TTT deel ...... 46 !!!!!

hahhahaa
@ brenniej, ikke zet mn pfoon altijd uit, anders ga ik idd heel vreemde dingen sms-en!

@ jill, je zult wel moeten!! neem gewoon voor 1 week kleren mee, dan lukt het vast!

tis (bijna) volle maan, zit hier in mn luie stoel, laptop op schoot, te kijken naar de maan… zucht

oohh jeee bijna volle maan,…
daar wordt ik altijd zo onrustig van!!!

haahah jaa maar ik heb niet eens meer gedacht, om me telefoon uit te zetten, en ik kan me ook helemaal niet herhinneren dat ik hem heb gesmst…me berichteninbox zat/zit vol…dus mijn verstuurde berichtje is ook niet opgeslagen dus kan zelf ook niet kijken wat er in stond! hahaah

najaaa… ik heb maar gestuurd, dat ik een BEETJE aangeschoten was!:wink:

Kijkmaar uit dan brenniej anders ga je weer rare dingen doen:slywink:

ik zet me telefoon vast uit!..:wink:

Hij kon het vast wel waarderen dat je hem zelfs in aangeschoten toestand nog smst

jaaa Kreeg ook een lief sms je terug hoor!!:smiley:

Moet je eigenlijk is nagaan, ik was eigenlijk gewoon egt zat!:wink:
dat ik toch nog met hem bezig ben!.. vind ik wel heel grappig! hahaha

Brenniej,dat heb ik ook,soms denk ik wel eens ik ben meer bezig met hem dan hij met mij :tongue:

@ brenniej, je bent niet de enige…
enneuhmm… als je eerdere berichtjes wist, krijg je dan niet vanzelf het laaste er alsnog in?>?

@ TurkijeLover: Jep, heb ik ook wel is, maar ja dat kan ook niet anders, want ik ben namelijk 24 UUR PER DAG met hem bezig, en alles wat er maar mee te maken heeft…:slight_smile:

@ Bloem: Nee als ik eerdere smsjes wis, krijg ik niet degene die ik zelf gestuurd heb!!!..grrrrr… maar ja het zal allemaal wel meevallen, anders had askim wel anders gereageerd…>!:wink:

weet trouwens wel cker dat wij nl meisje meer met de turkse vriendjes bezig zijn, dan de turkse vriendjes met hun nl meisje!!

en dat bedoel ik eigenlijk heel algemeen… niet alleen de turkse jongens, maar ook de nl-se, heb toch altijd het idee dat mannen niet verliefd worden en maar voor 1 ding een relatie aangaan…

Meiden ik ben er ook nog ff
Kreeg vanmiddag plotseling mn vriendin op visite en die is blijven eten

@Brenniej, haha, ik had wel een vliegje op askims schouder willen zijn…haha

@ beps… gezelli… wat hebbie gegeten?? :biggrin: :wink:

Beppie,gezellig zo onverwachts visite.

en kom op allemaal nog 48 post en het volgende deel is er…en ikke wil erbij zijn, maar ben, door belangrijke andere bezigheden, vanaf 22 uur niet meer online, maar “ergens anders”

@ Bloem: jaa acchh soms heb ik ook wel is dat gevoel… maar toch ineens doen ze iets… en dan denk… toch hebben ze ook wel gevoel:) zomaar ineens…heel eventjes!!!

@ Beps: jaa dan had ik ook wel een vliegje willen zijn, want ik wil ook weten wat ik gestuurd heb, maar ja ook stom om te vragen… Askim wat voor smsje heb ik gestuurd??? hahaha

Heel saai, macaronischotel
Iets van in de oven, heel eenvoudig, met een zakje van Kn**r

@ beps… owh interessant hoor… je maakt me nieuwgierig :unibrow:

@ brenniej, waarom niet… gewoon vragen!! anders kom je het nooit te weten :smiley:

@Brenniej: Vragen, gewoon vragen

@Bloemmie: Kijk in de super…macaronischotel

Nou ik zal het morgen is vragen!:wink: