TTT deel ...... 46 !!!!!

gaaappp ikke ga ook maar slapen
zie het allemaal niet meer zo helder, lettertje dansen voor mn ogen
wilde verhaaltje afmaken maar werd weer veels te lang, als het af is, dan plaats ik het :biggrin: tis weer smullen, al zeg ik het zelf :so:

@ brenniej, alles ok??

owh
had jill eigenlijk nog wel verwacht, maar goed

@ viva, van harte gefeliciteerd met je Bday, geniet ervan, ondanks dat je het niet viert en ie in NL is

:idea: gaat uit…

En weer aan …:idea:

Goede morgen!
Even snel een bakkie en ondertussen de hond ff uitlaten. En dan op weg, tot straks!

Goede morgen!

@ Viva: GEFELCITEERD!!! :KUS:
@ Bloem: Verhaaltje weer af!,…:D:D:D
@ TurkijeLover: Leuke avond gehad?? niet ziek zijn hoor vandaag!:wink:

en verder iedereen fijne dag, hopelijk schijnt het zonnetje de hele dag, nu ziet het er anders goed uit!.. :smiley:

Pfff wat een gedoe zeg gisteravond!
Nou jaa… dat meisje komt zomaar ineens mijn msn binnenvallen…
Begint over Askim… dat ze een zogezegde great time met hem heeft gehad…! Had ze het wel over de goede… Ja die van jou foto zegt ze… (mijn avator op msn) Hmmzz okee!!.. Toen zei ze dat die een " Good Kisser" was… Nouu…wat moet je daar nou weer allemaal van denken!..
Ik haar allemaal dingen gevraagt, waar die werkte blabla…nou ja ze wist het allemaal goed te vertellen!.. Met wat hulp van Bloem!:wink: haar helemaal uitgehoord! Wat eigenlijk alleen “ik” kan weten!..naja zaten toch dingen bij waarvan ik dacht… Hmmm… das niet helemaal waar meisje!.. maar goed ik gaf haar in alles gelijk natuurlijk!

Later Askim opgebeld, bel eigenlijk nooit zo laat, dus hij was wist wel dat er iets aan de hand was. Dat ik niet zomaar belde.! Ik dus gevraagt of hij ene J. kent… Ja welke J.vraagt die?! hehe… uhhhm ja ze is gister weer aangekomen in Engeland, en schijnt in marmaris op vakantie geweest te zijn, en een geweldige tijd met jou heeft gehad!..???
Wat een Kl*tevraag als je dan ok nog op een antwoord moet wachten!!.. Pfff
maar goed, Askim was even stil, bleef gelukkig heel rustig, werd niet boos anders had ik daarover weer mijn twijvels gehad haha…
maar hij vertelde dat zij hem wel zag zitten, dat ze indd met haar een haar vrienden een keer uit zijn geweest, maar dat er absoluut niks is gebeurt…en dat die gewoon in ze eigen bed heeft gelapen, hoe zij aan mijn mail komt!..Askim heeft indd, paar dagen geleden met mij zitten msn-en in de bar waar die werkt…waarschijnlijk heeft ze even meegekeken, en mijn email onthouden!..

Dat meisje is een jaar of 16, dus op zich, ik laat het maar zoals het is, Ik geloof askim op zijn woord, Hij zal me zeker niet opgeven voor zo een dom dom… jaa wat zal het zijn!:wink:

Ze komt ook nog een weekje terug in OKtober… We zullen zien!;);):wink:

:idea:

@Brenniej wel de lampjes aandoen :lol:

Nou ik heb niet bijgelezen, gister ffies op het werk, stiekum, en verder niet, maar heb dus wel eea meegekregen
Eerst:

:slywink:VIVA: GEFELICITEERD:slywink:

Niet vieren houd niet in dat we je niet mogen feliciteren!
En wat een toestand met die koffers!! Moet nog ff teruglezen hoe je het verder gehad hebt, want het was het vakantietje wel dus!

@Brenniej: Wat een gezeur van die meiden… En hoe komt je nou aan jouw msn?? Dat vind ik nog het vreemdste! Maar goed… Hij heeft zich keurig gehouden gelukkig, wat een toestand iig

Ik heb het laat gemaakt vannacht. Wilde net naar bed toen de huidige logeerpuber net aankwam om bij ons neer te strijken. Hij had een vriend mee, ja “onze” puber, en dus ff wat gedronken, met elkaar gepraat en gelachen en ineens was het 2 uur! Nou goed we hebben ook uitgeslapen

Straks naar mn ouders en mn zus en fam is vannacht weer op nederlandse bodem aangekomen. Ook daar ffies mee bijbeppen(hoe is mn nick ook alweer en waarom heb ik die gekregen :lol: )
Jullie zien me wel weer
:dag:

http://www.bloemistengroep.nl/data/portal/obm-shop/subs/productSubGroep25.jpg

Viva… van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde en zonnige jaren gewenst voor jou en je gezin.

Fijne dag verder nog en maak er wat leuks van.

:kus:** Roanna**

@Viva: gefeliciteerd

Beps: fijne dag, bepze :lol:

@ Beppie!: Marion had het lampje toch al aangedaan>>>:D
Have fun today!..:dag:

Iedereen en hele goede morgen.:zon02:Heerlijk zonnetje erbij.

Jeetje Brenniej, wat een gedoe dan met dat kind he? Nou, vertrouw je askim maar op zijn woord hoor. Is denk, is verstandiger. Ze zal wel “verliefd” op hem zijn geweest en die wordt nu niet beantwoord en gaat ze jou er nu mee lastig vallen. Sta er boven hoor meid! :wink:

Heb net mijn bestelling van Wehk*** ook al binnen gekregen. Zaten aan het ontbijt en ja hoor, daar was het al, dus nu zo ff alles passen. Binnen 12 uur geleverd. Vind ik netjes. :thumbsup:

Nou, denk dat ik vandaag ook maar lekker van het mooie weer ga genieten. Nu kan het nog! :zon:

:dag: Fijne dag allemaal.

Morgen allemaal,

Ik is weer wakker maar de slaap nog niet uit.Was erg gezellig maar t was niet Marianne Weber die er was maar Hannie en Fransie heb ik helemaal niet gehoord of gezien,maar ja we zaten op een gegeven moment ook binnen en aan Fransie mis je toch niet zoveel :DNu wel een beetje koppijn.

Brenniej,das ook wat zeg je zal wel ff geschrokken zijn.Maar gelukkig heb je het gelijk met je askim kunnen bespreken en is hij net kwaad geworden goed teken toch.

mornink

ikke boven water, was een kort nachtje, lag er dus om half 4 in
zit nu op msn met een turkse vriend… ja die ja… durf niet te vragen… hellup :wub: hihihihi…

Viva,van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag !!!

@ TurkijeLover: jaaa ach ik moet er maar niet over nadenken, maar tis toch ff iets waar je over nadenkt… niet 1 keer,… maar de hele tijd haha… maar ik moet askim ook vertrouwen toch!..

@ brenniej, goed zo hou het hoofd cool
@ viva, again happy Bday
@ marion, hup J hup J
@ TRL gelukkig, niet gekwelt door fransie en een leuke avond gehad
@ beps, bep ze!!
@ roanna, en… pastte alles? hou je het allemaal? klaar voor de zomer??

ppfff probeer het wel, maar krijg het gesprek niet echt in de richting die ik wil… zo moeilijk!! allemaal van die korte zinnetjes enzo… zodra ik iets langere zin maak, dan haakt ie alweer af…
hij spreekt vloeiend engels hoor, maar lezen en typen enzo… das een ander verhaal…

en leg maar eens uit dat je op wereldreis gaat… en je plannen voor daarna…
kan moeilijk vragen: eyh…! do you like/ love me tooooo??

okey
i ga er een end aan breien…moet de bus halen
zucht… getver… mot ik hier nou weer mee???
als ik hem afgelopen winter aansprak, dan moest hij altijd weg en gauw gauw enzo en nu heeft ie uitgebreid zitten kletsen… pffppfff… weet het echt ff niet meer, weer wat ie allemaal zegt enzo…

zucht… zen… inner peace… ik zie het volgend jaar allemaal wel… volgend jaar… volgend jaar…
lage verwachtingen, kun je ook niet teleurgesteld worden… hummmmmm zennnnnnnn

nou jullie zijn ook spraakzaam
ciao!
:dag:

@ Bloem: jaaa ehhhh…das lastig, als die niet zo goed engels kan typen… hmmm beetje om weggetje maken met je vragen…???

Goeiemorgen allemaal, ik ben ook wakker. Gisteravond nog een wijntje wezen drinken in de kroeg, was wel gezelli, maar hakte er goed in, als je niet zo vaak meer alc drinkt.

@ Brenniej, wat een jaloers krengetje, zeg, laat je niet op je kop zitten, sommige turken zijn wel te vertrouwen, hoor, en ik denk dat die van jou daar zeker bij hoort, als ik lees wat hij allemaal voor jou doet!!!
@ Viva, nogmaals een hele fijne dag vandaag, lekker in de tuin jarig zijn.
@Bep, fijn dat het gezellig was met je pubers, is ook wel eens anders geweest!
@Roanna, en??? past het ???
@Bloem, spannend, msn-en…ben benieuwd. Ga je nog ff een pm sturen, zo
@ Marion,het is iig lekker weer om het voetbalveld te staan, beter dan in de zeikregen, hoop dat J goed speelt, en misschien wel een puntje scoort, hup, hup J!!!
@ Verder allemaal, geniet van het weekend, en het lekkere weer, voor je het weet is het weer over!!

Zelf ga ik strax weer werken, zakcentjes verdienen. Wel gezellig, maar had toch liever in het zonnetje gaan zitten, maar ja…
Morgen hier een groot “coverbandfestival”. Ook leuker als het mooi weer is, altijd wel gezellig. Is op het terrein waar verleden week zondag de grote brand was, ik ben er nog niet geweest, maar moet wel een ravage zijn daar, heb ik gehoord. Normaal loop ik daar altijd met de honden, maar ik heb gehoord dat je er straks niet meer mag komen, het terrein wordt afgesloten, om hangjongeren te weren. En wie is weer de dupe van het vandalisme?? Juist, de gewonen mensen die er alleen maar wandelen. Het is juist zo’n lekker looppie met de beessies. Maar ik vind wel een ander rondje, hoor.
Nou, ga ff wat nuttigs doen, poetsen ofzo, was ophangen, was opruimen, bleeeeeeeeeeeeh. Sie u ol leter, XXX Mar

Mogguh,

@Viva: Gefeliciteerd en een fijne dag:kus:. Wat een gedoe met je koffers, fijn dat je het toch goed hebt gehad.
@Bloem: Je had het niet beter samen kunnen vatten.
@Miere: Werk ze en veel plezier morgen bij het festival
@Roanna: Past alles?
@Marion: Succes voor J bij de voetbal
@Jill::kus:

Gisteren lekker in de :zon02: gezeten en bijtijds naar bed gegaan. Had het even gehad. Vanmiddag weer een poosje rondcrocken.