Pfff vanmorgen vroeg me bed uit,zou voetbalkaartjes halen,kom ik daar hebben ze die wedstrijd tijdelijk uit de verkoop genomen :finger:,had ik dus mooi nog even in me bedje kunnen blijven liggen.
Bbq gister was gezellig daarna naar vrienden geweest wat drinken was ook erg gezellig.Vanavond verjaardag en morgen ook een feestje…
Beps,veel plezier vandaag
Bloem,weer een volle dag voor je zo vlak voor je vertrek.
owhhh doh! besef ineens wie je bedoelt… ja ja… idd, alleen ari heeft toch echt wel een betere (slimmere) kop en of ie zulke zachte handen heeft… dat weet ik dan (nog) niet…
misschien kan roanna dat ff vragen: zeg ari, doe jij ook massages? laat je handen eens voelen…
@ cyn, zou toch super zijn!! hahahaha en sowieso, tis een gratis snoepreisje tussendoor!! misschien ga je wel de binnenlanden achter izmir verkennen… aydin ofzo…
AYDIN:unibrow: haha dat zou helemaal super zijn!! Gratis askim nog een keer bezoeken!! Nee denk het niet… Het gaat echt puur om een gigantisch toeristische bestemming, met vrijwel zon-garantie… Dus ben benieuwd!! Maar ik laat het je weten hoor!!!
Bloem,Bbq niet echt droog gehouden 1 fikse bui gehad,maar hebben het overleefd :slywink:.Ja weet ook niet waarom het uit de verkoop is genomen,zal wel weer iets met de politie te maken hebben ofzo…
Cyn,dus je weet in ieder geval dat je zomer kleren mee moet nemen :biggrin:
De bestemming willen we als verrassing voorlopig voor ons houden.
Vooruit dan, een tipje van de sluier:
-De kans op mooi weer is aanwezig, dus zomerkleding mee;
-Op vrijdagmiddag informeren wij jullie op ludieke wijze over de nieuwe zomerbrochures 2008
-Op zaterdag gaan we de hele dag de bestemming ontdekken;
-Zaterdagavond een knalfeest op een toplocatie met artiesten;
@trl…wat balen zeg…sta je zo vroeg op blijkt het voor niks te zijn
@cyn…zou idd super zijn als het turkije werd!! maar een ander land is natuurlijk ook super…spannend hoor!! heb je de auto gekocht…? super…reed ie lekker?
hmzz…sorry rest alweer vergeten…maar denk aan jullie allemaal;)
iig goede morgen allemaal…
ik heb heerlijk uitgeslapen
gister was super gezellig…het hele cafe lag vol met zand…stond zo een groot zwembad op…en we zagen er echt te belachelijk uit…de zwembanden bleken dus van die banden te zijn met een eende kop voorop…echt te dom…naja super gelachen…uiteraard niet vrijwillig int water gelegen…dat was zooo koud…en was kannonen…dus om 1 uur maar naar huis gegaan…helemaal nat…nu dus redelijk verkouden…
Filiz, zo dat feest klinkt wel leuk zeg!! Mijn auto reed super!! Wel vreemd, sloeg ook wel 2 keer af… maar daarna ging het goed!! Had echt een proefrit gemaakt van 1.5 uur ofzo haha:finger:
@ cyn, wat ziet jouw lijst er raar uit!! zie het nu pas
@ filiz, kijk! zo kun je nog eens in je bikini, hiihih., wel balen dat je nu een beetje verkouden bent, dan maar weer naar het cafe voor een warm drankje met iets extra’s! :unibrow:
ikke droog en wel over, 5 kwartier fietsen, ffffff niet echt mn favo hobbie, maar goed, ben er…
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
goeiemiddag,
Lekker uitgeslapen vandaag, geen stratenmakers voor de deur. @TRL: Voor niks vroeg je bed uitgestapt. Lekker dan geen kaartverkoop. @Cyn: Ben benieuwd waar je heen gaat. Klinkt in ieder geval leuk. @Bloem: Hoe voelt dat nou om als wereldreiziger door het leven te gaan