TTT deel ...... 46 !!!!!

@Linda: Fijne vakantie vast!!! Ik vergeet het anders vast, en morgen kan ik niet meer reageren!

@Jill: Das goed minder dan!!! Echt zwaar BUT!!! Gaan ze er iets aan doen?? Blijf aan je denken!

@beppie: dank je, morgenvroeg ben ik hier nog wel even maar dan ben jij alweer aan het werk toch? morgen inchecken op twente airport om 13.20, vliegen om 15.20

Linda,een hele fijne vakantie**!!!** En heb je J nog gezien gister met trainen.

Jill,sterkte ermee!! Nu medicijnen of wat anders?

@tkl: nee hij was er niet

Jammer voor je,nu duurt het weer even voor je hem ziet

Linda, namens mij ook een fijne vakantie!!! :vak01:

@Jill: Da’s K*T en nu? Is maar 1 remedie op, rust houden in turkije.

@Kelebek: Hou je taai met afscheid nemen en een goeie vlucht terug
@beps: dat is nou weer een beetje flauw dat je niet mag als getuige.

@Linda:
Alvast een hele fijne vakantie, lekker van genieten!!:vak01::vak01:

Goedenmiddag. :wink:

@Bep: Oh wat lekker weer voor je ouders dat ze weer geboekt hebben.Ik neem aan weer naar Kusa? :zon02:

@Linda: Ik doe je ook alvast een hele fijne vakantie wensen voor morgen. Hopenlijk vinden jullie Kreta ook leuk, maar dat horen we tegen die tijd dan wel. Ik wil er ook eigenlijk al zolang eens naar toe, maar het wordt iedere toch iets anders. :stuck_out_tongue:

@Jill: Och jee, da’s ook balen dan van die hernia. Nou ik hoop echt voor je dat er een oplossing komt, voor julie weg gaan.

@Mk: Inderdaad, wat slaat dat nu weer op, om jou negatieve punten te geven? Zodra ik weer punten kan en mag uitdelen, krijg je van mij weer nieuwe punten.:wink:

@Bloem: De maden al uit huis? :unibrow: Blehhhhh wat vies he?

Zal mij benieuwen met wat en wie Viva morgen naar huis komt!!! Wat zijn die 3 weken eigenlijk snel gegaan he?

Nou Ja wat is dat nou weer voor flauwe actie, negatieve punten voor MK

@MK: Gewoon terug doen

Dank je wel voor de punten Linda:kus:

@linda…ook namens mij alvast een hele fijne vakantie (voordat ik het morgen vergeet) geniet ervan en ook goed weer terug he…:wink: veel plezier!!

Ik ben het hele rijtje afgeweest maar, kan niemand nog punten geven. Alleen net aan Filiz, maar de rest niet! :frown:

Ik ook dus, Feliz ze zijn je gegunt

zoooooo weer druk hier!!!

Laterzzzz:wub:

Hallo Allemaal,
Even een berichtje van mij, ga zo naar huis, maar heb om de tijd vol te maken ff lekker bij zitten lezen
@ Cyn, Nokia N73 super toestel!! En ook in het roze verkrijgbaar! Lekker dat askim nu al in dienst kan gaan, heb je het maar achter de rug!
@Bloem, jakkes vieze beesies, gelukkig dat ze weg zijn, ik gebruik meestal een halve fles chloor in zo’n geval.
@ Jill, het zit jou nou ook nooit eens lekker mee, hè? Hoop voor je dat het wegtrekt, rustig aan maar.
@ Rienus, wat jammer dat het voorbij is, ik begrijp precies hoe je je voelt.
@ Linda, hele fijne vakantie voor jou, op Kreta!!
@ Beps, ook flauw, dochters horen toch bij een bruiloft???
Meiden ik ga gauw naar huis, meldt me wel weer, Doooeeeiiiiiii!!!

mm als ik nog een telefoon koop dan wordt het een goedkoop ding waar je alleen mee kan bellen en smsen… Gebruik die andere troep toch niet~!!

@Cyn dat is ook zo,het enige wat die wel moet is trillen,en luidspreker!