TTT deel ...... 46 !!!!!

Dat zien we vanavond Bloem,of het gezellig is en anders maken we het zelf gezellig dat moet lukken;)
Jij nog plannen voor het weekend of weer druk met pakken

Nu dussssss :wink:

@ Bloem: Ik heb net ff lekker bakkie koffie gedronken in de tuin!.. dus het gaat wel weer… en paps neemt uit ze werk… Broodje Doner mee!:wink: dus daar blijf ik wel ff voor wakker!:slight_smile:

@ TurkijeLover: nouuu haha…dan moet je het indd maar wel wat rustiger houden! haha…

Als het goed is komt Fransie ja maar ben daar niet zo’n fan van,ook hoorde ik al dat hij gister in de kroeg hier op de hoek is geweest dus weet het net meer :so:.Wolter Kroes en Marianne Weber zijn er in elk geval wel.

Roanna,**gefeliciteerd **met je 4000 post !!!

@ TRl, tja vanaaf ff nix, want helemaal dood na deze werkdag
morgen naar mn ouders, hondjes uitlaten en mn tickets ophalen!! denk dat ik dan ff een wasje draai en weer naar huis ga om te prepakken
zondag komt mn mammie weer langs om de andere helft van de spullen te doen, weer ff heen en weer enzo, en dan is het alweer maandag…

maandag laat, dus die dag is zo om, dinsdag werken, woensdag werken, donderdag werken, kapper, afscheid werk, vrijdag werken, zaterdag huisje schoonmaken en opruimen, zondag afscheid, maandag boodschappen doen, en uhm…welke dag is het dan? dinsdag he? ff denken wat ik die dag eens zal doen… uhm…

@ roanna, yes! 4.000 nog ff en je hebt ook een 6e sterrrrrrr

@ brenniej, gelukkig en voor doner zou ikke cker wakker blijven!

@TKL: Bedankt.:biggrin: Nou, dat is inderdaad dan een echte Hollandse avond. Het zijn inderdaad ook niet mijn favo’s, maar ach, als je met zo’n hele club daar bent, bler je vanzelf wel mee. :wink: Veel plezier in ieder geval.

Dank je Roanna,en precies als je met een club bent heb je vanzelf wel lol.

Bloem,drukke tijden dus nog voordat je echt weg gaat.Ook je rust pakken he ;).

Sorry verkeerd gelezen.

uhhh wat verkeerd gelezen ?

En Brenniej,voor een broodje doner zal ik ook wel wakker blijven

Ik dacht dat Bloem bedoelde, je hebt er ook een 6e ster bij, maar er staat: nog ff en je hebt je 6e ster.

Miscommunicatie van mijn kant. :tssk:

Hahahaha kan gebeuren he last van zonnesteek :wink:

Nog net nie! :zon02: Zal de leeftijd wel zijn. :unibrow:

@ Bloem; zooo je krijgt het nog druk!.. Aan de ene kant maar beter, dan gaat de tijd lekker snel!,… maar indd wat turkijeLover ook zegt… wel je rust pakken hoor…sommige momentjes!:smiley:

Oke, ik ga even boodschappen doen en kom vast later op de avond nog wel ff terug… met…:stuck_out_tongue:

owh maar dat doe ik ook wel hoor! jullie kennen me toch!
vanaaf lekker chill, morgen avond ook, de werkweek behalve werken ook nix bijzonders en gewoon elke dag een beetje…

maandag alleen slapen, boodschappies, echt definitief pakken en dan vroeg naar bed (of niet, ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden) en dan dinsdag naar schiphol!!

@ roanna… gaat ie goed?? :biggrin:

@ Bloem: dan is het goed;)

tamam!!

ppfff ben me toch ook een partijtje moe! niet normaal zeg! was zo benauwd op het werk en … *****…-klanten weer
maar goed, het zit er bijna op, dus weet, mag niet zeiken, maar het valt echt niet mee… heb nu vreselijke hoofdpijn, maar ja, als ik nu ga slapen, dan word ik om 23.00 uur klaarwakker wakker… lekker hoor :tssk: