TTT deel ...... 46 !!!!!

@MK
Je kan zien als er nog maar weinig op voorraad zijn en het is te krijgen in 3 kleuren dus heb nog even de tijd. En is ie weg dan heb ik gewoon pech. Heb het niet echt nodig maar meen toch dat ik een paar nieuwe dingen moet hebben voor op vakantie.

Evening ladies,

Kom nog even een glaasje doen :wink:

**Vanavond een sms gehad van Linda, ze waren goed overgekomen en op weg naar het hotel. **

**@Viva: zag dat je weer terug bent, hoe is het geweest? **

Hey Diamond.

Ik dacht al dat niemand het zou vragen. Een witte zeker he?

He, wat leuk dat Linda jou even op de hoogte houd.

Nou meiden babbel er nog ff lekker op los, ik ga lekker mijn bed in. Moeten morgen asociaal vroeg verzamelen voor het voetballen :so:.
Truste :slapen:

@Marion: Oh, heb jij dat nu ook altijd? Ik ook. Ik moet altijd wel wat nieuws bij me hebben. Gek he? :lol:

@Marion: slaap lekker en sterkte morgen met het vroege opstaan :wacko:

@Roanna: heb wel zin in een roseetje eigenlijk!!

Ja, dat is weer begonnen he? Nou, wens J. veel succes en voor jou zo weltrusten. :wink:

@Roanna
Is bij vrouwen wss vastgelegd in de genen, net zoiets als dat gat in de hand :wink:

Gat in de hand? Heb nauwelijk een hand over :so:

@ marion, truste en succes met vroeg opstaan, hopelijk winnen ze dan wel, op zn minst! wordt tijd voor een doelpuntje denk ik!

Gaat lukken morgen, zegt de optimist!
En nu ga ik er echt vandoor anders zit ik er om 2.00 uur nog :dag:

Nou, dan denk ik dat ik maar mee ga met Marion. Ga ik er ook een keer op tijd (alweer?) in.

Ik zet de flessen en de glazen nog even op de kast. Als jullie willen, bedien jezelf en tot morgen weer. :dag:

Doet de laatste weer even de :idea: uit en de deur op slot?

Truste dames… :kus:

heb even een berichtje aan jill verstuurd om uitleg(pb). het was niet de bedoeling met mijn post om ruzie en verwarring te veroorzaken; wilde gewoon mijn menig geven over de stemronde website beste forum.heb daarna even met enkele forumers een babbeltje gehad op ttt tvoor mij een aangenaam begin helaas is het nogal (voor enkele)bruusk geeindigd.ik heb die avond niet meer gereageerd omdat mijn ventjes van de training thuis kwamen en hun verhalen kwijt wilden .de ttt is niets te verwijten ik had gewoon een ?moeten plaatsen en je vraagd toch meestal dat je welkom bent he ?

@ turist, niemand hiero had er moeite mee hoor, we kunnen niet allemaal uitgebreid afscheid nemen
gebeurd wel vaker, je hoeft ook geen verantwoording af te leggen
denk alleen dat sommige ‘meelezers’ van ‘buiten’ dit zo hebben opgevat, maar ik heb het zo ook niet ervaren

ikke ben er wel, maar ben er niet
de buren hebben een feestje, dus denk dat er weinig van slapen komt, goed dat ik al 2 uurtjes heb meegepakt, ben bezig met een nieuw verhaaltje, als het een beetje wil vlotten, hebben jullie binnenkort weer wat te lezen…

Zooo… ik heb ene intressant gesprek met een engels meisje die me heeft toegevoegd…die kent askim… maar hoe komt zij nu aan mijn e-mail… Hmmzzz ff achterkomen!.. me hart zit in me keel…ik spuug hem bijna uit…

whats goin on???

Volgens mij loopt ze egt met me te f*cken… En zo niet…
Big Problems…:(:(:frowning:

@ brenniej, laat je niet gek maken!! hoe komt ze aan je mail??
gewoon askim vragen wie dit is, je kunt het maar beter meteen zeggen…
sommige mensen gunnen anderen geen geluk he? hoe dit in gedachten…

@viva…wat een gedoe op antalya en nu met je koffer…iig heb je wel een super vakantie gehad dus dat scheelt…welkom terug…en succes met wennen weer :wink:

@bloem…dat heb je allemaal prima samengevat!!

@brenniej…wat een gedoe…laat je niet gek maken…idd askim om uitleg vragen…enne houd ons op de hoogte…

ik een leuk avondje gehad…verloren met kaarten…daarna met een vriendin ieder 5 euro bij elkaar gelegd en in zo een fruit automaat geduwd…dat doen we 2 a 3 keer in het jaar…we zijn niet gokverslaafd ofzo…:wink: en we hebben ieder 11 euro winst eruit gehaald…das mooi meegenomen toch:D

welterusten allemaal en tot morgen

@ filiz, heee jij nog ff hier. kijk! € 11 winst, dan kun je nog eens een keer een leuke avond hebben he?
igg slaap lekker