Goede morgen!
Het werk zit er bijna op voor vandaag maar nu eerst even een bakkie en de hond moest er ook nodig uit he!
Vanmiddag naar een verjaardag en opeens is daar ook nog een BBQ … pfffffff … heb er echt geen zin in. Is al de 3e dag dat ik van hot naar her moet vliegen.
@Miere
Getver wat een eng nieuws weer. Een moord is altijd vreselijk maar meestal is het ‘ver-van-je-bed’ en verdwijnt het heel snel naar de achtergrond. Anders wordt het als het opeens dichtbij komt, de mensen kent of het huis waar het gebeurt is zoals nu in jou geval. Telkens als je er langs komt word je eraan herinnert. Vaak onstaat een ruzie dan ook nog door overmatig drankgebruik en je zal maar net degene zijn die hen tegen krijgt. Kan me voorstellen dat je je er niet veilig bij voelt. Hier in de buurt wonen trouwens ook heel veel Polen en regelmatig hoor je verhalen van steekpartijen en knokpartijen.
@Beps
Ben benieuwd of het gaat lukken met de hele familie volgend jaar!
@TRL
Nu weer helemaal fit dus en op naar je cluppie, veel plezier.
Goedemiddag, @Miere: Is ook wat zo’n moord en dan zo dichtbij. Zou me ook niet bepaald veilig voelen daarna @Marion: Fijne dag vandaag, BBQ ze. Een rustig dagje zou lekker zijn, maar soms heb je van die dagen dat je alleen maar moet socializen. @Turkije-fan: Welkom thuis @Viva: Fijne dag gehad gisteren? @TRL: Veel plezier bij je cluppie vandaag @Beps: Zou leuk zijn he met de hele familie op stap.
Heb eigenlijk niet zoveel te melden, gisteren vrolijk rond gecrockt, vanmiddag weer. Hoop dat het :zon02:netje nog komt vanmiddag, kan ik er nog even van genieten.
Fijne zondag!!
@Mierre: Wat een toestand zeg. Snap behoorlijk dat je een ommetje maakt na zo’n gebeurtenis… Idd altijd de ver van je bedshow, maar nu dus eigenlijk niet… Wens J maar sterkte!!(en jij ook natuurlijk!)
Volgend jaar met de familie…hoop dat het doorgaat. We gingen altijd tenslotte, maar door zoveel dingen ineens niet meer. Als we gaan, gaan we All-in. Met de kids veel leuker, en voor allemaal ook prima. Mss niet Kusa maar Kemer/Belek ofzo(orange county??? Hihi)
Wij hebben het ook jaren gedaan, broer, schoonzus, kinderen en eventuele aanhang, gingen met 11 man. Was super gezellig. Maar omdat een van de kinderen van mn broer nog op school zit en in een andere periode valt is het er dit jaar niet van gekomen. Zoooo jammer. Hoop ook dat we nog eens met zn allen weg gaan
@Toos, moet je zoeken naar een gezamelijke tijd die wel kan. Wij hebben dat probleem niet, alleen mn zus heeft kinderen, dus ja dan kunnen wij proberen eromheen te plannen…
Zij konden dit jaar en waarschijnlijk volgend jaar alleen in het hoogseizoen. Kost dus een hoop meer voor ons en dat heb ik er niet voor over. Dus zal over een jaar of 2 zijn
ikke ben er weer
@ miere, ben het helemaal met bovenstaande eens, denk aan je!!
@ marion BBQ ze
gaappppp
ikke ben nog een beetje moe zeg, jeetje…
nu woensdag verhuizen… wordt dus nog druk de laatste dagen… daar gaat mn lekkere planning… nou ja, als het maar goed komt…
Jill: 29 augustus - Alanya Jacqueline: 29 augustus - Alanya Jac: 31 augustus - Turgutreis
:RUSSIA: :CHINA: :INDONESIA Bloem: 4 september - Op halve wereldreis, 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
CrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
zo ik ben ook me bedje uitgerolt!.. poeehh lang geslapen zeg! maar wel lekker!!!
Gister tijdens en na BBQ beetje teveel wijntjes op! haha
Ik zat op de fiets naar huis, en ik moest wel even goed opletten of ik de goede weg nam en of ik wel recht bleef fietsen! haha
Had hem goed zitten!!
Njaa vreselijk gelachen, was een gezellige avond!!
Tis hier wel rustig geweest! Heb voor het eerst niet veel hoeven blijlezen!
heyyyy vergeet je niet nog ergens een lang weekend… gummybet???
denk dat september dan wel goed zou passen… en vooruit nog een x in okt om het af te leren
@ brenniej klinkt goed!! hahaha als het maar gezellig was… en zo te merken ben je heel thuis gekomen, daar gaat het om!
Lange weekenden zijn zo in te passen Bloem. Hoef ik geen vrij voor te nemen. Werk donderdag tot 17 uur, neem een avond vlucht en maandag retour…dinsdag weer om 8 uur te werk, geen probleem bij karwij!
@Turkijefan
Welkom thuis, hoe was Italië bevallen?
@Toos
Crock ze vanmiddag! Hopelijk heb je nog wat van de zon kunnen genieten. Hier valt het weer een beetje tegen.
@Beps
Afwachten he, maar waar een wil is is een weg. Dus zitten jullie volgend jaar lekker met zijn allen in Turkije.
Wij gaan eigenlijk zelden met de hele familie op vakantie. Ooit een weekendje weg geweest met hubs zijn thuis, vind dan een weekend ook lang genoeg. Wel ooit een weekje Side gedaan met mijn broer en schoonzus en dat was supergezellig. En mijn zus is een echte huismus die krijg je echt niet in een vliegtuig naar Turkije. Is ook niet te doen met 3 van die koters als je het moet doen van 1 loon.
@Bloem
OOOOOOOOOOOO telt echt al flink af … SPANNEND!!!
@Brenniej
Zou een giller zijn geweest, fiets je met een slok op naar huis en sta je opeens bij je oude huisje.
@Marion: Wij hebben een potje. Iedereen stop daar elke maand geld in(een btje afhankelijk van wat je wil gaan doen) en we rekenen het door 3 stellen. Misschien gaat het nu een beetje anders lopen, omdat de meiden niet meer onder kinderprijs meekunnen. Maar het lijkt me heerlijk nog eens te gaan!!!
@Brenniej: Geen hoofdpijn trouwens?? En idd gelukkig ben je goed teruggefietst!
@Toos werk ze. Blehhh ikke wil geen weekend diensten meer, en daarom leek deze baan me ook zo leuk. Gaan ze het ineens hebben over de zaterdag NO- F-ing - Way!!!