Goed van je dat je de foto er op hebt gekregen:thumbsup:![]()
@ linda, volgens mij als je met 3 incheckt dan mag je samen 60 kilo hebben hoor! maae goed, kan het idd maar beter vantevoren geregeld hebben ![]()
snapt niemand nou de grap van kom thee drinken, en hosgeldiniz? of vinden jullie em niet hilarisch??
@Bloem: Je hebt heel wat mee te sjouwen
Vorig jaar waren er ook mensen de bij de incheckbalie nog dingen moesten overpakken geen gezicht hoor haha
die F5 is me toch handig
Ja he Toos! Heb ik allemaal hier geleerd en met name van jou. ![]()
Zo Bloem, dat is nogal niet wat. Maarja, wat wil je, je gaat ook even voor een hele lange tijd weg he!!!. Als je nog thee wilt, op de vorige pagina staat nog een pot voor je.
O ja Linda, jij vanaf Enschede. Lekker dichtbij bij huis dan.
Natuurlijk wel,:D:D
zit je daar voor de incheckbali je zondagse ondergoed over te pakken⦠pap� kan dit er bij jou nog in!!! ![]()
Was in juni ook, ze waren behoorlijk streng op gewicht. Voor ons stonden ook mensen spullen over te pakken
@ toos, denk al⦠niemand zegt er iets van
en ikke bedoelde eigenlijk dat ik het ontzettend mee vind vallen wat ik tot nu toe mee ga nemen⦠kan misschien nog wel een boek of 2 bij⦠misschien toch mn diskman+ cd-map?
misschien toch een extra broek meenemen en paar extra shirtjes?
@bloem: zie je het al voor je
Mag mn gebreide string bij jou
Nou ik snap 'm dus niet niet, maarja mijn turks is en was al niet zo best, maar het zal vast hilarisch zijn, als jij het zegt. :slywink: Huhā¦
Kan me voorstellen dat Jill zich boos maakt, doet moeite om iemand welkom te heten en wordt dan aangevallen. Was er ook boos over:finger:. Goeie stap om ze uit te nodigen op de thee
Dia dr moeder zei gos⦠in de veronderstelling dat het proost was maar betekend dus welkom
@ linda, je kent me toch, ik lig hier rollend over de vloer, juist omdat ik het me zo goed kan voorstellen!!
@ roanna, ach, je had erbij moeten zijn,
heerlijke serefe/ hosgeldiniz verwarringā¦
Helemaal mee eens.
@bloem: tijdens je reis zal ik regelmatig je weblog volgen maar ook je af en toe een sms sturen
ach kom op zeg
het gaat al jaren goed hieroā¦
zij die willen, lullen zich er wel tussen, zij die zich niet welkom voelen⦠ehj⦠weet nu ondertussen waar die zittenā¦
als ik me op elke website welkom moet voelen waar ik kom, mƩƩƩƩen dan kom ik helemaal nooit meer achter die pc vandaan!!
voor ieder wat wils toch?