TTT deel ...... 46 !!!!!

@brenniej: dank je

whaaah koffer gewogen: 21.2 kg dus zeker 1.2 kg te zwaar

Oei, oei Linda. Ja, wat gaat er nu uit he? :lol:

msn t net aan pa, zegt ik neem dan geen hardloopschoenen mee hoor zegt ie kan nog wel mij in heb nog 6 kg over

zie t nog niet voor me dat we gaan hardlopen daar maar hij zegt we nemen t iig mee

Alweer opgelost Linda. :biggrin:

Mocht ik je ook niet meer treffen morgen, wens ik je nogmaals een te gekke, toffe, warme en zonnige vakantie toe. Geniet ervan. :vak01: Goede reis ook!:wereld:

Dank je. Jullie zijn schatten!!!

hardloopschoenen en toilettas doe ik maar bij mijn vader in scheelt maar liefst 2.4 kg, zit dan op 18.8

Waar is iedereen?

Dacht kom nog even langs wippen voor een samos, iedereen weg:frown:

Ik ben er nog wel hoor Toos

Heeft je vader nou overgewicht??

gezellie, ook een wijntje?

Ja lekker schenk er maar een in, zijn koffer zat op 14 kg nu komt er nog 2.4 van mij bij heeft ie nog 3.5 kg over

OOOOOOOOO dus je kunt nog wat bij je vader kwijt. Volgens mij kijken ze naar het totaal gewicht en niet per koffer of het moet op enschede anders zijn

Ha Toos. Nou ik schenk nog wel even wat jullie in hoor! :tongue:

Ik had net nog een pot thee gezet, hoefde ook niemand. Dus dat doe ik ook nooit meer. :unibrow:

weet niet of t in enschede ook totaal gewicht is of per koffer maar blijf met mijn koffer er liever wel onder zitten zie me al dingen overpakken nog op vliegveld

Je gaat toch vanaf Schiphol Linda? Of toch van Enschede? Nou weet ik het ook niet meer! :tssk:

@roanna: ikke enschede, diamond schiphol

oefff… kan wel een theetje gebruiken… zie het allemaal niet meer zo helder

heb ff net al mn spulletjes op de grond uitgestald…
kleren: 6 kleine plastic zakjes
medicijnen: 1 boekenkastplank vol
toilet-mini’s-artikelen: 1 boekenkastplank vol…

heb het vermoeden dat de verhoudingen niet helemaal kloppen… :biggrin:
maar goed… heb goede hoop dat het erin gaat passen, zwaar is het toch wel… jeetje he…slik…
paspoort + visa
geld + plastic + bankrekenig gevuld
vliegtickets + treintickets in huis (bijna)
kleren + handigheidjes + persoonlijke verzorging…

check, check, check…
:paranoid: