@Bloem: Motorhome is klaar, tenminste, alleen de binnenafwerking moet nog. Dus electra ed. Hubbie is nu de compie aan het doen. Morgen gaat hij mn ouders helpen met de deurtjes van de keuken te vervangen…en dan mag hij na VIJF WEKEN(!!!) weer aan het werk…
Ze twijfelen omdat ze bang zijndat het er nu minder leuk is, de vorige vakantie was zo toppie dat het nu alleen maar kan tegenvallen. Maarja als ze nu niet gaan, dan…volgend jaar pas, en kunnen ze dan nog, zijn ze er nog steeds, en fit genoeg??? Ik hoop dat ze gaan boeken.
Wij gaan ook maar eens lunchen denk ik, broodjes hotdog…jammie
Ben er weer, even met buuf koffie geteut. Dat hoort er ook bij he! En buuf was ook al niet vooruit te branden, zit em dus gewoon in het weer.
Nu dus ff mijn lunch achter de computer en dan over tot aktie.
ppfpfpff lekker mutsen die ouders :so:
tja… er is wat voor te zeggen, kan idd alleen maar tegenvallen of net zo leuk worden of 90% leuk… maar 90% leuk van superleuk, is nog steeds een hoop leuk… zeg maar…
nou ja, kunnen ze dan niet een x iets anders boeken… dan blijft kusa een beetje speciaal
@ marion… ppffff volgens mij is het-geen-zin-syndroom interactief besmettelijk ofzo!
Hangt blijkbaar overal in de lucht Bloem. Mijn moeder zei het gisteren al en vriendin ook. Mijn zus had er ook al last van zei ze vanmorgen aan de telefoon. We hebben denk ik gewoon de zon te weinig zon gezien deze zomer.
Hallo ben ik weer eventjes!
\Mijn laatste dagje in Istanbul Snif!!! Maar ik kom weer terug!!! Moet er niet aan denken dat wat ik allemaal doe nu, voor de laatste keer is (deze keer dan) Echt zo raar, heb hier 7.5 maand mijn thuis gehad en nu moet ik weer weg Heb hier echt zoo genoten!! Maar kom wel weer terug! En dan heb ik ongetwijfeld weer een super tijd!
Nog even wat leuke hits waar jullie misschien wel interesse in hebben:
Gulsen - Kara Böcükler
Berksan - Bay bay
Ozcan Deniz - Bir Dudaktan
Hande Yener - Romeo
Hande Yener - Kibir
Tugba Ozerk - Yastik
Demet Akalin - Sana Deger
Demet Akalin - Tatil
Burak Kut - Komple
Murat Boz - Maximum
Murat Boz - Püf
Kenan Dogulu - Cakkidi
Rober Hatemo - Senden çok var
ikke mag naar huis!! beter!! hahahahaa…
de stad in en naar de kapper en en en…!!
hahahaa
nadeel is wel dat het giet en ik dus eerst 10 minuten naar station moet lopen en treinen en 10 minuten fietsen… maar goed!!
Thanks voor de hits Kelebek. Had al een lijstje liggen maar met deze erbij moet het toch weer gaan lukken om een cd vol te krijgen.
Geen dagen meer voor je, maar het tellen gaat in uren nu :(. Maar je gaat met de gedachte ‘ik kom weer terug’ en dat maakt het mss wel een beetje gemakkelijker. Sterkte straks bij het afscheid en … heeft ook weer een leuke kant. Zus wacht je op hier in Nederland!
@cyn…gelukkig dat het alweer wat beter gaat met de migraine en oorpijn…rot dat askim in maart al het leger in moet…!! kan wel zeggen dat die 15 maanden snel gaan…maar das niet altijd even waar… wanneer kan je m weer zien nu?