TTT deel ...... 46 !!!!!

Heee viva… Welcome back,… jeeee wat een gedoe bij terugkomst,… najaaaa…

Ikke was op schiphol ook een keer me koffer kwijt!.. Maar binnen 2 dagen kwam ze hem netjes bij mij tuhis brengen, met alles er nog in!:slight_smile: dus dat was wel goed geregeld…!

Maar jaaa wel mmoi dat je een goede vakantie hebt gehad!..
pff vanavond gelijk een feest, en dan morgen ook nog jarig! hehe…
Nou veeel plezier… en beetje bijkomen weer in NL…

Welkom thuis Viva.

Jeetje wat een gedoe dan he, maarja verder heb je het leuk gehad zo te lezen. Nu maar even afwachten op de rest dan.

We zullen vast binnenkort wel meer verhalen van je lezen, hoop ik.

Ja Jill is er weer en gaat al bijna weer weg naar Alanya. :zon02: Ze is er alleen nu even niet.

Jiil… groetjes en ik denk aan je. :dag:

Hai Viva, wat balen zeg, hoop maar dat die koffer gauw terug komt, maar iig welkom terug!!! Jill is weer terug, gaat redelijk met haar, behalve dat ze nu ook een waarschijnlijk een hernia heeft, maar ze kletst weer mee.Veel plezier vanaaf met je feessie, en alvast
Van Harte gefeliciteerd voor morgen. Maak er een fijne dag van.
XXXX Mar

@viva
Welkom thuis!
Super vakantie gehad dus, lekker warm.
Wat een toestanden daar op Antalya en ook nog problemen met de koffers. Net wat eerder is gezegd, schrale troost dat het niet op de heenreis is gebeurd.

@viva welkom terug

goede morgen!!
ben ikke weer

@ brenniej, heerlijk! jammie, hoorde idd dat er weer een soort van hittegolf was… in bodrum/ gumbet was het weer bloody hot!

@ marion, hihi… wat gebeurd er als de knollen gaar zijn?? :smiley: weet wel dat het niet goed is als de rapen gaar zijn, maar knollen?

@ miere, weekend! jippie!? nog steeds ook op zaterdag werken?
@ TRL & Filiz: veel plezier vanaaf!!

Goedenavond

Wat een rust hier he? Heb ik nog wel zoveel wijn ingeslagen vanmiddag is iedereen al naar een feestje. Nouja, morgen weer een dag!:wink:

Zo, ik heb me toch net even een lading kleding besteld bij Wehka** voor de vakantie en wordt morgen al bezorgd. Nou, dat is nog eens vlot en leuk winkelen. Veel ook nog afgeprijst en ik had nog een waardebon van €5, dusse… ikke weer blij. Kassa!!!

Fijne avond nog!:wink:

@ viva:

WELKOM THUIS!! maar owh wat een ellende zeg. onvoorstelbaar. denk dat koffer twee niet meer komt… daarom reis ik ook met harde koffers, kunnen niet opengesneden worden… vreselijk!!

ALVAST GEFELICITEERD met je B-day!! meteen weer feest bij jullie… pfpfpfpf…

update: (correct me if i’m wrong)
-jill, is weer terug, lekker weer kleppen, toch weer ziekjes met een hernia, maar gaat de 29e naar alanya
-beps, is net terug, heerlijke vakantie gehad en weer aan het werk
-brenniej, af en toe zombie style ivm de nachtdiensten, maar langzaamaan aan het aftellen. askim had aan zuslief een filmpje meegegeven om te kijken. voor elke dag 1 en daar geniet ze van.
huisje opgezegd woont weer bij pa en ma, omdat ze moet sparen: gaat in mrt naar Marmaris, voorgoed?
-babsch, ook leuk gehad in alanya, ziek geweest, komt af en toe langs
-cyn, ook druk met werken, af en toe een weekendje relaxen, aftellen naar gumbet, maandag belangrijk examen
-roanna heeft geboekt met schoonzus en co en gaat naar hotel serhan in gumbet
-toos, druk met ‘crocken’, allemaal duimen maandag voor de bezichtiging van het huis van pa, gaat lekker meeten met roanna in turgutreis
-turkijelover, werk werk werk en aftelllen voor okt. druk met visa voorbereidingen om askim naar NL te halen

• filiz, net terug van 6 weken side. zo goed bevallen dat ze volgend jaar na examen in juni ook voorgoed gaat. helaas mocht mamma askim niet zo en askim mocht mamma niet zo
    -kelebek, inmiddels ook weer in NL na 7,5 istanbul. snel weer terug voor stage2
    -MK, G doet het goed, M doet het goed, druk met voedingen, kraambezoek en kermis
    -Marion, druk met alles en 300x nog wat. eindelijk ook geboekt voor Fethiye, mooie deal en zeer veel zin an.
    -besmile, bezig met stage afronden, goede vooruitzichten voor 2008
    -miere, alles ok daaro. zin aan 15 september, samen met crazy naar marmaris
    -crazy, slaapkamer verbouwd, ook zin aan marmaris en nog veel plannen gemaakt om vaker naartoe te gaan en lekker daar door te brengen
    -cris, aangenomen in schotland (off course) nu met vriend in estland, morgen rusland. ik ga met haar meeten in st. petersburg
    -fransijn, al die tijd nix van gehoord, maar zal zsm, wel weer langskomen
    -linda, net vertrokken naar kreta. nieuw bed gekocht, druk aan de solli
    -diamond, komt af en toe nog langs, druk op het werk met nieuwe wel/niet collega’s
    -jac, lekker turks aan het koken, bijna naar ADR weer

-turkije is forum van de maand. hardstikke leuk
highlight en moet ook zeker door jou bezocht worden, is het stemmen op de website:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=194696#post194696

-ikke, nog 5 daagies werken, nog 11 nachtjes slapen, ben er klaar voor!!

dusss… hoe is het met jou???

(als ik iets over iemand gezegd heb, wat jezelf anders gezegd zou heben of wat dan ook, sorry… probeer alleen viva ff heeeel snel bij te praten, zodat ze ook weet hoe en wat!)

:turkey: Jill: 29 augustus - Alanya :turkey:

:turkey: Jacqueline: 29 augustus - Alanya
:turkey: Jac: 31 augustus - Turgutreis

:wereld:Bloem: 4 september - Op halve wereldreis voor 6-8 mnd :wereld:
Diamond: 4 september - Kusadasi
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

CrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis???
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac

@Bloem
De knollen gaar hebben? Is hier zoiets als erg moe zijn of het helemaal gehad hebben.

@Roanna
Wordt lekker passen dus morgen! Had ook al rond zitten speuren op koopjes, heb al een leuk shirt en een hemdje gescoord. Ook nog een mooi rokje gezien maar wacht nog even af of ie nog goedkoper wordt.

@ Bloem: zoo dan wooow!!.. dat is nog is nog is een update!:wink:

@ marion, hihihi… ken ik helemaal niet, wel de uitdrukking: de rapen zijn gaar
rapen zijn natuurlijk knollen, maar vond het grappig :so:

@ roanna, zo das zeker lekker zeg! inslaan!! hopelijk past het ook allemaal enzo, als ik iets bestel kan het eigenlijk steevast weer terug, maar ja, dat zal aan mijn maatjes-meeting liggen denk ik… maar goed!
lekker morgen passen dus!

@ brenniej, ik ben de beroerdste niet
dat we daar nou 4.000 berichtjes over moesten doen :smiley:

Ja, wat kan zij dat goed he? Vraag me af, wie dat gaat doen, als Bloem op wereldreis is? :wereld: :unibrow:

@Marion: Nog goedkoper? :paranoid: Ik heb ook iets van 5 t-shirts en 2 broeken voor nog geen €50 en daar gaat die bon nog af.

nu maar hopen dat we niet tegen morgen alweer in deel 52 zitten, want dan is het een beetje moeite voor nix! hahaha…
allemaal onthouden, deel 46, pagina 75

enneuhm…, roanna… sollicitatie’s in 3-voud inleveren!! :wink:

ikke heb mn backpack shirtjes gekocht voor €5 stuk.
van elke kleur 1, met mouwen en zonder… 8 shirtjes, heel basic, voor € 40 en in mijn maat!! van die sneldrogende, ultralichte shirtjes kosten al € 40 stuk!! belachelijk!!

@Roanna
Dat rokje kostte nu nog bijna 30 euro, wordt vanzelf goedkopen dus wil wachten tot er nog meer af is.

Ja, dat kun je beter even wachten :unibrow: :wink:

@marion
Als hij dan maar niet weg is.

@bloem
Super meid, wat een verhaal.
Viva zal blij met je zijn.

:so: en de rest die meeleesd maar niet alles bijhoudt, vast ook :so:

@ marion, idd, als het maar niet weg is
loop NU nog te balen, dat ik de 1e keer ging shoppen in gran can., mega winkelcentrum, meteen 1e winkel. 3/4 spijkerbroek voor € 12 ofzo
pastte perfect helemaal toppie. maar ik dacht, is pas de 1e winkel, kijk nog maar ff verder… ikke kijk verder, 4 winkels later ofzo, kom ik er weer langs, (rondje) denk: koop em… WEG!! half uurtje!!!
baal baal baallll!!