TTT deel 48!

Ik wilde het net vragen, wanneer ging je ook al weer:unibrow:.

Goedenmiddag

Ikke is terug, ff lunchen en dan meld ik me!!!

Heb nieuwe telefoon(zelfde nummer voor hen die het interesseerd) en die zal ik dan ook ff showen!!

Laterzzzz

je nummer of je telefoon:biggrin:

Besmile het is Hotelplan… Van Neckermann weet ik dat ze naar Egypte gaan… Van Hotelplan weten we dus niks!!!

Het maakt mij eigenlijk niks uit waar ik kom… als het zonnetje maar schijnt!!! :wub:

misschien gaat het over hun nieuwe bestemming en dergelijke van hotelplan en oad. :wink:

Beps,wat voor telefoon heb je nu??

Bloem,lekker droog overgekomen is altijd wel prettig.

Nou volgens mij hebben ze geen nieuwe bestemming… En het zal niet al te ver vliegen zijn… en ook niet zo’n lange transfer!! Nou ja we zien het wel!:kus:

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/e65.jpg

Ach ja, reklame, nou jammer dan
Ook een btje klein, ga zo kijken of ik een grotere kan vinden, maar het is een schuiver… met alle luxe die ik vinden kan dus!!

@bloem…ohh ja…je gaat over 4 dagen he ;)je zou het bijna vergeten!!

@cyn…heb je geen hint gekregen waar je naartoe gaat?

@beps…leuke telefoon hoorz…!!

http://byfiles.storage.live.com/y1pNb9MGx6v5U0zj9iGWsyD2lUaT0rk1FK1TlvqaNAMszF26XmuKTbipk1Cq8CgOh0GVTdCuAGUpVo

voor de geinterreseerde…zo liepen we er gister dus bij :smiley:

hahahahahahahaha geweldig!!!

En nee heb geen info waar ik heen ga… Geen tip niks! :hihi:

@Filiz: VEETTTTTTTTT echt lachuuu

Beps,mooie telefoon.

Filiz,hahahaha leuke foto

hahah filiz lachen!!

ben lid geworde van seni, vorige week, en eindelijk, na een week geaccepteerd
heb met groot vermaak hun topic over de stemming gelezen
en ben behoorlijk wijzer geworden over de dubbele nicks van enkele mensen…

gezellig!! :unibrow:

enneuhm sevgilim, als je dit leest, of eigenlijk moet ik zeggen aless… : kun je het toch niet laten om lekker mee te lezen??

Is wel dom om op veel dingen te gaan reageren en daar antwoorden te geven die je als Sevgilim ook hebt verteld… Niet zo slim he!!!

Nu wil je natuurlijk weten wat ik bedoel:

Je weet veel over kusa
Je bent in Green Nature geweest
In de winter in Turkije
en iemand anders heeft bevestigd dat je Belg bent…

Nou en dat alles verklaard een heleboel!

laa maa waaien, laaa maaaa waaien… nachten lang heb ik al liggen draaiaaajen… laaa maaa waaien…laaa maaa waaien!!

En verder hopen dat het overwaait haha

Meiden… goed gesproken daar op dat andere topic. :thumbsup: :thumbsup: Chapeau!

Dat S** in het spel zou zittten, was voor mij van het begin af al duidelijk, maar dat zij zich nu aless noemt! :question:

Daar kwam ook dat blauwe blokje vanaf. Nouja, lekker belangrijk. :stuck_out_tongue:

@ Cynthia: Alleen maar verrassingen dit weekend. Andere auto en een reisje in het verschiet. Toe maar!

@ Bep: Een nieuwe telefoon met alles erop en eraan. :thumbsup:

@ Filiz: Even lekker carnaval gevierd in de zomer. ha, ha.

@ Bloem: Heel overgekomen met haar oranje bike in afwachting op wat komen gaat nu. :wink:

@TRL: Lekker rustig thuis, neem ik aan? Vanmorgen voor niets vroeg opgestaan, maar ja, pluk de dag en kijk eens wat een lekker weer. :zon02:

Hier op het winkelcentrum is vandaag Moonlightshopping, wat betekend als een soort braderie en dat de winkels tot vanavond 22.00 uur open zijn. Met allerlei artiesten. Weet niet wie, want ik ken ze niet!

Meisjes… :dag: Fijn weekend Allemaal. Ook de crockers. :wink:

hoe je je toch in mensen kunt vergissen…niet verwacht van sev…

@roanna…klinkt gezellig die braderie…veel plezier!!