TTT deel ...... 46 !!!!!

Bij het kleopatrastrand zitten verschillende wasserijen, daar kun je je was brengen ongesteken kost het 17 lira…gestreken weet ik niet…bijna in alle zijstraatjes kun je ze vinden…

kus viva

hey viva
weer een beetje thuisgekomen? weer een beetje terug op Nl-aarde??

heb een leuke update voor je geplaatst op pagina 75
dus als je daar ff kijkt, dan ben je weer helemaal op de hoogte van alles en iedereen!

Nou vanalles bijgelezen.

Toos croc’s??? ik neem aan die slippers…anders ben ik het verhaal kwijt
Bloem. balen zeg je hele ritme weg voor de verhuizing…en een uitlaat, daar kun jij niets aan doen, had je moeder echt zelf ook overkomen hoor…
Marion…al weer dagen aan het rennen…dit hou je niet vol
Brenniej…no worry’s…pubergedrag niets van aantrekken
Jill…lang niets van je gehoord ik hoop dat je het naar je zin hebt straks in Alanya, en dat het iets minder heet voor je is…want het was echt niet normaal zo warm
Voor de rest, de helft al weer vergeten…

Ja…koffer is terug…gelukkig wel, dus ik hoef nu alleen maar die kapotte koffer te declareren bij de reisverzekering…had ik ook afgesloten bij iris travel, maar heb de sgr gebeld, en het nummer gekregen van de verzekering…unigarant, krijg nu dus een schade formulier…

Ben nog helemaal brak…gisteren was het weer 2 uur voor dat ik in mijn mandje lag…vanavond ga ik er vroeg in, want ik moet morgen weer werken…pfff…dat zal tegenvallen…nou ja…beetje ritme is ook nooit weg toch…gaat het gewone leven weer beginnen.

Dochter is weer vrijgezel…vriend maakte het gisteravond uit ze kon vertrekken…schiet mij maar lek…

nu voor de rest niets te melden…was ligt weer gestreken in de kast…
ps…Jill om onder het gewicht te blijven in je koffer…neem fleecedekens mee in plaats van strandlakens, dat scheelt ongelofelijk veel gewicht…bij de zeeman te koop, microvezel 6 euro per stuk, en bij blokker fleece voor 4 euro per stuk, kun je gewoon een badlaken meenemen om je af te drogen op het strand, en lig je op die deken, ze zijn ook lekker lang, past precies op de ligbedden…en blijven niet zo lang nat…

Heb vanalles gedaan in de vakantie, zal even een verslagje doen.

Hamam geweest (waardeloos) veel te hard geschrubt, mijn rug lag gewoon open…en blauwe benen van de massage…nooit meer zo’n grote hammam nemen dus.
Jeepsafari geweest, moskee bezocht, Dim Cay geweest heerlijk gezwommen daar in het koude water…
Boottripje gemaakt…
Dochterlief heeft nog een poesje helpen bevallen…zo lief…en zoooooo heet…beestje lag midden op de weg te bevallen, in een doos gestopt en vervolgens via het restaurant waar we altijd aten…in de kelder gestopt…uiteindelijk toch nog een keizersnee voor het beestje…3 kittens door en 1tje in leven.
tattoo laten zetten boven mijn enkel…(auw)…en voor de rest zon zee strand zwembad slapen (als een blok)…lezen…en een knipper met je ogen en 3 weken vakantie zijn om…

Ja Bloemmie hebt de update gelezen…dank je wel voor al het werk dat je daaraan hebt besteed maar 6 delen bijlezen…is geen doen…zag wel een aantal nieuwe bezoekers…(bijna ruzie ofzo) maar hoe en wat dat weet ik niet…

@ viva wel ff stemmen

en je dochter vrijgezel?? waren toch beiden mee op vakantie?? en ze ging toch samenwonen?? en nu…oeps…!!
jeetje hee, klinkt allemaal hectisch om meteen weer te werken en nee je hoeft geen 6 delen bij te lezen, daarom was die update :wink: :smiley:

@ fransijn, hey ik zie je online :dag:

ja ongelofelijk…gisteren kon ze vertrekken, reden onbekend…dochter weet ook niet waarom…nou ja…het is niet anders…

stemmen??? waarop Bloemmetje

@ jill mbt pakken en onder gewicht blijven: je gaat 3 weken, dus ik zou kleren meenemen voor 1 week en daar ter plekke wassen. zorg er ook voor dat je makkelijk te combineren kleren neemt en dus niet 1 rok, waar je alleen dat ene bloesje op kunt dragen, laat die dan maar thuis en kies voor iets multicombi.
verder: alles oprollen! niet opvouwen, maar rollen, is het klein enzo
zorg voor mini’s. een literfles badschuim meenemen is onzin, ga je nooit allemaal gebruiken dus giet het over in een kleinere fles. of beter nog als man en jij zelfde gebruiken: koop het daar ter plekke!
en als laatste: als je koffer maar onder de 20 kilo is… je handbagage mag maximaal 10 kilo zijn, maar als die normale afmetingen heeft, zal niemand die wegen, dus hoppa, stop daar je zware badlakens in, je zware schoen, die trui of dat vest.
beter nog, doe je schoenen, trui en spijkerbroek aan en neem verder alleen lichte zomerse spullen mee. vestje kun je overal op dragen.

owh en doe dichte schoenen aan en neem een stel slippertjes mee. meer heb je niet nodig! schoenen zijn zoooo zwaar

@ viva, op de beste turkije website!!
had de link bij de update geplaatst, maar zal nog wel ff opzoeken!

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=39397

heb trouwens de afgelopen dagen een beetje op seni rondgesnuffelt
en zal wel aan mij liggen, maar ikke vind het daar dan weer onoverzichtelijk.
wel veel info, maar allemaal hele korte topicjes
ook verhalen, maar wordt amper op elkaar gereageerd… zal wel niet goed genoeg gezocht hebben, maar zie niet waar de gezelligheid zit zeg maar…
ikke blijf lekker hiero hoor!! hahaha… no other place then home

@ viva, hoe kan dat nou? ze woonde toch samen met hem? huisje gekocht? en nu… woont ze weer bij jullie? is er iets gebeurd op vakantie? is er iemand vreemd gegaan??

Snik, snik, ik ben weer thuis na ruim 5 heerlijke weken Side.Hoewel E en ik een punt achter onze relatie hebben gezet, hebben we goede weken gehad. Het is beter voor ons beiden. We gingen eraan kapot op deze manier. We zullen voor altijd aan elkaar verbonden blijven, hoe dan ook, want onze liefde voor elkaar is zeer waardevol.
Heb gewerkt in de massage bij Tropic hotel, op het strand, en af en toe in de hamam, samen met E. Veel zeer aardige Scandinavische mensen daar aan het strand, die ook van massage houden. Dus had extra centjes om uit te geven.
Ben veel uitgeweest met E’s broer uit Parijs, die deze zomer ook in Side aan het werk was in Kervan hotel. We konden het goed vinden samen.
Ik zal alles zo missen, want ik hou van het leven daar. Iedereen was erg lief en zorgzaam voor mij.

Zie jullie later weer, ga even wat te eten maken.

nee ze woont nog thuis, zouden volgend jaar gaan samenwonen…er is op de vakantie niets gebeurd, geen ruzie…hij was alleen wat stil als ze samen waren, maar als we met zijn allen waren, was er geen vuiltje aan de lucht…(ga het maar vertellen, ik weet het niet) dochter weet het ook niet, heeft een paar keer gevraagd wat er aan de hand was, maar hij zei van niets…gisteren zijn ze nog naar haar broer en schoonzus geweest, niets aan de hand, ze komen thuis en binnen een half uur kon ze haar spullen pakken,…hij bracht haar nog niet eens thuis, heeft ze haar broer gebeld en die heeft haar opgehaald…???

Jeetje Fransijn,hoe komt dat nu zo ineens, jullie waren al zolang bij elkaar…(het hangt geloof ik in de lucht…jij, turkije-fan, mijn dochter…wat is er toch aan de hand??)

Bloem ik heb gestemd…ook op de foto’s

@ viva, pfff schijnheilige zeg!! had dat dan voor de vakantie gedaan?? jeetje he, jullie zullen je dan ook behoorlijk ge*aaid voelen… je bent toch 3 weken met zon jongen op vakantie

@ fransijn… jeetje dubbel zeg!? toch weer een punt erachter gezet? hoe kan dat nou? als je zoveel van elkaar houdt? is het het probleem van jij daar of hij hier?? ik begrijp het niet, maar zal behoorlijk rot zijn!
ga je in de herfstvakantie wel weer terug? of zit dat er niet in?
hebben jij en filiz elkaar eigenlijk nog gezien? zaten 5 weken in dezelfde plaats notabene

@ viva :thumbsup: neem tenminste aan dat je voor ww turkijeforum heb gekozen en niet voor seni :wink:

nou Bloem ik ben meer sprakeloos…maar ja ik kan er verder niets aan veranderen…

jij mag nooooooit meer raden:finger::unibrow: tuurlijk voor turkijeforum