TTT deel ...... 46 !!!!!

hahahaha nou mijn vriend weet wel wat het betekend hoor,wel lachen dat sommige dat denken

ja idd
je gaat je toch afvragen of het allemaal wel overkomt…:redface:

Dat zeker.Me vriend zet er zelf ook wel eens xxx achter :slywink:

hopen dat hij hetzelfde bedoelt als wij… :wink:

Daar ga ik dan maar vanuit :smiley:

ja… net zoals wij ervanuit gaan dat zij weten wat het betekend… hahaha…
lachen, strax betekend het in turkije… tja… weet ik veel… en denkt hij dat jij wel weet wat het betekend, omdat jij dat ook altijd doet… hahaha
wat een verwarring!!

oeffff zit te luisteren naar tarkan kiss kissssss jaaaaaaaaaaaaaaa

@Fransijn welkom terug,jammer van jullie relatie maar wel fijn dat jullie een goed coniact houden.
Als ik tussen de regels doorlees dan heb ik het gevoel dat je zeker geen kou zal lijden in Parijs,haha.

@Viva,jeetje wat erg voor je dochter en zeker als ze niet weet waarom doe vraag zal ze zich al wel duizend keer gesteld hebben.
En sorry voor mijn woorden maar wat een lul van een vent omdat nu te doen.
Je maakt me niet wijs dat dit opeens komt en als hij een beetje fatsoen had gehad dan was hij niet eens mee op vakantie gegaan.
Als hij een beetje is opgevoed kon hij wel op een fatsoenlijke manier afscheid nemen van je dochter maar ook van jullie.
Sterkte aan je dochter gewenst en ook voor jullie natuurlijk.

Bloem,zal het de volgende keer eens vragen aan hem :slywink:

@Viva,bedankt voor de tips,o ja zijn jullie toevallig in La Luna gaan eten aan de haven?

@ jill… lukt het een beetje met inpakken?

@ trl, ja doe dat… en geef het mij meteen ook ff door!! :wink:

Zal ik doen :smiley:

Waar is iedereen trouwens tis stilletjes hier

ikke ben niet stil!! never :smiley: alleen als ik slaap!! hahaha…

helllooo ik ben er ook weeer!!!

@ Fransijn: Welcome Back!..k zal niks vragen!:slight_smile: maar gelukkig heb je een fijne vakantie gehad!!

@ Viva: Jeeeee,…wat een verhaal van je dochter…groot gelijk dat ze zegt, al zou die op ze knieen terug komen ik hoef hem niet meer!!

@ Bloem: uhhh volgens mij weten ze echt wat er bedoeld hoor, van de turken met wie ik sms, meisjes als jongens, hebben ze allemaal XxX aan het einde…dus het betekent volgens mij wel hetzelfde…haha…vaaaag!!

ja dat weten we Bloem :biggrin:

heyy Brenniej,hoest met de kater???

ja brenniej… vertel… hoest met de kater?
je hebt wel optimaal van je vrije weekend en het weer genoten he??

Pooeehh,… hahaha
Voorlopig geen drank voor mij!
hahaha

Ik was echt is ff flink de weg kwijt zeg,
Me moeder vertelde ook dat ik onwijs aan het gooien was deuren, en eeuw bezig geweest ben om me fiets in de schuur te zetten!

hahaah, kreeg vanmorgen een smsje van Askim: Babyyy…What are you talking about,??? hahahah heb ik hem dus ook nog gesmst… hmm geprobeerd te sms-en!:wink:

hahaha, en vandaag beetje hoofdpijn, beetje een bleeeeeeeeeeh gevoel…weetjewel!..

Ja bloem maar het zal niet gemakkelijk zijn om onder die 20 kg te blijven.

Brenniej,zie het al helemaal voor me hoe je askim je smsje leest en er niks van snapt hahaha