en heb ikke met de vriendjes en vriendinnetjes binnen
hahaha
of stiekum ook buiten…?? i dunno…
zie het wel
maak me nergens druk om, morgen is het mijn dag!!! zin an!!
Ziet er wel gezelliger uit als de :zon: schijnt, das waar. Trouwens wel een leuke reisgenoot:D
hahah… ja? niet mn type he? blond, blauwe ogen, boerenhollandse jongen…hihi… veilige keuze he?? ![]()
las dit nog ergens:
En dan altijd weer de vraag, of het ooit terecht is dat het een gevecht is om gewoon ergens te zijn, om te wonen en te leven…
Nee denk dat donker en bruine ogen meer jou type is. Maaaaaaaaaarrrrrrrrr you never know:unibrow:
:finger:
mind you!! hahaha… das spelen met vuur… maar goed, je weet het nooit, maar als ik me op mn reis OOK nog met de liefde moet bezig houden…:paranoid:… nee doe maar niet!!