@ viva:
WELKOM THUIS!! maar owh wat een ellende zeg. onvoorstelbaar. denk dat koffer twee niet meer komt… daarom reis ik ook met harde koffers, kunnen niet opengesneden worden… vreselijk!!
ALVAST GEFELICITEERD met je B-day!! meteen weer feest bij jullie… pfpfpfpf…
update: (correct me if i’m wrong)
-jill, is weer terug, lekker weer kleppen, toch weer ziekjes met een hernia, maar gaat de 29e naar alanya
-beps, is net terug, heerlijke vakantie gehad en weer aan het werk
-brenniej, af en toe zombie style ivm de nachtdiensten, maar langzaamaan aan het aftellen. askim had aan zuslief een filmpje meegegeven om te kijken. voor elke dag 1 en daar geniet ze van.
huisje opgezegd woont weer bij pa en ma, omdat ze moet sparen: gaat in mrt naar Marmaris, voorgoed?
-babsch, ook leuk gehad in alanya, ziek geweest, komt af en toe langs
-cyn, ook druk met werken, af en toe een weekendje relaxen, aftellen naar gumbet, maandag belangrijk examen
-roanna heeft geboekt met schoonzus en co en gaat naar hotel serhan in gumbet
-toos, druk met ‘crocken’, allemaal duimen maandag voor de bezichtiging van het huis van pa, gaat lekker meeten met roanna in turgutreis
-turkijelover, werk werk werk en aftelllen voor okt. druk met visa voorbereidingen om askim naar NL te halen
- filiz, net terug van 6 weken side. zo goed bevallen dat ze volgend jaar na examen in juni ook voorgoed gaat. helaas mocht mamma askim niet zo en askim mocht mamma niet zo
-kelebek, inmiddels ook weer in NL na 7,5 istanbul. snel weer terug voor stage2
-MK, G doet het goed, M doet het goed, druk met voedingen, kraambezoek en kermis
-Marion, druk met alles en 300x nog wat. eindelijk ook geboekt voor Fethiye, mooie deal en zeer veel zin an.
-besmile, bezig met stage afronden, goede vooruitzichten voor 2008
-miere, alles ok daaro. zin aan 15 september, samen met crazy naar marmaris
-crazy, slaapkamer verbouwd, ook zin aan marmaris en nog veel plannen gemaakt om vaker naartoe te gaan en lekker daar door te brengen
-cris, aangenomen in schotland (off course) nu met vriend in estland, morgen rusland. ik ga met haar meeten in st. petersburg
-fransijn, al die tijd nix van gehoord, maar zal zsm, wel weer langskomen
-linda, net vertrokken naar kreta. nieuw bed gekocht, druk aan de solli
-diamond, komt af en toe nog langs, druk op het werk met nieuwe wel/niet collega’s
-jac, lekker turks aan het koken, bijna naar ADR weer
-turkije is forum van de maand. hardstikke leuk
highlight en moet ook zeker door jou bezocht worden, is het stemmen op de website:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=194696#post194696
-ikke, nog 5 daagies werken, nog 11 nachtjes slapen, ben er klaar voor!!
dusss… hoe is het met jou???
(als ik iets over iemand gezegd heb, wat jezelf anders gezegd zou heben of wat dan ook, sorry… probeer alleen viva ff heeeel snel bij te praten, zodat ze ook weet hoe en wat!)