TTT deel ...... 46 !!!!!

hai allemaal,

even een klein berichtje van mij. Ik blijf zeker komen en hou jullie dan op de hoogte van mij vorderingen hihi.

Ben dit weekend druk bezig met me huisje, dus word het pas maandag.
Ben blij dat ik nog welkom ben had me wel kunnen voorstellen dat sommige mensen beledigd zouden zijn.

Fijne weekend iedereen en geniet van de zon het is hier in Den Haag gewoon heet maar mij hoor je niet beter dan het weer wat we gehad hebben.

dikke kus

**Heb net de tickets opgehaald :zon02:We hebben de volle 13 dagen tralalalalalalalalalalalalalalala. **

:crybaby:
ikke op weg van O. naa B. in de auto van mamma…
ben bijna thuis… plof, tjukketjukketjukke…
uhm…:paranoid: snel aan de kant! Uitlaat kapot…

ik bellen… pap… mammmm…?
ze waren al onderweg naar huis (van het werk) dus meteen door naar B. nergens nix meer open, pappa onder de auto, frotten en doen
toch naar garage toe, proffesorisch gemaakt… autootje weer terug naar O.
ikke nu thuis, kan dus morgen niet verhuizen… moet nog maar kijken hoe ik dat moet doen… :crybaby: had het allemaal zo goed gepland en dan nu dit…
voel me er ook ontzettend kut onder… weet dat het niet mijn schuld is, maar toch, ouders gaan volgende week ook op vakantie, dus die zitten daar ook niet op te wachten…
wat een zooi zeg :crybaby: voel me kei-rot!

@bloem…jeetje meid dat is idd erg kut…dat net nu de auto kapot gaat terwijl je hem zo hard nodig hebt!! is er geen auto van iemand anders die je kan lenen om alle spullen nog te verhuizen?

@marion…ohh haha sorry dan dat heb ik niet meegekregen…maaruhh…dan ga ik dadelijk ook de hond uitlaten :wink: veel plezier op de verjaardag en bij het zwemmen!!

@dia…wat fijn dat je 13 volle dagen hebt…veel beter dan dat je met k*t tijden vliegt en 2 dagen mist!!

@cyn…lukt het leren een beetje?

@chrissy…schiet het op met je huisje?

ikke ga dadelijk met 2 vriendinnen een terrasje pikken…zin dr zin…tis hier nu ook lkkr weer:D

dus
@mierre…bedankt dat je wat zon naar hier hebt gestuurd!!

tot vanaaf maar weer

Merhabaaaa!!!

Zo ikke is weeer terug, lekker wezen stadten!,…:D:D
en heerlijk op terasje in het zonnetje gezeten!! lekker hooor!!

Tis hier vandaag rustig geweest, iedereen lekker van het zonnetje aan het genieten!:wink:

En accchh indd Meisjes van 16 in Turkije haha… ikke ben het zelf ook geweest, dus ik kan me er wat bij indenken!:wink:

@ Bloem: Jeeeeee de tickets binnen!:wink: zenuwen!!..kriebels… oohh en dan dit ,wat kut…:frowning: wat je ook tegen mij zei: hou het hoofd koel…!!

@ Filiz: ook lekker terrasje pakken…have fun!

@ TurkijeLover: alweer beetje bijgekomen!..:slight_smile:

@ Cyn: YESSSS!!! nog MAAR 28 dagen!..Over 4 weken ben ik bijnaaaa onderweg…jooeehhooeee;)

Nou ik ben ondertussen bij vrienden beland, gaan zo lekker eten!!

Byyyeee!

@ filiz en brenniej, thanks!! veel plezier nog

goede nieuws is, dat alles in mn backpack past
alleen als mn schoenen erin zitten, dan kunnen mn medicijnen er niet in
dus zal mn schoenen aan moeten doen… me no like…

of ik prop alles erin en doe alle extra’s in mn flightbag (tas voor om je rugtas, voor te vliegen, is dan gewoon een sporttas, kan je gewoon inchecken en extra ruimte rond de randjes) maar ja, als ik dan de flightbag eraf haal, zit ik weer met extra losse ‘troep’
maar aan de andere kant, alleen in st. petersburg, moskou en de trein, als we dan in peking zijn, zijn al veel medicijnen op, eten ook en allicht heb ik mn schoenen dan al wel nodig (lees=aan)
:tssk:
maar ja, alles mot er gewoon IN!! en zwaar…!! jaiks, was nog ff vergeten op de weegschaal te gaan staan, maar tis zwaar…
nog maar eens herpakken en herordenen enzo… eens kijken wat er dan uit komt…of liever gezegd wat er allemaal nog meer in kan!

ppffff nu alleen ff verzinnen hoe ik moet verhuizen en dan schoonmaken en sleuteloverdracht… word het toch nog stressen… en ik had het zo goed voorbereid…
misschien toch vragen of ik de auto van mn broer kan lenen???
maar ja… dan moet ik mn broer vragen of…:paranoid: slecht idee, of niet?
archhhh!!

okey
update
nu past alles erin, maar is het gewicht niet goed verdeeld…
zal dus nog een x of 500 moeten herpakken
stomme ding weegt nu 17,7 kilo… oefffffff
meteen een hernia méééénnnn!!
maar komt goed…ppfff…ff uithijgen zeg…

Bloem,das balen dat je niet kan overhuizen dus de planning loopt een beetje anders.Hoop dat het goed komt,maar dat zal vast wel.Kan je je schoenen niet aan je backpack hangen of is dat niet handig.

Ikke ff thuis ff naar de oud lunterse dag geweest loopt iedereen in boerenkiel en is altijd de laatste dag van de Heideweek hier.Zo eerst naar vrienden wat drinken en dan heel misschien nog naar t plein als ik dat ga redden want ben wel brak hoor,dus misschien ook wel op tijd me bedje in.

Dia,lekker dat je de volle 13 dagen heb.

Hey Bloem, wat nou stomme ding?? Haha, je hebt het wel over het wandelhuis van mijn manlief hoor! Maar idd het inpakken is erg lastig en zeker zul je moeten wennen aan het gewicht. Nog maar eens uitpakken en opnieuw inpakken en kijken of er toch nog iets tussenzit wat je eigenlijk niet echt nodig hebt. Succes!

:redface: sorry crazy… bedoel ook niet stom
maar tis wel wat zeg!!
zit echt nix in wat niet absoluut noodzakelijk is. heb al vestje, broek, 2x 2 shirtjes eruit gehaald…
nou ja, kan em nog een week lang in en uit pakken en nog eens in en uitpakken ennn… nog eens uit en inpakken! hahaha

ben wel trots dat ie onder de 20k is…

@ trl, veel plezier vanavond, wel rustig aan doen he? :wink:

Viva, van harte met je verjaardag!

@bloem
Wat een pech met de auto, kun je niet gebruiken hè. Heb je nog aan de broer gevraagd of je zijn auto mag lenen?

@brenniej
Wat een tuthole, ben je weer lekker mee.
Straks als zij dat weekje komt, ben jij er dus ook.

@trl
Gezellige avond gehad, met iets teveel drankjes :smiley: :smiley:

Good evening!
Nog even snel voordat ik lekker ga banken.

@Chrissy
Gezellig dat je met ons mee komt babbelen!

@Bloem
Snap dat je je kl*te voelt maar zoals je als zegt, jij kan er niets aan doen. En dat snappen paps en mams ook heus wel.

@Filiz
Was het gezellig op het terras?

@TRL
Wat is het geworden? Het plein of het bed?

@Brenniej
Goed zo, een leuke middag gehad met je vriendin dus in Scheveningen. Daarna lekker eten. Goed geregeld! Thuis zit je toch maar te piekeren en dan is alle afleiding welkom.

@MK
Is de rust inmiddels weer terug bij jullie in de straat?

Jeetje, wat zijn jullie rustig geweest vandaag, zeg, ik hoefde maar 2 miezerige bladzijtjes bij te lezen! Ikke lekker gewerkt, veel fooi gehad, dus lekker veel zakcentjes verdiend. Das maar goed ook, want ik heb grootse plannen voor de vakantie, haha.
@ Bloem, komt goed, uiteindelijk!!
@ Marion, leuke dag gehad?
@ Dia, lekker genieten van je volle 13 dagen!!

Nou, Noordwijkerhout is tegenwoordig wel wereldnieuws, he. Verleden week met die grote brand, nu weer iemand vermoord. Mijn hubs zat er een soort mee, want de moord is gepleegd in het huis naast “onze” kroeg, en daar was hij toevallig. (Nou ja, toevallig) En er mocht urenlang niemand in of uit, dus moest hij de hele avond daar blijven. Het was nogal een toestand. Nu staat er zo’n witte tent voor het pand, voor sporenonderzoek ofzo. En toevallig, echt heel toevallig, heb ik het verleden week, toen die kroegbaas in Scheveningen vermoord werd, nog gezegd: Je kan er op wachten dat er binnenkort hier ook iets dergelijks gebeurd. Helaas heb ik dus gelijk gekregen. We hebben hier nl. erg veel Polen, en die veroorzaken best veel overlast. Dit was dus ook waarschijnlijk een Pools onderonsje, maar het is wel vreselijk als dit soort dingen in je eigen dorp gebeuren.
Brrrrrrrrr, naar gevoel!
Nou ja, fijne nacht allemaal, ik weet niet hoe ik de lampjes uit moet doen, dus laat ik wel aan iemand anders over. XXX Mar

:idea:

Goedenmorgen. Ik ben er ff en dan weer niet meer.
Heerlijk dagje gehad. Lekker weer, vreselijk gelachen maar aan alle goede dingen komt een end

Vanmorgen was ik ineens een btje in een depri-bui: Volgende week ga ik mn vriendinnetje uitzwaaien voor 6-7 maanden :crybaby:
Maar goed…
Gister een kleine afspraak gemaakt om mss volgend jaar toch een dag of 10 met de hele familie weer te gaan…wie weet

Ik heb nog niet bijgelezen, doe ik na de kerk, dus tot straks…
:dag:

Goedemorgen allemaal,

Miere,ja ik zag het op teletekst staan.Dus je man moest een paar uur verplicht blijven das ook wat zeg.Gebeurt steeds vaker zoiets waar moet dat heen…

Marion, het is het bed geworden,zaten bij vriend met z’n allen en iedereen zag er nog niet fit uit dus ben op tijd naar huis gegaan.Vandaag weer naar Amsterdam om de club aan te moedigenen en Wesley uit te zwaaien dus wilde ook wel een beetje fit zijn.

Beppie,met de hele familie naar Kusadasi volgend jaar…

He slaapkoppen, waar zitten jullie met z’n allen???

'k weenie, hoor, ik ben toch best wel een beetje bang geworden door dat gebeuren van gisteravond. Toen ik vannacht de honden uit ging laten liep er hier in de straat zo’n dronken mongool, luid in zichzelf te praten, en te snuiven en zo…Ben toch maar even de andere kant opgelopen…