Ik ga vanavond dan maar even langs de huisarts met de uitslag,maar ik vrees dat hij er ook niks mee weet te doen dat had hij eigenlijk al gezegd.
O ik heb me toch een honger dadelijk lekker gerilde kip met friet.
oohhh jullie zijn echt **TE **erg!!!.. hahha… Je bent er even niet, en ja hooorr weeer een nieuw deel…!
Ikke heb een beetje terug gelezen, haahhha die Toos en Jill!![]()
Zoo ikke ben klaar, met de nachten,…gelukkig! want ik was het helemaal zat!.. Vandaag nog 30 nachtjes te gaan,… nja is te doen… Als het nou gewoon mar even september wordt, dan gaat het vlug!..en dat is het bijna!!![]()
@ Cyn: Ooohhhww het leger…
Hel voor elke jongen daar… Maar ja het kan maar voorbij zijn!..
Brenniej, ja dat is ook zo!!! En het moet toch… Of ik moet ze been er af hakken ofzo!! :unibrow:
@ Cyn: ja whahaha…Hij zit in ieder geval, ver weggg van de meiden!;););)![]()
maar ja hier schieten misschien andere vervelende dingen om ze oren!![]()
@roanna&toos…thanx dan ![]()
@cyn…haha ja maar een askim zonder benen is ookweer zoiets ![]()
wij hebben dadelijk de eerste wedstrijd (beker) dus ik ben eens benieuwd:)
ach… hij kan wel een stukje oor missen!! En hij heeft geen flaporen. dus zo snel zullen ze hem niet raken! :slywink::evil:
x
@Filiz laat ze maar eens een poepie ruiken.
Succes meid en maak ze in.
Willen jullie hier wel eens beginnen met iets zinnigs te zeggen en niet alleen maar wat posten om aan die 1000 te komen!!!
@jill
Toch wel een hernia, wat erg Jill.
Ze zullen gedacht hebben daarboven, dat kan er ook nog wel bij… echt balen joh, ben wel benieuwd wat de huisarts zal zeggen.
@mk: nog aan de foto’s gedacht?
@MK ach er zijn ergere dingen ik kan er toch niks aan veranderen,moet ik maar wat vaker naar de hamam en de massage,laat ik dat nu echt niet erg vinden.
@ Jill: jaaa dat vind ik eigenlijk ook wel!;););)![]()
Vanaf nu post ik alleen nog maar dingen die wat toevoegen aan dit stomme forum!!
Jeetje ze zijn weer lekker bezig op dat sub forum van de awards
Ja Cyn dus hou nu maar op over het afzagen van benen en oren en alles wat er tussenzit!
Mensen zijn hier toch niet welkom!![]()
Is dit nu alweer een nieuw deel???
Natuurlijk lees dat stuk maar eens waar ze het over heeft,wij waren vriendelijk en aan de andere kant kwam zo`n rare opmerking.
Daar zit iets heel anders achter volgens mij.
Maar kan dat hier niet zetten wordt ik verwijderd denk ik.
Dia wat kom jij hier doen? hahahaha