TTT deel ...... 46 !!!!!

Fijne dag vandaag!!!

@Brenniej: Solly, had het lampje bij Marion niet gezien…hihi… Ook bij mij dus het lijf wel wakker, maar mn hoofdje???

@Mierre: De spanning is er nog steeds hoor, maar we proberen het rustig te laten verlopen. Hij had afgelopen weekend een motorongelukje, en ik heb erop zitten wachten. Motor met verlengde voorvork(zo ver vooruitstekende vork) en de bochten lopen niet soepel…op zn plaatje met vriending achterop…gelukkig niets ernstigs. Heb netjes gevraagd of alles goed is, maar mn gevoel en angst eruit gelaten. Dan kan hij ermee omgaan. Ach ja, en hij blijft een lieverdje(soms dan :biggrin: )

@ Beppie: maakt niet uit hooor!! :D:D Mijn hoofd zit soms ook ergens… uhhhh far far away!:wink: (Turkey???)

Ikke wordt zo opgehaald met de auto door een vriendin, We gaan ff lekker wat drinken op scheveningen, lekker in het zonnetje, lekker kletsen…!
Mooie Boys spotten!;):wink:
Heerlijk… ff de pubers uithangen!;):wink:

Vanavond naar een collega/vriendin…BBQ-en…ben zomaar ineens uitgenodigd…Lieffff…!!!

Nou lekker dagje… met heel veeel afleiding, wat ik echt ff nodig heb!..

@ Everybody!: Have fun, have Nice day!!.. tot later! Kus :dag:

Fijne dag Brenniej,lekker genieten vandaag en de gedachten verzetten onbewust houdt het je toch bezig.Heel veel plezier in Scheveningen en met de bbq

@ TurkijeLover: jaa dat denk ik ook wel, maar jaa moet toch wat he… even volhouden… over 4 weken ben ik er bijna!;):wink:

Een heerlijk gevoel is dat he,nog even en je bent er.Ik moet helaas nog wat langer wachten.Probeer hem de hele ochtend al te bellen,maar wordt niet opgenomen :tssk:

Ooohhwww balen!!!..
en dan blijf je bellen he… haha…

nou mijn vriendinnetje komt binnen wandelen, en zegt!! Zit je nou alweer op die site! whahaha… Doos!

@ turkijeLover: hopen dat die snel opneemt!!!, en anders uhhhh gewoon Hotel weer bellen!;);):wink:

Ja blijf bellen hij gaat wel over duss…,maar eind van de dag nog maar eens proberen.

Veel plezier jullie :zon02::wink:

Zo… ff alles gepast enehhhh… alles past en vind het mooi. Kon wel merken dat ik iets ben afgevallen, door die hevige verkoudheid van laatst. Had toen totaal geen smaak en heb toen best weinig gegeten, maar doe mij best nu, om het er weer op te krijgen.

Heb alles even een beetje gestreken en netjes op een stapeltje gelegd, kan het zo de koffer in. :stuck_out_tongue: :zon02:

Ga zo weer even boodschappen doen, verder lekker in het zonnetje vandaag en voor de rest vandaag houden we het lekker rustig. Morgen wel weer naar de zwarte markt, maar da’s alleen maar leuk.

Jullie ook allemaal een hele fijne dag nogmaals en tot laters… :dag:

hey dames…

ikke om half 12 uit bed gebeld door askim hij was op msn…weer eens heerlijk…vorig jaar deden we niks anders…nu is ie weer gewoon aant werk en lijkt het net of ie nooit in het leger geweest is!!

@marion…dat vind ik knap…een kop koffie en ondertussen de hond uitlaten!! haha grapje hoorz…:wink: veel plezier opt voetbalveld

@beppie…ook namens mij…bepze

@bloem…mannen…nu idd niet aan denken…dat komt volgend jaar wel…eerst lkkr je wereldreis!!

@brenniej…jeetje wat een verhaal…gelukkig heb je juiste info gekregen van je askim…hoef je je daar iig niet meer druk over te maken…ik zou er sowieso niet zoveel aandacht aan schenken…een meisje van 16 in turkije…tja

@mierre…werkze

@viva…van harte gefeliciteerd met je verjaardag…maak er een leuke dag van!!

@alle…zon…? waar staat die bij jullie…? hier is het ontzettend bewolkt…bah!!

xx

wat is het stil hier…!!

Hallo!!!

Heb net even alles bijgelezen!!

Bloem, super korte en volledige samenvatting van jou!!

Brenniej, laat dat kind maar l*llen… ik haat dat soort meisjes echt zo!! Dan kunnen ze niet krijgen wat ze willen… en dan gaan ze het zo proberen!
Enne… nog maar 28!!! (voor mij nog 29)!!!

Viva: HAPPY BIRTHDAY!! En welkom thuis!! Jammer van de koffer-problemen… maar kost vast wel weer goed toch??? Ben blij dat je geen problemen in Turkije hebt gehad met dat gedoe met Iris Travel…

Nou goed… meiden ik ga weer… LEREN!:so::disgust:

@ Filiz, hier hoogzomer, hoor, prachtig weer, zal een beetje naar het Limburgse sturen, maar niet teveel, wil wel wat overhouden hier!
Meiden ik ga te werk, niet op crocks, maar gewoon op lekkere teensslippers, tot laters!!!

ola hallo ja

tickets binnen, hondjes uitgelaten, kamertje opgeruimd zodat er morgen meer zooi bij kan

kriebels… heb ik alles wel goed gedaan? hadden we toch een transfer moeten nemen? hebben we wel genoeg tijd, gaat het allemaal wel lukken,… :eek:

heb net bij zitten lezen maar ben het alweer kwijt
@ iedereen, allemaal een fijne rustige relaxete en zonnige zaterdag!!

:turkey: Jill: 29 augustus - Alanya
:turkey: Jacqueline: 29 augustus - Alanya
:turkey: Jac: 31 augustus - Turgutreis

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA Bloem: 4 september - Op halve wereldreis, 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

CrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac

@ marion, en hoe hebben de mannen het gedaan? was wel te doen in het zonnetje denk ik he?

We zijn er weer, voor heel even.
De wedstrijd vanmorgen bleek dus een toernooi te zijn dus net pas terug. De mannekes hadden erg mooi gespeeld, niet alles gewonnen maar das ook niet het belangrijkste. Nu op naar deel 2 voor vandaag, de verjaardag van mijn vriendins dochtertje. Dan snel koken en door naar het zwemmen en dan aan het werk. Hoef me tot 22.00 uur niet te vervelen dus. Misschien nog tot vanavond.

@Brenniej
Tis me wat met die pubermeiden! Een keer lief naar ze lachen en ze slaan al op tilt. Geen aandacht aan besteden, is zo gemakkelijk gezegd, maar laat je niet gek maken.

@Filiz
De hond uitlaten! Zeiden we van de week 's avonds als er een sigaret gerookt werd.

@roanna
Mooi dat de kleren passen. Ben je er nu klaar voor of wil je nog meer scoren op de uitverkoop?

Weet het niet meer verder. Nog ff een bloemetje gaan scoren nu.

@viva
Je blijft aan het feesten he! Eerst hubs, dan 3 weken feest in Alanya en nu al weer je verjaardag! Geniet er maar lekker van met man en kids!

Gefeliciteerd

http://www.topbloemen-ws.nl/images/content/blauw-paars-wit-boeket.jpg

en een hele fijne dag

@ marion, hahahah het bleek een toernooi te zijn… vandaar dat het zo vroeg was. veel plezier met verjaardag en zwemmen en gosh allemaal nog meer!!

zoo
ik hou het hier voorgezien
ouders zijn vanaf 5 uur al aan het werk, zijn pas over 2 uur thuis
ikke heb de hondjes uitgelaten en nee, niet met peuk :so:
jat ff de auto mee, en dan weer lekker naar mn knusse hokkie. morgen echt de laatste grote dingen oververhuizen en dan ben ik er klaar voor…