Goeiemorgen allemaal, ik ben ook wakker. Gisteravond nog een wijntje wezen drinken in de kroeg, was wel gezelli, maar hakte er goed in, als je niet zo vaak meer alc drinkt.
@ Brenniej, wat een jaloers krengetje, zeg, laat je niet op je kop zitten, sommige turken zijn wel te vertrouwen, hoor, en ik denk dat die van jou daar zeker bij hoort, als ik lees wat hij allemaal voor jou doet!!!
@ Viva, nogmaals een hele fijne dag vandaag, lekker in de tuin jarig zijn.
@Bep, fijn dat het gezellig was met je pubers, is ook wel eens anders geweest!
@Roanna, en??? past het ???
@Bloem, spannend, msn-en…ben benieuwd. Ga je nog ff een pm sturen, zo
@ Marion,het is iig lekker weer om het voetbalveld te staan, beter dan in de zeikregen, hoop dat J goed speelt, en misschien wel een puntje scoort, hup, hup J!!!
@ Verder allemaal, geniet van het weekend, en het lekkere weer, voor je het weet is het weer over!!
Zelf ga ik strax weer werken, zakcentjes verdienen. Wel gezellig, maar had toch liever in het zonnetje gaan zitten, maar ja…
Morgen hier een groot “coverbandfestival”. Ook leuker als het mooi weer is, altijd wel gezellig. Is op het terrein waar verleden week zondag de grote brand was, ik ben er nog niet geweest, maar moet wel een ravage zijn daar, heb ik gehoord. Normaal loop ik daar altijd met de honden, maar ik heb gehoord dat je er straks niet meer mag komen, het terrein wordt afgesloten, om hangjongeren te weren. En wie is weer de dupe van het vandalisme?? Juist, de gewonen mensen die er alleen maar wandelen. Het is juist zo’n lekker looppie met de beessies. Maar ik vind wel een ander rondje, hoor.
Nou, ga ff wat nuttigs doen, poetsen ofzo, was ophangen, was opruimen, bleeeeeeeeeeeeh. Sie u ol leter, XXX Mar