TTT deel ...... 46 !!!!!

@Meiden: Ze hebben geboekt. Paps(die het meest wilde) heeft mams verteld dat hij het ziet als hun nooit genoten huwelijksreis, en omdat ze in december 50 jaar getrouwd zijn, wilde hij de reis ZO GRAAG maken…ja zeg daar maar eens NEE tegen. Ik heb al voorgesteld dat ze daar hun beloftes moeten vernieuwen, en dat ik daar GRAAG de getuigen voor wil zijn :lol: maar daar trappen ze helaas niet in :crybaby:

Nou hiervandaan niets te melden.

@Rien: Raar lijkt me dat…ineens moet je weer naar “huis” terwijl je huis juist daar is… rustig aan meis!!

@ filiz, heb er een heel topic voor gemaakt bij nieuws en ook bij muziek, kan nu ff ook niet op de naam komen

@ beps, hahaha, zoveel twijfel was er dus niet, dat ze er nu al uit zijn!

@ cyn, ach, je kunt het maar beter gehad hebben he?

ikke thuis, met collega met auto… ze zei: neem mn auto maar, moet je me wel om 5 uur weer ophalen, ik zeg, nee bedankt… mocht ze ook eerder naar huis!! hahahah wat een grap…

vuilnisbak is schoon, staat te drogen, halve fles wc ontkalker erin… zit ook chloor in, toch? hij glimt helemaal…
wel een paar maden gepopt, dus zitten veel vliegen, maar die sla ik wel dood en de helft is weer naar buiten

zo ff de stad in en als ik nog puf heb ff naar de kapper… kort!!

baris akarsu

@kelebek
Ik heb de weblog gevolgd en heb genoten van je verhalen, je hebt daar echt genoten. Kan me voorstellen dat je straks weer terug wilt en dan ook nog uitzicht op een goede baan. Helemaal goed toch!
Voor straks een goede reis en ik hoop dat je snel weer een beetje kunt wennen aan ons kikkerlandje. Wel leuk om na zo’n lange tijd je zus weer te zien.

Filiz, ik zie hem over 4 weken nog 2 weken… en misschien november ff proberen ofzo?? :tssk:

Balen hè 15 maanden leger, echt wel lang.

Ik heb negatieve punten gekregen, ene melovesozan???

sh*t

wat een stomme aktie! Waarom dat dan?

@cyn…das wel fijn dat je hem sowieso nog ziet!!

@bloem…goeie dat de prullebak al schoon is;) bedankt voor de naam van de zanger…wat had die man mooie ogen he…!!?

over vuilnis gesproken…wij hadden in turkije al het afval op het balkon liggen…in zakken dat wel maar jee wat is dat op een gegeven moment gaan stinken…wij dus besloten dat we het dus echt een keer moesten opruimen…al die zakken in de auto en weggebracht…toen hadden we nog veel karton…tja wat moeten we daarmee? dat hebben we toen naar het balkon vant huis tegenover ons gegooid…(was niet bewoont) haha ik kan zo niet mikken…super dat zo iets kan…zie je je hier al je karton naar een ander balkon gooien?
ik de dag erna poetsen…lagen allemaal zwarte dingetjes op de grond…bleken dat opgedroge maden te zijn…bahhhh!!! toen maar afgesproken om iedere volle zak meteen weg te brengen :wink:

@ filiz, goed idee!! hahahaa, heb zo’n hekel aan vuilnis, juk brbbrr, jakkie bah!

http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_cheer.gif

De treintickets zijn binnen!!!

http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_clap.gif

mn ouders hebben aangetekend post van die org gekregen!! hahaha, ga het zaterdag ophalen op het postkantoor!! whiheeee

http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_hosanna.gif

MK,negatieve punten???

Bloem,weer een stapje dichterbij de reis

superzzzzz bloem :D:D nu moet je helemaal de voorpret voelen niet?

ikke ben shoppen!!
:dag:

@ bloem: shop ze he :wink:

Heyyyy Meiden,

Sorry nog niet terugelezen ik zag alleen minder leuk nieuws voor Cyn

@Cyn het meost er van komen he je askim naar dienst maar het komt altijd ongelegen he,gelukkig dat je een beetje opgeknapt bent.

@Bloem lekker dat extra vlees in huis;

Even een egoberichtje,ik heb toch een hernia,niet zo heel groot maar toch genoeg om er pijn van te hebben.
Ik kreeg de uitslag mee voor de huisarts en natuurlijk heb ik die even open gemaakt.
Straks maar even langs gaan.

Ik moet een nieuwe GSM maar die zijn hier nogal duur,heb altijd nokia gehad maar weet nu niet welke ik neem.
Moet gemakkelijk zijn niet teveel functies en beetje normale toetsen en natuurlijk een lekker kleurtje.

:greece: Linda: 24 augustus - Kreta :greece:
:turkey: Jill: 29 augustus - Alanya :turkey:

:turkey: Jacqueline: 29 augustus - Alanya
:turkey: Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac

@bloem: shop ze

@jill…jeetje ook dat er nog bij…en nu krijg je meducijnen ofzo…? hoop dat het snel weer beter gaat!! dikke kuszz voor jou!!