@ viva, snap ik, maar je zou zo’n jongen toch *****
ja…echt wel…gewoon nekje ertussen uit halen he…
en je dochter?
beseft ze het al? in tranen? of beetje versuft/verdoofd?
Jee Viva,das ook wat van je dochter zeg en dan zonder reden,hij is toch op z’n minst een rede schuldig zomaar uit maken zonder rede zal je dochter ook niet lekker zitten…Komt ze nu weer voorlopig bij jullie wonen?
Fransijn,welkom terug.Jullie hebben er samen een punt achter gezet,maar houden nog wel vanelkaar,waarom er dan toch een punt achter zetten?Maar zo te lezen heb je wel 5 leuke weken gehad en dat is ook belangrijk
Wil niet te veel uitwijden over de reden dat E en ik uit elkaar zijn. We waren 4 jaar samen. Toch weten we allebei dat het beter is zo.
Zal zeker terug gaan naar Side, daar is een deel van mijn leven. Hoewel ik in oktober ook wel eens in Parijs kan zitten. You never know.
owhhhhh ik voel em al!!
laat dan maar, nix gevraagd
Ik voel hem ook:slywink:.En Parijs is ook erg mooi zeggen ze :biggrin:
parijs= erg mooi!!
zou er alleen niet nog een x naartoe gaan in de winter, gosssshhh wat heb ik het daar koud gehad!!
aug. en tussendoor, voorjaar en najaar is veeeel beter!
Mocht het lukken met ons visum gaan we misschien wel weekendje Parijd doen,maar ligt er ook aan hoe lang die blijft ![]()
@ TRL ja, leuk hoor! ff op en neer… maar samen zijn is al geweldig… en dagje rotterdam/ amsterdam/ utrecht/ maastricht/ zwolle etc is OOK leuk
@ fransijn, ook ff stemmen!!! http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=39397
ja in Nederland is ook genoeg te zien.Hij wilde al naar Amsterdam red light district en coffeeshop zei die :so:
stilletjes is ze…maar heeft wel zoiets van ik begrijp het niet…zonder reden…de deur gewezen, ze heeft zoiets, hij kan op hangende pootjes terug komen maar ik hoef hem niet meer
ik snap hem:slywink:
@ viva. goed zo… wat een loser als ie niet eens een reden kan aangeven! hopelijk krabbelt ze snel weer op!
@ TRL, ja dat willen ze allemaal en zich dan helemaal schamend verbazen dat zoiets kan!! hahah
het wordt hiero donker, ff vast een lampie aandoen :idea:
nou meisjes ik ga stoppen voor vanavond, was niet zo heel lang, maar ik ben echt kapot…
voor iedereen welterusten en nog een fijne avond, ik spreek jullie morgen weer…
Bloemmie…voor jou de laatste week werken…je zou er al zenuwachtig van worden nietwaar…
Nu al donker Bloem??? Ja ben wel benieuwd wat tie er van gaat vinden dan.
Viva,weltrusten alvast en sterkte morgen met werken op de 1ste dag hoop voor je dat het meevalt
ja ik hoop het ook…na morgen heb je het idee dat je niet bent weggeweest…nu meisjes…tot morgen … toedels…
@ viva, truste en doe rustig aan , ook morgen
en nee ben nog niet zenuwachtig of gespannen… echt verbazingwekkend he? gisteren ff stress ivm verhuizen, maar nu weer helemaal zen…
@ trl, ja, schemering… moet ik zo turen, :idea: aan en probleem opgelost! ![]()
ejh ff een vraagje voor die mensen die vaak/ regelmatig naar turken sms-en…
doen jullie dan ook xxx of X of xXx aan het einde?? en weten ze wat het betekend?? hahah… kwam er namelijk via ander forum achter dat veel turken niet weten wat het betekend en denken dat de telefoons van die nl-ers allemaal kapot zijn, dat er xxx aan het einde van een sms staat…