TTT deel ...... 46 !!!!!

Bloem,hoe is het met de vuilnisbak nog gelukt allemaal?

jahoor
staat nog steeds op het balkon te blinken, heb ff een losse vuilniszak gepakt…
alles schoon, alles keurig, meneer kaktus zegt: :thumbsup:

@trl
Veel plezier op de hollandse avond.

zooo broodje Doner zit er weer in!!
Buikje is weer gevuld…

Askim belde net nog!.. Joeehooeee!!.. Alles ging oke, maar het schijnt weer zo ontzettend warm te zijn!..

ben ik ook nog ff…

@roanna…proficiat met je 4000ste post!!

@bloem…dan weet je wel zeker dat je vanacht goed slaapt;)

@trl…veel plezier vanaaf!!

@marion…wat zei je vriendin dat ze er niet was voor te sporten?

ik ben er vandoor iedereen een fijne vrijdag avond en tot morgen…

En ben je nu weer als herboren, na dat overheerlijke broodje?

@brenniej…de mijne belde ook nog…in side was op het moment veel wind…!! heerlijk als het zo warm is

@filiz
Prettige avond!

Hoorde vanmorgen op het weerbericht dat het in Antalya 42 graden is.

Hoe laat zou viva thuiskomen?

@ Mk: Jaaa ben helemaal wakker geworden door het lekker broodje!:wink:

@ Filiz: jaa das indd wel lekker een windje!:wink: In marmaris niet,… nja Askim zijn woorden! haha

@ Mk: Ik heb geen idee eigenlijk…!

Hallo meisjes…ik ben weer terug en hoe…

heerlijk gehad, ondanks dat de touroperator failliet ging, hebben wij trouwens niets van gemerkt, alles bleef het zelfde…vannacht om half 3 opgehaald met een busje…superdeluxe…voor ons 4tjes, dus dat was helemaal goud…binnen anderhalf uur weer op Antalya…daar een heel gedoe, wij hadden niets moeilijks hoor, maar andere mensen wel die voor ons stonden, gevolg…bijna 5 kwartier in de rij voor we eindelijk waren ingecheckt…toen nog naar de visumcontrole, weer zo’n lange rij…daarna bijna vechten in het vliegtuig door 2 turks/nederlands mannen 1 was ingecheckt op rij 1 met vrouw en 2 kinderen, een andere turks nederlandse man, had stennis staan maken, zijn vrouw had vliegangst en en moest en zou op de 1e rij…nou dat gehakketak heeft ruim 35 minuten geduurd, andere mensen zijn verkast zodat de eerste man zijn vrouw en kindertjes bij zich had, en ze niet verspreid over het hele vliegtuig zaten…aangekomen op Rotterdam, 1e koffer binnen, helemaal gescheurd…totaal een achter vak eraf…alle parfum en aftershave foetsie…wachten, wachten en nog eens wachten,…band stil…2e koffer niet aangekomen…dus maar afwachten of en wanneer ik hem terug krijg…alle souveniers zitten er in en, nieuwe kleding van mijn hubs en mij…maar voor de rest meisjes alles heerlijk geweest, wel erg warm, de hele dag badend in het zweet doorgebracht, nog een katje helpen met een bevalling, de foto’s volgen nog…en ook nog een tattoo op mijn enkel laten zetten, dochter lief een op haar onderrug, eigenlijk te veel om op te noemen…en terug lezen voor mij, daar is geen beginnen aan…
Bloemmie nog lief van je smsje…
praat me snel even bij meiden…ps…nog wat van Jill gehoord??

kus viva

Brenniej,was een lieve askim heb jij toch dat hij je zovaak belt.

Viva,jee wat een gedoe geen goede thuis komst dus,flink balen van de koffers.Ben ik altijd zo bang voor dt mijn koffer zo op de band komt moet daar echt niet aan denken.
Maar gelukkig hebben jullie wel een goeie vakantie gehad en lekker genoten.welkom terug

dank je turkije lover…en ja balen is het zeker, alle nieuwe zomerkleding zit juist in die koffer…maar goed we wachten maar af, heb de reisverzekering ook al ingelicht…krijg een schade forumulier, moet nog wel even wachten met indienen ivm een claim…die koffer die helemaal kapot is krijg ik zo bij zo vergoed…en ook de verloren spulletjes die in dat vak zaten…maar als de 2e koffer niet terug komt, moet ook die gedeclareerd worden.

ben vanavond ook snel weer weg…heb namelijk ook nog een feest…lekker gezellie…maar ben nu al brak, zonder nachtrust…en morgen ben ik ook nog jarig…pfffff…

Viva,hoelang wachttijd is er voordat je je ook de 2de koffer kan opgeven 6 weken ofzo???

Nou dames ik ga er vandoor toedeloe tot morgen

ja ongeveer 2 maanden … dan moet hij weer bij mij zijn zo niet dan alles declareren…ga maar denken wat er allemaal in die koffer zat veel, heel veel…22 kilo bagage zonder flessen zonnebrand bandschuim enz…maar ook 2paar schoenen…2 bikini’s…4 badlakens en voor de rest allemaal zomerkleding…witte broek, ect…zou het zo niet eens allemaal kunnen vertellen maar 16 hemdjes…van die gladde die zitten er zo bij zo in…

meisjes ik ga er weer vandoor, lees morgenochtend jullie verhalen wel…

kus viva

@TRL
Veel plezier vanavond! Ennuh … rustig aan he. Het is mooi weer morgen, zonde om dan op bed te liggen :wink:

@Bloem
Nee hoor, vriendin die wacht of begint al vast met sporten.
Vind het ook lang voor die kinderen, sommige zijn nog maar een jaar of 4-5. Maar soms is er geen keuze. Vaak is het omdat ze intensieve behandeling nodig hebben of dat andere kinderen uit het gezin eronder gaan lijden dat het (autistische) broertje of zusje alle aandacht opeist.

@Roanna
Gefeliciteerd met je 4000e post :thumbsup:!

@Brenniej
MMMMMMM lekker een broodje doner :unibrow:

@Viva
En daar ben je dan eindelijk … WELKOM THUIS!
Goed naar je zin gehad zo te lezen en gelukkig heb je er niets van gemerkt dat de reisorganisatie failliet was. Jammer van dat gedoe in Antalya op en in het vliegtuig. Is niet leuk al dat bekvechten. Wel balen van de kapotte en de achtergebleven koffer. Maar gelukkig dat het bij terugkomst was en niet op de heenreis.

@Filiz
Gelukkig niets aan de hand bij vriendin. Het was zo druk geweest op het werk dat ze de knollen gaar had.